אי תקינות שרותי נכים בתחנות דלק, מי אחראי?

skeptic

New member
אי תקינות שרותי נכים בתחנות דלק, מי אחראי?

למיטב הבנתי תחנות דלק חייבות, לפי חוק - אנא תקנו אותי אם אני טועה, להיות עם שרותי נכים תקניים. בד"כ רואים דלת שעליה שלט כזה אבל אי אפשר לדעת לגבי זמינות ותקינות עד שצריך.

לא פעם הנכה (או נכה-נקבה) נצרך לרדת מרכבו ורק כשהוא מגיע לאיזור השרותים הוא מגלה שהם נעולים, המפתח תקול, השרותים סתומים/מקולקלים או סתם מלאים בציוד ושאר סיפורים כמיטב היכולת של העובדים.

מי אחראי במדינה שלנו על כך? למי ניתןן לפנות ולהתלונן. בהרבה מקרים זו מחלה כרונית של תחנה/ות מסויימת/ות. למי ניתן לפנות ובבקשה לא תשובה כגון משרד התמ"ת או האנרגיה אלא למי -אדם ו/או בעל תפקיד ספיציפי- לפנות באופן פרטני.

אתמול באשקלון, תחנת דלק בשם "מיקה הדרי" ברח' אבן עזרא. שרותי נכים נעולים. בחנות הנוחות אומר המוכר שהשרותים הם מחסן ולא בשימוש לנכים. לאחר הרמת קול מגיע אדם/עובד נוסף שמשתיק את הראשון ואומר שהשרותים התקלקלו רק עכשיו בידי נכה אחר והמנעול תקוע. משום מה אני מאמין לעובד הראשון.

בב"ב, באיזור התעשייה מזרחית לרח' בן גוריון יש תחנת דלק של חברת "דלק" שבמספר ביקורים שם תמיד אומרים ששרותי הנכים עכשיו התקלקלו.

למי ניתן לפנות כדי לתבוע שיפור.

האם ניתן לתבוע על בסיס כבוד האדם וחרותו ללא הוכחת נזק ומה הסיכויים למצוא עורך דין שיתעסק בזה תמורת אחוזים נכבדים?
 
למעלה