אכילה לפני שינה

ykliger07

New member
אעשה זאת בהמשך היום

(שליחת המאמרים). לפי הראיה הסינית ישנן סיבות רבות לאי אכילה לפני השינה (וגם לא מאוחר מדי) למשל: בזמן השינה הכבד מנקה את הגוף ולא אמור להיות עסוק בעיכול. למערכת העיכול דרוש כפי שנאמר אנרגיה (חמצן) וכך במקום שהגוף ישקע בשינה עמוקה הוא עשוק בלעכל מזון וליצר פסולת נוספת במקופ להיפטר מפסולת ורעלים שהצטברו במשך היום והארוחות). דווקא התזונה הנכונה היא מעט ארוחות איכותיות ולא הרבה זלילות קטנות כפי שרבים לצערי ממליצים. כאשר הארוחות הגדולות בתחילת היום ופחות לאחר שעות אחר הצהריים. כפי שידוע מערכת העיכול היא מערכת מאוד דינמית שצריכה את זמנה להישתקם. מערכת זו גם אחראית לסילוק חלק גדול מהרעלים בגוף. כך שנתינת מנוחה למערכת זו יכולה לעזור לאינספור בעיות שאפילו לא קישרת לאכילה פני שינה. מעבודת סמינריון שביצעתי על אכילה בלילה מצאתי לפי מאמרים כי אכילה בלילה מתאפינת באי סבילות לגלוקוז מה שמגביר סיכון לסכרת וכן גורם לחשוב שנית על אורח החיים הרצוי. אנו צריכים להתאים את הארוחות לשעות הערות בזמן שהורמוני השינה (מאוקטבים ע"י חוסר אור) עדי מדוכאים. וכאשר נכנסים לשינה לעשות זאת בצורה רגועה ושלווה. ולא לדחוף המבורגר לפני כן. ישנו פרק שלם על שעות הארוחות המומלצות לפי הראיה הסינית בספר הידוע Healing with hole food. ספר זה יחודי כיוון שהוא מתאר ומשלב את עקרונות התזונה הסינית והמערבית בצורה יסודית ונרחבת כולל ציטוים רבים של מחקרים מערביים. מומלץ בחום: http://www.amazon.com/Healing-Whole-Foods-Traditions-Nutrition/dp/1556434715/ref=sr_1_3/105-7766608-9195654?ie=UTF8&s=books&qid=1180424979&sr=8-3
 

ykliger07

New member
בנוסף

אין קשר בין שילוב פחמימה וחלבון לעלית סרוטונין. מה שמעלה סרוטונין זה רק הגלוקוז (פחמימה) מאחר והוא מעלה את זמינון החומצה האמינית טריפטופן למוח שממנה נוצר הסרטונין. התוצאה היא הרגשה טובה (כמו זו אחרי קרואסון שמריח נהדר) ולאו דוקא השריית שינה כפי שנאמר. המסקנה->>>>>>>>>>>>>> מספיק לרשום שטויות בפורום אין לי מספיק זמן לענות על הכול !!!!!!!!!!! (צריך גם לעבוד)
 

ykliger07

New member
לאלפקה פקה

ושאר החכמולוגים חשבתי שאתם רציניים אז הצטרפתי לפורום, מרג זה אני אמשיך לקרוא את השטויות שלי אך לא תזכו לשום תגובה. אתם חבורה של בינוניים אין לכם אפילו 1% (בלי להגזים) מהידע והניסיון שיש לי בתזונה. ואת המאמרים שלכם תחפשו בעצמכם, נתתי מספיק לינקים מעינינים שמראים דעות אחרות משלכם ואף תגובה. ולמה - זה פשוט זה לא מתאים לחשיבה הסכימתית שלכם. תהנו מהבינוניות שלכם שלום ולא להתראות
 

tommythecat

New member
ל ykliger07

תודה לך על פליטת הפה הפרוידאנית שתומכת בצורה כל כך יפה במה שנכתב עליך. יוסי
 
אני לא אוכלת 2 3 שעות לפני אני אוכלת

בערך חצי שעה לפני , גם לא בריאא ? אני יודעת שאני זקוקה מכיוון ואני נראית ככה, אני בגובה מטר חמישים שוקלת אמ 35 משו כזה , לא מגזימה בכלל !! זה המשקל שלי .
 
לא מדובר ב2-3 שעות לפני מדובר בחצי שעה

משו כזה לפני השינה .. אני גובה מטר 51 שוקלת 35-33 .. רזה או לא רזה !? חעחע ,(שלא יראה שאני שמחה מזה אבל זה פשוט המבנה גוף שלי , כי זה גנים כאלה מאבא שלי .. אבל אני בכל זאת רוצה לשמין)
 
סורי שהגבתי פעמיים , לא ראיתי שזה הגיב למטה

חשבתי זה אמור להיות מתחת להודעה הספציפית שהגבתי עליה ..
 
עכשיו אני יותר מסובכת ממה שהיייתייי !!

