איפה בוס - התראה לנהג שיש לו נוסעים בתחנה

דודי גג

New member
איפה בוס - התראה לנהג שיש לו נוסעים בתחנה

איפה בוס - התראה לנהג שיש לו נוסעים בתחנה
יש קו אוטובוס שאני נוסע בו באופן די קבוע.
היום כאשר בדקתי באיפה בוס בטלפון הנייד מתי האוטובוס יגיע לתחנה שבה אני מחכה היה סימן וכאשר לחצתי עליו נרשם שנשלחה הודעה לנהג שמחכים לו בתחנה.

מישהוא מכיר את זה ?
האם זה חדש ?
איך הנהג מקבל את המידע הזה ?
לפני כמה חודשים היתה כתבה על תחנות חכמות.
 

ברביחן

New member
מושלם לנוסעים כבדי ראיה שאינם יכולים להרים יד ולסמן

איפה בוס - התראה לנהג שיש לו נוסעים בתחנה
יש קו אוטובוס שאני נוסע בו באופן די קבוע.
היום כאשר בדקתי באיפה בוס בטלפון הנייד מתי האוטובוס יגיע לתחנה שבה אני מחכה היה סימן וכאשר לחצתי עליו נרשם שנשלחה הודעה לנהג שמחכים לו בתחנה.

מישהוא מכיר את זה ?
האם זה חדש ?
איך הנהג מקבל את המידע הזה ?
לפני כמה חודשים היתה כתבה על תחנות חכמות.
מושלם לנוסעים כבדי ראיה שאינם יכולים להרים יד ולסמן
לנהג לעצור...
 

mosh345

New member
באיפה בוס פיתחנו אפליקציה מיוחדת לנהגים

איפה בוס - התראה לנהג שיש לו נוסעים בתחנה
יש קו אוטובוס שאני נוסע בו באופן די קבוע.
היום כאשר בדקתי באיפה בוס בטלפון הנייד מתי האוטובוס יגיע לתחנה שבה אני מחכה היה סימן וכאשר לחצתי עליו נרשם שנשלחה הודעה לנהג שמחכים לו בתחנה.

מישהוא מכיר את זה ?
האם זה חדש ?
איך הנהג מקבל את המידע הזה ?
לפני כמה חודשים היתה כתבה על תחנות חכמות.
באיפה בוס פיתחנו אפליקציה מיוחדת לנהגים
האפליקציה זו נקראת spiXe.
לאפליקציה, מספר מטרות, אך בין השאר היא משמשת כאפליקציית ניווט לנהגים.
הנהגים משתמשים בה לרוב כאשר הם לא מכירים או לא זוכרים את מסלול הנסיעה שלהם.

צריך לזכור, לא כל הנהגים משתמשים באפליקציה הזו.

בכל מקרה, כאשר נהג כן משתמש באפליקציה, האפליקציה מעדכנת כל הזמן את מיקום האוטובוס. וכך, כאשר נהג משתמש באפליקציה, מופיע לחצן הפעמון בכל תחנה שהאוטובוס בדרל אליה.
כאשר המשתמשים לוחצים בחנה על לחצן הפעמון, מופיע לנהג חיווי כי יש נוסעים בתחנה הספצפית.

זה כמובן לא מבטיח מאומה, אך זה נסיון מצידנו לעזור לנהגים מצד אחד, וגם לעזור לנוסעים לתקשר בדרך כלשהי עם הנהגים שבדרך.

אני מצידי מנסה לעודד נהגים להשתמש באפליקציה, אבל אני לא מכיר את כולם לצערי :)

שבת שלום
מושיקו
איפה בוס
 

Ccyclist

Well-known member
עם כל הכבוד לנהגים - תדבר עם המפעילות.

באיפה בוס פיתחנו אפליקציה מיוחדת לנהגים
האפליקציה זו נקראת spiXe.
לאפליקציה, מספר מטרות, אך בין השאר היא משמשת כאפליקציית ניווט לנהגים.
הנהגים משתמשים בה לרוב כאשר הם לא מכירים או לא זוכרים את מסלול הנסיעה שלהם.

צריך לזכור, לא כל הנהגים משתמשים באפליקציה הזו.

בכל מקרה, כאשר נהג כן משתמש באפליקציה, האפליקציה מעדכנת כל הזמן את מיקום האוטובוס. וכך, כאשר נהג משתמש באפליקציה, מופיע לחצן הפעמון בכל תחנה שהאוטובוס בדרל אליה.
כאשר המשתמשים לוחצים בחנה על לחצן הפעמון, מופיע לנהג חיווי כי יש נוסעים בתחנה הספצפית.

