אלבום השנה....ALCAZARIZED

euroy

New member
אלבום השנה....ALCAZARIZED

היי לכולם! בתור חובב פופ בכלל ושוודי בפרט, חובב אירוויזיון וחובב המלודיפסטיבלן (הקדם השוודי) אני ממליץ בפה מלא על האלבום החדש של אלקאזאר, "ALCAZARIZED". בתור אחד שרק חיבב את האלבום הראשון של אלו שזכו במקום השלישי במלודיפסטיבלן של 2003, אני חייב לציין שאין מה להשוות בין שני האלבומים. האלבום האחרון שלהם פשוט מדהים עד כדי כך שאני לא זוכר מתי האזנתי לאחרונה לאלבום פופ מושקע, מושלם ומענג כל כך. זה מתחיל בעטיפת הדיסק וב- 14 שירים מ-ה-מ-מ-י-ם ונגמר בעוד שני שירי בונוס נחבאים, אחד לפני השיר הראשון ואחד בסיומו של הדיסק. ללא ספק להקת השנה שלי!!! אלבום השנה!!! העובדה שהלהקה מונה עכשיו ארבעה אנשים רק מוסיפה לה עומק ונוכחות. אם הד ארצי ישכילו לייבא את האלבום לארץ (הם נציגי BMG) תוכלו למצוא את האלבום בחנויות. אני רכשתי אותו משוודיה דרך חנות הדיסקים סקיווהוגט און-ליין http://www.skivhugget.com מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!!
 

לימבו

New member
סוף סוף מישהו מבין עניין

כבר התרעתי כאן לפני מספר שבועות שהאהדה לאלקזר רק תלך ותגבר במדינה, בעיקר בגלל ש"סטפס" השאירו פער אדיר וציפייה ללהקת בנים/בנות שעושים ריקודים ומתלבשים בצורה אחידה, לעיתים מזעזעת- אך לכל המובן- סטייליסטית לצערי Not a sinner nor a saint לא כל כך התפרסם באירופה, אבל הדיסק שלהם משופע בקטעי פופ דאנס קלילים ובעיקר- בהפקה מצויינת! אין ספק. הם מהממים!
 

לימבו

New member
דרך אגב

העלתי שוב desktop wallpaper שלהם- לשימושכם האישי
 

euroy

New member
steps and alcazar

נחמד לראות עוד מישהו עם טעם טוב. אנחנו חייבים להפגש פעם!!!
עם כל הכבוד לסטפס אני חושב שאלקאזר הלכו כמה צעדים קדימה. באופן הגשת השירים, הלוק, התוכן, העיבודים וכו'. אה... והם שוודים אז הם גם נראים קצת יותר טוב
כן ירבו!
 

לימבו

New member
ואין שם קלייר

שצורחת
אבל עם כל הכבוד... התוכן של השירים לא הרבה יותר טוב מסטפס- להיפך. אולי ההפקה פחות ילדותית, אבל זאת הקידמה היחידה
 
למעלה