למה להמנע? וגם אי אפשר
זה הרבה יותר טבעי ממה שנדמה לך. מטוס הולך ימינה - לחץ רגל שמאל יותר מרגל ימין. מטוס ממשיך ימינה - לחץ גם טיפה ברקס בשמאל - באותה הרגל, לחץ טיפה יותר בחלק העליון של הדוושה ... בכל עצירה לא שווה בין הרגלים - אתה רוצה *גם* את הגה הכווון לא שווה - בכדי להעזר בו ליישר את המטוס על המסלול. זה בהחלט מסוג הדברים שהרבה יותר פשוט ללמוד ולתרגל מאשר להסביר.
זה הרבה יותר טבעי ממה שנדמה לך. מטוס הולך ימינה - לחץ רגל שמאל יותר מרגל ימין. מטוס ממשיך ימינה - לחץ גם טיפה ברקס בשמאל - באותה הרגל, לחץ טיפה יותר בחלק העליון של הדוושה ... בכל עצירה לא שווה בין הרגלים - אתה רוצה *גם* את הגה הכווון לא שווה - בכדי להעזר בו ליישר את המטוס על המסלול. זה בהחלט מסוג הדברים שהרבה יותר פשוט ללמוד ולתרגל מאשר להסביר.