זה כמובן לא מבטיח מאומה, אך זה נסיון מצידנו לעזור לנהגים מצד אחד, וגם לעזור לנוסעים לתקשר בדרך כלשהי עם הנהגים שבדרך.

אני מצידי מנסה לעודד נהגים להשתמש באפליקציה, אבל אני לא מכיר את כולם לצערי :)

שבת שלום
מושיקו
איפה בוס
עם כל הכבוד לנהגים - תדבר עם המפעילות.
אם אפשר לתאם בין האפליקציה שלך לאפליקציה רשמית אצל הנהגים או לעשות גירסאת נהגים לאפליקציה שלך אז עדיף לגשת לחברות עצמן. זה ייצור כיסוי נרחב במקום קוריוז אצל מספר נהגים חובבי טכנולוגיה.
&nbsp
תחנת האוטובוס הקרובה לדירת הנופש שלי בספרד נמצאת על כביש מהיר יחסית (80 קמ"ש כיום, בעבר 100) וקרה לי פעם (מתוך כ 50 - 100 הפעמים שהשתמשתי בקו במרוצת השנים) שהנהג לא ראה אותי ממרחק שאפשר להאט בו, עבר על פניי במהירות, אך צל"ש לו - נכנס מייד לכביש השירות הבא ועצר לי. זה היה בשעות היום ואני בטוח שבלילה החמצות כאלו נפוצות יותר. היכולת לסמן מראש שיש נוסע בתחנה יכולה למנוע מקרים כאלו.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בלילה צריך לאתת לנהג עם פנס בטלפון...

עם כל הכבוד לנהגים - תדבר עם המפעילות.
אם אפשר לתאם בין האפליקציה שלך לאפליקציה רשמית אצל הנהגים או לעשות גירסאת נהגים לאפליקציה שלך אז עדיף לגשת לחברות עצמן. זה ייצור כיסוי נרחב במקום קוריוז אצל מספר נהגים חובבי טכנולוגיה.
&nbsp
תחנת האוטובוס הקרובה לדירת הנופש שלי בספרד נמצאת על כביש מהיר יחסית (80 קמ"ש כיום, בעבר 100) וקרה לי פעם (מתוך כ 50 - 100 הפעמים שהשתמשתי בקו במרוצת השנים) שהנהג לא ראה אותי ממרחק שאפשר להאט בו, עבר על פניי במהירות, אך צל"ש לו - נכנס מייד לכביש השירות הבא ועצר לי. זה היה בשעות היום ואני בטוח שבלילה החמצות כאלו נפוצות יותר. היכולת לסמן מראש שיש נוסע בתחנה יכולה למנוע מקרים כאלו.
בלילה צריך לאתת לנהג עם פנס בטלפון...
לפחות באסטוניה זה פעל יפה (עליתי כמה תחנות לפני (שעה ארבע, כבר חושך, ימים ספורים לפני יום נקודת ההיפוך) - ראה פה נוסע מאתת, האט ואסף, קו פעם בשעתיים ותמיד בזמן הנקוב) ובכלל נראה שלפחות בכביש ההוא (זה 90 קמ"ש אך 60 בחורף למרות הסימון הצבוע בכביש מדי פעם) תחנות* כפריות מהסוג (זה נראה בדיוק כפי שבתמונה ולא השתנה כלל) הנוסעים משתמשים בזה הרבה בגלל אור היום הקצר


*הכפר עצמו נמצא מספר קילומטרים דרומ-מזרחה, בערך כמו שצריך ללכת לקיבוצים כשיורדים בצמתים של כביש 90.
 

Ccyclist

Well-known member
למזלי בלילות חזרתי מתחנות עמוסות יחסית

בלילה צריך לאתת לנהג עם פנס בטלפון...
לפחות באסטוניה זה פעל יפה (עליתי כמה תחנות לפני (שעה ארבע, כבר חושך, ימים ספורים לפני יום נקודת ההיפוך) - ראה פה נוסע מאתת, האט ואסף, קו פעם בשעתיים ותמיד בזמן הנקוב) ובכלל נראה שלפחות בכביש ההוא (זה 90 קמ"ש אך 60 בחורף למרות הסימון הצבוע בכביש מדי פעם) תחנות* כפריות מהסוג (זה נראה בדיוק כפי שבתמונה ולא השתנה כלל) הנוסעים משתמשים בזה הרבה בגלל אור היום הקצר


