אי הסדר עם חברת אשראי ללא הודעה מראש

israelb17

New member
אי הסדר עם חברת אשראי ללא הודעה מראש

שלום, ישבתי עם בת זוגתי במסעדה, וכשביקשתי לשלם עבור הארוחה באמצעות כרטיס אשראי מסוג אמריקן אקספרס אז נודע לי שאין אפשרות לשלם עם הכרטיס הנ"ל מכיוון שאין להם הסדר עם חברת האשראי הזו. ברשותי כרטיס נוסף מסוג ישראכרט ושהגשתי אותו, בעל המסעדה אמר לי שאין להם הסדר גם עם ישראכרט ושאם אני צריך כספומט אז יש לי מעבר לכביש!!! ששאלתי אותו למה הוא לא מתריע ללקוחותיו שאין לו הסדרי אשראי עם חברות אשראי, אז הוא הראה לי שלט שהיה כתוב מעל הקופה של המסעדה. מקום שחוץ מעובדי המסעדה אף אחד לא יכול לראות או בכלל מסתכל לכיוון הזה. אמרתי לבעל העסק שאם הוא היה אומר מראש שאין קבלת אשראי אז לא הייתי נכנס בכלל לאכול אצלו הוא בחר להשאיר את המידע הזה אצלו ולגלותו רק לאחר הארוחה שלפי דעתי זו הטעיית הצרכן! יש מצבים שהכספומט לא עובד ולא נותן שירות!! מה אני אמור לעשות במצב כזה?! זו אי נעימות אחת גדולה!! האם אני יכול לתבוע את בעל העסק על דבר כזה? תודה מראש, ישראל.
 

gigiy

New member
אי הסדר עם כרטיס אשראי

הוא פשןט לא רוצה לשלם להם עמלה של כ 4% ולכן לא מכבד כרטיסי אשראי. יתכן שהוא מקבל ויזה שבא העמלה נמוכה יותר. זה לא הוגן ולא מסחרי אבל אין שום חוק שמחייב אאותו לפרסם איזה כרטיסים הוא מכבד. אני במקומך הייתי הולך לכספומט וחוזר ואומר שאין כסף בכספומט ואין לך פנקס שקים ולא מזומן ובהזדמנות תחזור אליו לשלם. שהוא ירגיש לא נח עם זה.
 

25306yosef

New member
גם לי קרה כמה פעמים דבר כזה

על מנת להימנע בעתיד מדברים כאלה, כדאי לברר האם בית העסק מכבד את כרטיס האשראי שברשותך. וכמו שכתב הגולש שלפניי, היית צריך ללכת לכספומט ולחוזר ולהגיד לו שאין כסף בכספומט ואין לך פנקס שקים ולא מזומן ובהזדמנות תחזור אליו לשלם. שהוא ירגיש לא נח עם זה.
 
אני חושבת שהתנהגותו לא הולמת

יש לכתוב מידע כזה בריש גלי. להרבה אנשים אין מזומן והם מעדיפים להתנהל בעיקר עם כרטיס אשראי. לגבי עילת תביעה פנה לאגודה הישראלית לצרכנות הם יענו על כך או לשיל שירות לאזרח.
 
למעלה