מודע להכל ואני אסביר
נתחיל מהואדי (יותר נכון תעלת ביוב), לא מדובר פה בגרנד קניון או בנחל עמוד
מדובר בואדי קטנטן עם עליות וירידות קטנות שאפשר לבטל או למתן בעזרת גשרים.
לגבי האקלים, כמו שכתבתי אפשר לעשות צל, לשתול עצים.
לגבי המנטליות, אחד אפשר לשנות אותה ושתיים לפי מה שאני יודע הרבה אנשים
שם נוסעים בעיר באופניים.
אין הרבה הבדל בין מרחק אוירי למרחק בפועל.
מבחינת אחוזים של אנשים שמגיעים מהעיר לתחנה באופניים, בבית שאן יהיו
הכי הרבה לעומת שאר התחנות בקו.
בכל מקרה אני חושב שרוב האנשים יעדיפו לקחת אוטובוס בארבע שקל ולא אופניים.
גם לעפולה יש פוטנציאל, למשל מעל המנהרה שעוברת בעיר מתוכנן פארק
אז הוא יהיה מצוין למי שרוצה להגיע לתחנה מרובע יזרעאל, רק צריך לדאוג
לשבילי אופניים ומעברים נוחים בכבישים.
נתחיל מהואדי (יותר נכון תעלת ביוב), לא מדובר פה בגרנד קניון או בנחל עמוד
מדובר בואדי קטנטן עם עליות וירידות קטנות שאפשר לבטל או למתן בעזרת גשרים.
לגבי האקלים, כמו שכתבתי אפשר לעשות צל, לשתול עצים.
לגבי המנטליות, אחד אפשר לשנות אותה ושתיים לפי מה שאני יודע הרבה אנשים
שם נוסעים בעיר באופניים.
אין הרבה הבדל בין מרחק אוירי למרחק בפועל.
מבחינת אחוזים של אנשים שמגיעים מהעיר לתחנה באופניים, בבית שאן יהיו
הכי הרבה לעומת שאר התחנות בקו.
בכל מקרה אני חושב שרוב האנשים יעדיפו לקחת אוטובוס בארבע שקל ולא אופניים.
גם לעפולה יש פוטנציאל, למשל מעל המנהרה שעוברת בעיר מתוכנן פארק
אז הוא יהיה מצוין למי שרוצה להגיע לתחנה מרובע יזרעאל, רק צריך לדאוג
לשבילי אופניים ומעברים נוחים בכבישים.