*הכפר עצמו נמצא מספר קילומטרים דרומ-מזרחה, בערך כמו שצריך ללכת לקיבוצים כשיורדים בצמתים של כביש 90.
למזלי בלילות חזרתי מתחנות עמוסות יחסית
הבעיה בחזור היתה לומר את שם התחנה שלי לנהגים כדי לשלם על הנסיעה, כי הם לא שמעו על שמו של הישוב הקטן שמעבר לכביש. לפעמים היה צריך להגיד את שם התחנה השכנה.
&nbsp
לפני שנה הסתבכתי עם שם התחנה השכנה כי לפי "האפרטהייד התחבורתי" באזורי בספרד האוטובוס ה"לבן" מזרחה רק מעלה מהתחנה שלי וכדי לרדת בה בכיוון מזרח צריך לנסוע באוטובוס ה"שחור". הייתי בעיירה ושאלתי את נהג ה"לבן" אם אפשר לרדת ב(שם התחנה השכנה) והוא השיב בחיוב אז עליתי, אבל הוא חלף על שלי בלי לעצור והוריד רק בתחנה השכנה. אם הייתי שואל על שלי הוא לא היה יודע במה מדובר אף שהוא מעלה שם.
&nbsp
 

arseny92

Well-known member
מנהל
במקרה שלי לעיל הנסיעה חינם

למזלי בלילות חזרתי מתחנות עמוסות יחסית
הבעיה בחזור היתה לומר את שם התחנה שלי לנהגים כדי לשלם על הנסיעה, כי הם לא שמעו על שמו של הישוב הקטן שמעבר לכביש. לפעמים היה צריך להגיד את שם התחנה השכנה.
&nbsp
לפני שנה הסתבכתי עם שם התחנה השכנה כי לפי "האפרטהייד התחבורתי" באזורי בספרד האוטובוס ה"לבן" מזרחה רק מעלה מהתחנה שלי וכדי לרדת בה בכיוון מזרח צריך לנסוע באוטובוס ה"שחור". הייתי בעיירה ושאלתי את נהג ה"לבן" אם אפשר לרדת ב(שם התחנה השכנה) והוא השיב בחיוב אז עליתי, אבל הוא חלף על שלי בלי לעצור והוריד רק בתחנה השכנה. אם הייתי שואל על שלי הוא לא היה יודע במה מדובר אף שהוא מעלה שם.
&nbsp
במקרה שלי לעיל הנסיעה חינם
עדיין כפי שצוין אז - רק תגיד יעד וקבל כרטיס חינמי
ונהגים מכירים תחנות בקו
הם גם אף עוצרים ומחכים אם באו לפני "הדקה" (התדירות של התחנה לעיל לדוגמה, שים לב לעמודת ימי הפעלה (käigus) [כך E-R - שני-שישי, L - שבת, P - ראשון] וכן כיוון הקו - התחנה בתמונת הגוגל לכיוון Kohtla-Järve/Jõhvi, הכיוון ל-Kiviõli וכו' בצד השני של הכביש), כך שאם האוטובוס מיהר ובא דקות לפני זמן המעבר הנקוב, הוא יחכה לכל המעשנים וכל הרצים לתחנה וכו'
שלא כמו בארץ כאשר נהגים ממהרים הכי מהר לתחנה סופית (ונוהגים כאילו מעבירים בולי עץ ולא נוסעים) רק כדי שיהיה יותר זמן לקפה ושירותים
 
גם בישראל, אותתי בפנס במקום חשוך שנדיר שיש נוסעים שעולים בו

בלילה צריך לאתת לנהג עם פנס בטלפון...
לפחות באסטוניה זה פעל יפה (עליתי כמה תחנות לפני (שעה ארבע, כבר חושך, ימים ספורים לפני יום נקודת ההיפוך) - ראה פה נוסע מאתת, האט ואסף, קו פעם בשעתיים ותמיד בזמן הנקוב) ובכלל נראה שלפחות בכביש ההוא (זה 90 קמ"ש אך 60 בחורף למרות הסימון הצבוע בכביש מדי פעם) תחנות* כפריות מהסוג (זה נראה בדיוק כפי שבתמונה ולא השתנה כלל) הנוסעים משתמשים בזה הרבה בגלל אור היום הקצר


*הכפר עצמו נמצא מספר קילומטרים דרומ-מזרחה, בערך כמו שצריך ללכת לקיבוצים כשיורדים בצמתים של כביש 90.
גם בישראל, אותתי בפנס במקום חשוך שנדיר שיש נוסעים שעולים בו
האוטובוס עצר.
 

