איש הלייזר מכה שנית?

forglemmigej

New member
איחסססס קוראים לזה זואופיליה

זה כמו לאנוס ילדים קטנים , חיות לא משנה כמה הן בוגרות בשנים, בשבילנו בני האדם הן כמו ילדים קטנים שצריך להגן עליהם סוסים זה בעל חיים מתוק ביותר,הרבה יותר מדבר אלי מחתול או כלב, יש בו מתיקות לא נתפסת ולהתעלל בה כך זה נורא פשוט אין לי מילים ומענין איך בעל הסוסה לא שמע כלום ולא ראה כלום ..
 

tuttifrutti

New member
אני בדיוק יצאתי לכיוון כשזה קרה, הייתי מטרים

משם וכמה דקות אחרי שהיריות נורו. אני לא יודעת איזה מזל יש לי! גם כשאולוף פאלמה נורה הייתי מטרים ספורים ממקום הירי ובדיוק באותו הזמן. הפעם אולי ממש ניצלתי מהירי. כי מחפשים לירות על זרים, וירו כבר בתחנות אוטובוס, וזו ליד זאת שאני לוקחת בה את האוטובוס הביתה בלילה אחרי העבודה. ממש מפחיד לחשוב שזו יכולתי ממש להיות אני
 

daoli

New member
באמת מזל../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif

תשמרי על עצמך....
 

forglemmigej

New member
אתמול שוב היה פיגוע ירי ,סליחה על הקונוטציה

אין לכם שם שוטרים שיסתובבו ברחובות להרגיע את התושבים, זה נשמע כאילו לאף אחד לא אכפת. הבנתי שמונה סאלין גם התנגדה להצבת מצלמות ברחוב כמו שיש בכל הערים הגדולות באירופה כדי לשמור על הפרטיות ,אבל אם היו מצלמות כבר היו מזהים את המטורף הזה. פה במדינה האחות יש מצלמות בכל מקום . העיקר שמרי על עצמך.
 

efi1117

New member
למה סליחה? זה פיגוע ירי וזה טרור לכל דבר

בכלל לא משנה אם הטרוריסטים יהיו בלונדיניים עם עיינים כחולות בסוף, ולמה צריך שוטרים (שגם ככה ,לפחות כאן, נראים לי חסרי תועלת לחלוטין,מלבד סדרות ראליטי שמראות כל מיני פעולות הירואיות שאני לא בטוחה שלא ביימו במיוחד) אם אפשר להטיל "עוצר", על הזרים אחרי שעה מסויימת,,,?? ולפני שיקפצו עלי אני יודעת שהם לא הטילו באמת עוצר רק בציעו בידידות לא לצאת מהבית אחרי שעה מסויימת, בעייני זה עוצר לכל דבר.
 

tuttifrutti

New member
אין קשר להצבת מצלמות

איך מצלמות היו פותרות את הבעייה? היו מציבים מצלמות בכל מקום בו יש אלימות והייתה נפתרת,הלוואי!!! יש כנראה רוצח סידרתי שיורה בזרים, כי היריות מופנות נגד זרים. לא יודעת אם השקיעו דיו בתפישת הרוצח. אבל מה שברור זה שזה מפחיד! אני עובדת בדיוק בשכונות העוני בהן רוב רובה של האוכלוסיה זרה. אני מסיימת לעבוד ב-23 ועומדת בתחנת האוטובוס וממתינה לאוטובוס שייקח אותי הביתה,ואני לא יכולה לומר שאני לא מפחדת. אף פעם לא פחדתי במיוחד מאלימות של אנשים ברחוב. גם ידעתי להמנע ממקומות כאלו. אבל פה מדובר ברוצח שמתחבא מאחורי שיחים ויורה כשאין אדים. מקווה שכבר ימצא הרוצח ויחזור השקט!
 

Solsikke

New member
מה שבאמת מדהים

זה שהסיפור הזה נמשך כבר חצי שנה, ו 15 מקרי ירי, ועד עכשיו לא תפסו אותו.
 
למעלה