איפה הבחור שאמר שהוא מתאבד אם הדולר יורד מתחת

UKjewishboy

New member
מבחינת ניתוחים, עובדות וכו'

קו ארוך בגרף הוא בד"כ מייצג שינוי מגמה או מכירה חזקה שבאה בעקבות משהו ולאו דווקא "תיקון". אני בכוונה לוקח את האוסטרלי כי הוא איבד היום 1.084 ל 1.077 יותר מידי וזה מאוד אופייני למטבע הזה, כי זה מטבע עם תנודות מאוד חריפות.
 
ממש לא מבין אותך

אני בעד השקעה בדולר האוסטרלי ובדולר הקנדי. אישית קניתי (בסכום נכבד) באמצע נובמבר אג"ח אוסטרלי 5% ומאז עלה בכ- 10%. לא הייתי משקיע לא בדולר ולא ביורו . אם אתה רוצה באמת להמר אז כבר על המטבע הברזילאי או ארגנטינאי . אבל האוסטרלי והניזילנדי יציבים ובטוחים. לגבי העמלות אתה בהחלט צודק.
 

UKjewishboy

New member
במאי 2010 הדולר האוסטרלי נפל ב 10%-15% תוך 3

שבועות. את הדולר האוסטרלי היה צריך לקנות כשהיה במחיר של 50 או 60 סנט לדולר אמריקאי. הוא כרגע יותר מידי "חזק" כי הדולר האמריקאי נחלש מאוד נגדו. אני עדיין טוען שמהות הכלכלה העולמית סובבת סביב אמריקה ולא סביב סין, אבל אם אתה מאמין שסין היא האימפריה החדשה אז אל תצא מהאג"ח, אבל אם אתה מאמין (כמוני) שהזהב כרגע הוא במחיר "בועה" והנדל"ן באוסטרליה נמצא ב"בועה" אז אל תחזיק בדולר האוסטרלי. החיים הם כמו גלגל, הכלכלה באמריקה בקרשים ובאוסטרליה היא נהדרת, ולכן עדיף להשקיע במשהו שנמצא בתחתית ולא ברמה גבוהה ... אבל, יכול לקחת גם 15 שנים לגלגל להסתובב חזרה ואז הריבית שתקבל על הדולר האוסטרלי תפצה אותך במקרה כזה, אבל ייתכן והדולר האמריקאי יתחזק כבר עכשיו, הוא לדעתי במגמת התחזקות ואכן נחלש בשבועות האחרונים יותר מידי מול המון מטבעות ... שוב פעם, לא יודע איך להסתכל על זה, האוסטרלי כרגע בשיאים חדשים נגד השקל (מעל 4 ₪ לדולר אוסטרלי) ... אני מאמין שזו בועה אבל אם אתה מרוצה עם זה תמשיך עם זה ... אני אישית ברווח של 10% הייתי חותך לעכשיו לפחות לתקופה הקרובה, המצב עם יוון ממש לא נפתר, והטריגר של ה FLIGHT TO SAFETY לפי מה שאני רואה בשוק כבר התחיל אבל בצורה מינורית בלבד... אני לא יודע אם יעשו סיבון נוסף לשוק או לא בקשר ליוון ואז הדולר האוסטרלי ימשיך ויעלה אבל בטווח הארוך ככל שנתקרב לקריסה כלכלית באירופה המצב רק יחמיר - ומכאן התחזקות הדולר האמריקאי. בהצלחה לך!
 
למעלה