הפגיה של מעייני הישועה היא פגייה מצויינת
אני באמת לא מצליחה להבין מאיפה מגיעות השמועות האלה לגבי הפגיה שלנו. יש לנו פגיה וטיפול נמרץ ילודים מהמתקדמות בארץ, עם צוות מומחים שלא מבייש, ובחלקו עולה, על פגיות אחרות בארץ בכלל ובאיזור המרכז בפרט. זו פגיה גדולה, עם ציוד חדיש, עם צוות סיעודי מדהים וצוות רפואי מקצועי ויסודי להפליא. ממש מעצבן לשמוע שיש מי שממשיך להציג את הטענות הלא מבוססות האלה על איכות הטיפול שנותנים, דווקא באחת המחלקות שלנו, שעליה אין עוררין בכלל שהטיפול שניתן בה הוא לא פחות ממעולה.
לגבי שעות הביקור - בבתי חולים אחרים אכן מקפידים פחות, וזה נורא, כי לאישה יולדת אין שום סיכוי לנוח כמו שצריך כשכל הזמן יש לה, או לשכנה שלה לחדר, מבקרים. שלא לדבר על הנושא (הלעוס עד אין קץ בפורום הרלוונטי) של השארות מלווה/בן זוג בחדר במחלקת יולדות. בעיני, זה לא לענין, ואם יש מישהי אחרי ניתוח או לידה קשה שצריכה עזרה, בדיוק בשביל זה הצוות צריך ואמור להיות שם כדי לעזור לה.
לגבי התרומות - לא היה צריך "להשיג" את מספר הטלפון שלך, הוא רשום בטפסי הקבלה שלך לבית החולים ובמדבקות שהונפקו לך במשרד הקבלה, זה מידע שגלוי לבית החולים, וצריך לזכור שמעייני הוא בית חולים שלא מקבל תמיכה פיננסית ציבורית ממשרד הבריאות, ולכן מתבסס מבחינת הכנסות על מקורות אחרים וכן, גם על תרומות. אישית אני לא אוהבת לתרום בטלפון ולא אוהבת תחושה של מעכריות, אבל בתור יולדת הייתה לי חוויה טובה, ותרמתי, כי אני מאמינה במקום הזה, אבל אם לא מתאים לך - לא חייבים. פשוט מבקשים להמחק מרשימת הטלפונים, וזהו.