איפה אפשר להשיג חולצות של קבוצות

kobi08

New member
איפה אפשר להשיג חולצות של קבוצות

NFL בארץ? חייב חולצה דחוף של New England
 

Yo-man

New member
מבין את הצורך שלך ../images/Emo13.gif

אבל כרגע, חולצות אמתיות, זאת אומרת של ה-NFL עצמם - אין בארץ, עד כמה שאני יודע. החולתות המקוריות אגב, אלה שלובשים השחקנים, עולות כמה מאות דולרים (200-300). יש חולצות של ה-NFL שהן העתק ממש מדוייק רק מחומר טיפה פחות עמיד, והן עולות בין 80 ל-130$, תלוי איזה שם יש על החולצה... את החולצות האלה אפשר להזמין דרך האתר של ה-NFL (יש אותו בקישורי הפורום כבר). בסניפים של חנויות ספורט לא רשמיות בניו-יורק אפשר למצוא ב-10-20$ חולצות טריקו עם הסמלים האורגינאלים. בכל מקרה, אני אריץ ברור קצר, ואם תהיה לי תשובה אחרת, אני אשמח לפרסם אותה. בינתיים - זה מה שיש בארצינו הקטנטונת. ממתי אתה אוהד של ה-Patriots אגב ?
 

kobi08

New member
תודה על ההתיחסות..

אני אוהד של הפטריוטס מאז 2002 שביקרתי את אחי בבוסטון..ופשוט נדהמתי מאהדה שיש לקבוצה ונסחפתי מאז אני איתם ושני סופרבולים על הדרך.. את הNFL אני מכיר ממזמן עוד מוגאס והמבין יבין
 

Yo-man

New member
מצויין.

בקרוב יגיעו עוד אוהדים לפה (מיד עם ההודעה הרשמית על פתיחת הפורום) ואני בטוח שתמצא עוד הרבה שחובבים את הפטריוטס. והינה לך אנקדוטה, שאני לא יודע אם אתה מכיר: שידורי המשחקים בערוץ המזרח התיכון METV (ערוץ 109 בלווין, 72 ב-HOT) מתאפשרים בזכות סיבסוד די מאסיבי שנותן רוברט קראפט, הבעלים (היהודי) של הפטריוטס. הוא גם בנה מגרש פוטבול קטן בירושלים ועודד איזה נסיון להביא להיכרות המשחק בארץ, אבל עד כה ללא הצלחה יתרה.
 
למעלה