דודי גג

New member
מעניין מאד

באיפה בוס פיתחנו אפליקציה מיוחדת לנהגים
האפליקציה זו נקראת spiXe.
לאפליקציה, מספר מטרות, אך בין השאר היא משמשת כאפליקציית ניווט לנהגים.
הנהגים משתמשים בה לרוב כאשר הם לא מכירים או לא זוכרים את מסלול הנסיעה שלהם.

צריך לזכור, לא כל הנהגים משתמשים באפליקציה הזו.

בכל מקרה, כאשר נהג כן משתמש באפליקציה, האפליקציה מעדכנת כל הזמן את מיקום האוטובוס. וכך, כאשר נהג משתמש באפליקציה, מופיע לחצן הפעמון בכל תחנה שהאוטובוס בדרל אליה.
כאשר המשתמשים לוחצים בחנה על לחצן הפעמון, מופיע לנהג חיווי כי יש נוסעים בתחנה הספצפית.

זה כמובן לא מבטיח מאומה, אך זה נסיון מצידנו לעזור לנהגים מצד אחד, וגם לעזור לנוסעים לתקשר בדרך כלשהי עם הנהגים שבדרך.

אני מצידי מנסה לעודד נהגים להשתמש באפליקציה, אבל אני לא מכיר את כולם לצערי :)

שבת שלום
מושיקו
איפה בוס
מעניין מאד
תודה !
 

XrayCharlie

New member
מבריק, זה מה שאנחנו צריכים על הכביש

באיפה בוס פיתחנו אפליקציה מיוחדת לנהגים
האפליקציה זו נקראת spiXe.
לאפליקציה, מספר מטרות, אך בין השאר היא משמשת כאפליקציית ניווט לנהגים.
הנהגים משתמשים בה לרוב כאשר הם לא מכירים או לא זוכרים את מסלול הנסיעה שלהם.

צריך לזכור, לא כל הנהגים משתמשים באפליקציה הזו.

בכל מקרה, כאשר נהג כן משתמש באפליקציה, האפליקציה מעדכנת כל הזמן את מיקום האוטובוס. וכך, כאשר נהג משתמש באפליקציה, מופיע לחצן הפעמון בכל תחנה שהאוטובוס בדרל אליה.
כאשר המשתמשים לוחצים בחנה על לחצן הפעמון, מופיע לנהג חיווי כי יש נוסעים בתחנה הספצפית.

זה כמובן לא מבטיח מאומה, אך זה נסיון מצידנו לעזור לנהגים מצד אחד, וגם לעזור לנוסעים לתקשר בדרך כלשהי עם הנהגים שבדרך.

אני מצידי מנסה לעודד נהגים להשתמש באפליקציה, אבל אני לא מכיר את כולם לצערי :)

שבת שלום
מושיקו
איפה בוס
מבריק, זה מה שאנחנו צריכים על הכביש
נהגי אוטובוס עם העיניים בפלאפון ולא על הנתיב.
עם "הפונקציה" הזאת זה רק ירגיל אותם לעצור אם מישהו סימן מראש. ואם לא?
&nbsp
 

iritilan

New member
צודק, ברירת המחדל של האוטובוסים צריכה להיות שכן עוצרים בתחנה

מבריק, זה מה שאנחנו צריכים על הכביש
נהגי אוטובוס עם העיניים בפלאפון ולא על הנתיב.
עם "הפונקציה" הזאת זה רק ירגיל אותם לעצור אם מישהו סימן מראש. ואם לא?
&nbsp
צודק, ברירת המחדל של האוטובוסים צריכה להיות שכן עוצרים בתחנה
ואפשר להמשיך הלאה רק אם רואים בבירור שהתחנה ריקה. לפעמים דווקא בתחנות עמוסות שכמה אוטובוסים עוצרים בהם במקביל או שמכוניות חוסמות אותם כך שלנוסעים אולי יקח עוד רגע להגיע לאוטובוס והנהגים ממהרים לרוץ קדימה..
 

ברביחן

New member
מ ד ו י ק !