כל אחד אמר משו אחר או שהוא סתם הוסיףף עוד יותר ובקושיי הבנתיי.. שמעוווו אני רוצה להשמיןןןןן ! והבנתי שבלילה הגוף לא עובד או מה שזה לא יהיה ואז האוכל נשאר בגוף במקום להתבזבז בפעילות סתמית שאני עושה , כאילו הכוונה שלפני שאני אוכלת זה כמו להיות מישהי מלאה שמתבטלת ועצלנית ופשוט טוחנת כאילו זה הכוונה שלפני שינה לא ? פשוט לא לזוז וכך להשמין .. לא ? כל אחד אמר לי חלבונים גלוקוז כל מיני כאלה שדמככה נכשלתי במבחן במדעים שהיה קשור לזה אז לא יעזור כמה תגידו לי את כל זה כי זה לא יעזור XD פשוט דברו פשוט , :)
 

sarita26

New member
שלום בת אל

למרות שדי סקלו אותי באבנים על תגובתי הקודמת אני אגיד לך מה דעתי, מנסיון אישי (כדיאטנית) הרבה בנות צעירות חושבות שהן אוכלות הרבה אך מחישובים הסך הקלורי שלהן הוא נורמלי או לרוב אף נמוך מהרצוי. אני מציעה לך לאכול דברים בעלי ריכוז קלורי גבוה לדוג: אם את אוכלת סלט רצוי להוסיף כף שמן (קנולה/זית), במקרה שלך אפילו גלידות שמנת, שוקולד וכד'. אני ממליצה בחום שתגשי לדיאטנית שתרכיב לך תפריט נכון ומאוזן. לחילופין ישנו משקה הקרוי "סקאנדי-שייק" ויש "אינשור פלוס" אשר ניתנים לקשישים או לאנשים שצריכים לעלות במשקל אך לא יכולים (או לא רוצים) לצרוך כמויות אוכל גדולות. המשקאות הללו מכילים רויכוז טוב של ויטמינים ומינרלים ובעלי תכולה אנרגטית גבוהה (לידי כללי, הם ניתנים לאנורקסיות במטרה לעלות אותן במשקל ללא צורך לאכול כמות גדולה של אוכל) את יכולה לקנות את המשקאות האלה בכל בית מרקחת, סופר/ניו פארם וכד' המון בהצלחה!
 

moran f

New member
לא נראה לך שההמלצה קצת מוגזמת?

בלי בכלל לראות את אותה נערה את כבר ממליצה על אנשור?
 
אוקי שמעי

אני הייתי אצל דיאטנית עד לפני חצי שנה משו כזה ופרשתי, אומנם בנינו יחד תפריט והיא ממש עזרה לי ואף גבהתי ב2 ס"מ ! עכשיו , אני די התיאשתי מכל יום לכתוב מה אני אוכלת אז די פרשתי כי גם נמאס היה לי כל פעם לחשוב אם זה יותר משמיןן זה לא יעזור לי לשמין כל מיני כאלה פשוט אכלתי מה שרציתי .. עכשיווו אני מעריכה שאתם עונים לי על השאולת וכו' אבל אני רוצה שתענו לי אחת ולתמיד בלי הרבה סיבוכים! זה בסדר לאכול בלילה חצי שעה בערך לפני שינה או לא ?מבחינת בריואת, עזבו את זה שאני רזה ..
 

moran f

New member
פני לדיאטנית

בלי להכיר אותך, קשה לתת תשובה יותר טובה מתיאוריות כלליות שמבלבלות אותך.
 

sarita26

New member
מותק, אני ממש לא מגזימה!

ראשית, אינשור זה לא תרופה או משהו כזה זה יכול להיות חלק מארוחה או אפילו ארוחה ואין שום בעייה בתוספת של אינשור בתפריט זה מאוזן וסה"כ זה מזון עתיר קק"ל בכמות נמוכה. שנית, מהתאורים שלה של המשקל/גבוה ניתן להתרשם. ושלישית, אני דיאטנית וכבר טיפלתי בלא מעט אנשים כך שאני יודעת מה אני מדברת. ומילה אחרונה לכלל הפורום הזה, אני לא מבינה מדוע האנשים פה לא ברוח חברותית בכלל כל מי שמביע את דעתו אתםישר תוקפים והמון ביקורתיות, מדוע? למה אתם לא יכולים להיות כמו שא הפורומים שמכבדים זה את דעותיו של השני אפילו שהן לאתואמות שאת דעותיכם? בתזונה לרוב יש המון נישות שונות, לרוב אין את התשובה הנכונה היחידה והאולטימטיבית. ממש הצחקת אותי בכך שאת חושבת שהוספת אינשור זה מוגזם.. מה הרקע שלך בתזונה?
 

tommythecat

New member
למה את לא יכולה להיות כמו כולם

לקרוא קודם את התקנון, לא להבין אותו ורק אז לבוא ולהתבכיין? יוסי
 

moran f

New member
קושקוש

איך מהגובה והמשקל שלה את מעריכה מה התפריט שלה?
 
אוקי שמעווו ..

אני הייתי אצל דיאטנית עד לפני חצי שנה משו כזה ופרשתי, אומנם בנינו יחד תפריט והיא ממש עזרה לי ואף גבהתי ב2 ס"מ ! עכשיו , אני די התיאשתי מכל יום לכתוב מה אני אוכלת אז די פרשתי כי גם נמאס היה לי כל פעם לחשוב אם זה יותר משמיןן זה לא יעזור לי לשמין כל מיני כאלה פשוט אכלתי מה שרציתי .. עכשיווו אני מעריכה שאתם עונים לי על השאולת וכו' אבל אני רוצה שתענו לי אחת ולתמיד בלי הרבה סיבוכים! זה בסדר לאכול בלילה חצי שעה בערך לפני שינה או לא ?מבחינת בריואת, עזבו את זה שאני רזה .. מחכה לתשובהה..
 
למעלה