צודק, ברירת המחדל של האוטובוסים צריכה להיות שכן עוצרים בתחנה
ואפשר להמשיך הלאה רק אם רואים בבירור שהתחנה ריקה. לפעמים דווקא בתחנות עמוסות שכמה אוטובוסים עוצרים בהם במקביל או שמכוניות חוסמות אותם כך שלנוסעים אולי יקח עוד רגע להגיע לאוטובוס והנהגים ממהרים לרוץ קדימה..
מ ד ו י ק !
 

mosh345

New member
אתה לא צריך נהג עם העיניים בפלאפון

מבריק, זה מה שאנחנו צריכים על הכביש
נהגי אוטובוס עם העיניים בפלאפון ולא על הנתיב.
עם "הפונקציה" הזאת זה רק ירגיל אותם לעצור אם מישהו סימן מראש. ואם לא?
&nbsp
אתה לא צריך נהג עם העיניים בפלאפון
אבל כן צריך נהג שידע לנסוע במסלול שלו ויכיר את כל התחנות ואת המיקום שלהן.
בדיוק כמו שאנשים משתמשים בווייז בזמן הנהיגה.

אין לזה קשר לעניין הנוסעים
אבל אם כבר הנהג מסתכל לראות את המסלול על המפה, על ידי שהוא מעיף מבט, אז זה לא מזיק שהוא גם יקבל חיווי שיש נוסעים בתחנה.
אין צורך להחליף את היוצרות.

משיחות שקיימתי עם נהגים, למדתי שהרבה פעמים הם נדרשים לנהוג בקווים שהם מעולם לא נהגו.

גם אם הם מכירים את הקווים, קורה להם שבאותו יום הם נוהגים בכמה קווים שונים באותו אזור ולא תמיד הם זוכרים ומתבלבלים במסלולים.

הם רק בני אדם והם מתבלבלים כמו כל אחד אחר.
אז אם לא יהיה להם מכשיר שיוכלו להעזר בו לצרכי ניווט, ממילא מי שיסבול מזה הם הנוסעים.

העובדה שהפונקציה של חיווי על הנוסעים בתחנה קיימת, אולי לא תשפר את השרות, אך היא בטח לא מזיקה. צריך לקוות שזה יעזור והשרות יהיה טוב יותר

מושיקו
איפה בוס
 

XrayCharlie

New member
שילמד את המסלול לפני שהוא עושה אותו

אתה לא צריך נהג עם העיניים בפלאפון
אבל כן צריך נהג שידע לנסוע במסלול שלו ויכיר את כל התחנות ואת המיקום שלהן.
בדיוק כמו שאנשים משתמשים בווייז בזמן הנהיגה.

אין לזה קשר לעניין הנוסעים
אבל אם כבר הנהג מסתכל לראות את המסלול על המפה, על ידי שהוא מעיף מבט, אז זה לא מזיק שהוא גם יקבל חיווי שיש נוסעים בתחנה.
אין צורך להחליף את היוצרות.

משיחות שקיימתי עם נהגים, למדתי שהרבה פעמים הם נדרשים לנהוג בקווים שהם מעולם לא נהגו.

גם אם הם מכירים את הקווים, קורה להם שבאותו יום הם נוהגים בכמה קווים שונים באותו אזור ולא תמיד הם זוכרים ומתבלבלים במסלולים.

הם רק בני אדם והם מתבלבלים כמו כל אחד אחר.
אז אם לא יהיה להם מכשיר שיוכלו להעזר בו לצרכי ניווט, ממילא מי שיסבול מזה הם הנוסעים.

העובדה שהפונקציה של חיווי על הנוסעים בתחנה קיימת, אולי לא תשפר את השרות, אך היא בטח לא מזיקה. צריך לקוות שזה יעזור והשרות יהיה טוב יותר

מושיקו
איפה בוס
שילמד את המסלול לפני שהוא עושה אותו
גם אם תגיד שיש אילוץ ומחייבים אותו "באיומים" לעשות קו שהוא לא מכיר, פעמיים שלוש והוא מכיר את המסלול.
להסתכל בפלאפון אם יש נוסעים בתחנה זה לתמיד (בשורה התחתונה הפלאפון חייב להיות בתיק).
&nbsp
אם באמת צריך להסביר לך את הבעיה והסכנה פה, אז...
&nbsp
 

mosh345

New member
האם זה יהיה נכון להניח שמעולם לא השתמשת באפליציית ניווט?

שילמד את המסלול לפני שהוא עושה אותו
גם אם תגיד שיש אילוץ ומחייבים אותו "באיומים" לעשות קו שהוא לא מכיר, פעמיים שלוש והוא מכיר את המסלול.
להסתכל בפלאפון אם יש נוסעים בתחנה זה לתמיד (בשורה התחתונה הפלאפון חייב להיות בתיק).
&nbsp
אם באמת צריך להסביר לך את הבעיה והסכנה פה, אז...
&nbsp
האם זה יהיה נכון להניח שמעולם לא השתמשת באפליציית ניווט?
שהרי לפי הטענה שלך, צריך לאסור על כל נהג להשתמש בווייז בזמן הנהיגה.
נהגי אוטובוס לא שונים מאף נהג אחר בעולם.
גם הם לא זוכרים כל דבר, גם הם צריכים עזרה בניווט וגם הם יכולים לעשות זאת בזמן שהם נוהגים, כמו מאות מיליוני אנשים בעולם שמנווטים בעזרת אפליקציה.

למה אתה חושב שצריך למנוע דווקא מהם את הקידמה הטכנולוגית?
אני יכול להבין טענה שאומרת שצריך להנגיש לנהגים את השרות הזה בדרך טובה יותר, ואז צריך לחשוב מה הדרך הנכונה. אבל לטעון שהם צריכים להסתדר לבד וש "ילמד את המסלול לבד", על יבש, נראה לי שזו דרישה קצת ארכאית.
 

XrayCharlie

New member
בטח שכן, אבל לפני שאני יוצא מהבית

האם זה יהיה נכון להניח שמעולם לא השתמשת באפליציית ניווט?
שהרי לפי הטענה שלך, צריך לאסור על כל נהג להשתמש בווייז בזמן הנהיגה.
נהגי אוטובוס לא שונים מאף נהג אחר בעולם.
גם הם לא זוכרים כל דבר, גם הם צריכים עזרה בניווט וגם הם יכולים לעשות זאת בזמן שהם נוהגים, כמו מאות מיליוני אנשים בעולם שמנווטים בעזרת אפליקציה.

למה אתה חושב שצריך למנוע דווקא מהם את הקידמה הטכנולוגית?
אני יכול להבין טענה שאומרת שצריך להנגיש לנהגים את השרות הזה בדרך טובה יותר, ואז צריך לחשוב מה הדרך הנכונה. אבל לטעון שהם צריכים להסתדר לבד וש "ילמד את המסלול לבד", על יבש, נראה לי שזו דרישה קצת ארכאית.
בטח שכן, אבל לפני שאני יוצא מהבית
אני לא נכנס לרכב לפני שאני יודע בדיוק לאן ואיך אני נוסע (לא תשמע עלי שבטעות נכנסתי לכפר פלסטיני).
&nbsp
"נהגי אוטובוס לא שונים מאף נהג אחר בעולם".
תחשוב רגע על המשפט הזה שלך
 

luis13

New member
ללמוד מסלול זה לא כזה פשוט

שילמד את המסלול לפני שהוא עושה אותו
גם אם תגיד שיש אילוץ ומחייבים אותו "באיומים" לעשות קו שהוא לא מכיר, פעמיים שלוש והוא מכיר את המסלול.
להסתכל בפלאפון אם יש נוסעים בתחנה זה לתמיד (בשורה התחתונה הפלאפון חייב להיות בתיק).
&nbsp
אם באמת צריך להסביר לך את הבעיה והסכנה פה, אז...
&nbsp
ללמוד מסלול זה לא כזה פשוט
גם אם אתה רק נוסע על ז'בוטינסקי אתה צריך לדעת איפה התחנות שלך...
לא כל מבנה תחנה הוא התחנה שלך לפעמים זה הבדלים גם של 40 מטר בין התחנה שלך לתחנה של קו אחר.
תחשוב על הנוסעים בתחנה שרוצים לעלות אם לא תעצור להם בתחנה שלהם זה קטסטרופה.
 

XrayCharlie

New member
נו, אז עיניים בפלאפון זה הפתרון?

ללמוד מסלול זה לא כזה פשוט
גם אם אתה רק נוסע על ז'בוטינסקי אתה צריך לדעת איפה התחנות שלך...
לא כל מבנה תחנה הוא התחנה שלך לפעמים זה הבדלים גם של 40 מטר בין התחנה שלך לתחנה של קו אחר.
תחשוב על הנוסעים בתחנה שרוצים לעלות אם לא תעצור להם בתחנה שלהם זה קטסטרופה.
נו, אז עיניים בפלאפון זה הפתרון?
 
למעלה