אלבום כל הזמנים

FunkyMonk

New member
תאמת שלא ממש...

אבי רואד הוא ממש סתמי לעומת סלינג. ואני ממש לא אומר שהוא לא טוב! אני מאד מאד אוהב את אבי רואד, האלבום הכי טוב של ביטלס, שהם להקה שאני מאד אוהב. אבל לדעתי סלינג פשוט הרבה יותר מגובש, עם צליל הרבה יותר טוב.
 

eliavtu

New member
זה קשה להשוות בניהם ככה...

אחד שאוהב יותר פרוג - יגיד שסלינג טוב יותר ואחד שמעדיף ת'סגנון של הביטלס - יגיד ההפך זה רק עניין של טעם כאן, ולא בגלל שסלינג מגובש יותר וכאלה...
 

FunkyMonk

New member
דווקא כן..

מאד ניתן להרגיש חוסר גיבוש מסויים בין שני הצדדים של אבי רואד. אחד קונספטואלי-משהו, והשני מקבץ שירים מעניין (בעצם זה הפוך). הקשר בין שני החלקים נדמה כי מקרי בהחלט. לעומת סלינג, שהוא אלבום מההתחלה ועד סופו, אלבום רציף ואחיד, מלבד יציאה קטנה לשיר של קולינס - הוא כולו אלבום אחד מגובש. אבל באמת, עניין של טעם. שוב, אני מאד אוהב את אבי רואד, את סלינג אני פשוט אוהב קצת יותר.
 
לא יודע מה נהיה כאן

כשהגעתי לכאן חשבתי שיש פה אנשים אנטליגנטים, ככל שהזמן עובר אני מבין שהמצב כאן בקרשים.
 

The Walrus

New member
לא הבנתי מה לא בסדר

אתה רוצה להסביר לי, תסביר, אתה לא רוצה - לא צריך, אבל אל תצא בהצהרות כאלה בלי להסביר. ואפילו אם הייתי שם את בריטני ספירס במקום הראשון, זה רק עניין של טעם... איך אמרו חכמים (אנשים אינטיליגנטים, כדבריך) - על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. היי, זה אפילו מתחרז.
 

avki

New member
בדיוק חשבתי

שאם יש מישהו שיסכים עם אלעד בזה, זה אתה. ועוד בטח בצורה שהוא התבטא בה. אישית, פוגעת, ישירה, מתנשאת ובעצם לא מראה על חכמה, אלא רק על התנשאות לא בוגרת. זה הסגנון שלכם הרבה פעמים. וחבל. אפילו אם את באמת אנשים מאוד חכמים, שיודעים בדיוק הכל ואף פעם לא צריכים ללמוד מאחרים או לפחות לקבל את העובדה שיש אנשים עם דעות שונות או דרכי התבטאות שונים מכם, אפילו אם אתם הכי חכמים פה בפורום וחשבתם שאולי פה תמצאו את שאר המעגל החברתי המתנשא והמשכיל שלו ציפיתם, אפילו אם אני לא יודע מאיפה אתם באם ולמה אתם כאלה וכל מטרתכם היא להראות את עליונותכם האינטלקטואלית, או בעצם רק להתאכזב מזה שאחרים לא כמותכם, אלו לא סיבות לפגוע באנשים אחרים, או אפילו להתערב בדיונים ולנסות להפריע להם בצורה כזאת. ולא, אני לא מצפה לתגובה אינטקלטואלית או מתחכמת שמראה למה אני יוצא הטיפש שזורק סתם הערות על אנשים תמימים שמתבטאים בצורה לגיטימית, כי זה בד"כ מה שאתם עושים, וכמו תמיד, אתה אפילו לא תעצור ולנסות להפנים מה שאני כותב, והרבה מהאנשים בפורום חושבים, כי כבר מוכן אצלך הסיבה למה אני טועה ואתה צודק, למה מה שאני עושה כרגע הוא לא בסדר והתגובה הבאה שלך היא תהיה הצודקת ביותר. אני מצפה שתעשה את הצעד הבוגר, ואפילו אם אתה בטוח שאין לך מה ללמוד ממני או מאחרים או מאנשים שהמצב האינטלגנטי שלהם בקרשים, ואני מצפה שלא תגיב להודעה הזאת. אני לא מכיר אותך או את אלעד. אלעד, אני מתכוון גם אליך - אני לא יודע אם אתם בני אדם רעים או מתנשאים או חכמים מאוד או טפשים מאוד. אני מניח שאתם לא כאלה, ובטח שלא מתכוונים להיות כאלה. אני רק יודע שהרושם שנוצר מההודעות שלכם בצורה עקבית הוא שאתם פוגעים ומתנשאים מעל חברי הפורום, הרבה יותר מאשר שאתם תורמים לפורום בכל צורה שהיא. אז אני רק מצפה ממך, שבצורה בוגרת, תקרא את ההודעה הזאת ותחשוב למה רוב חברי הפורום הקבועים מרגישים קרוב למה שתואר בהודעה הזאת, ופעם אחת, לא תגיב, לא תצא כשידך על העליונה. אני ארגיש שידי על העליונה אחרי הודעה כזאת בכל אופן. רק, אל תגיב, תשקול את המילים שכתובות.
 

FunkyMonk

New member
הבנת על מה מדובר?

אני לא אטרח לכתוב לך הודעה מתחכמת שמוציאה אותך טיפש, כי אני רק רוצה לגרום לך להבין על מה אנחנו מדברים. הוא כתב שהוא מחפש מקור מוסמך, שיוכל להיד לו מה האלבום הטוב ביותר בכל הזמנים. עכשיו, אני לא חושב שקיים מקור כזה בשום מקום בעולם. אולי אתה חושב שכן, אז אני אומר לך - לא קיים "מקור מוסמך" להחליט מהו האלבום הטוב ביותר בכל הזמנים. בנוסף - היכן ראית שהסכמתי עם הצורה שבה התבטא? ואני מבטיח לך, שאם תחפש בצורה אובייקטיבית, בלי לנסות לתפוס על קטנות, תמצא כי אני ואלעד מעבירים פה וויכוחים רבים, לגבי נושאים כאלו ואחרים. יותר מכך, תמצא כי אנחנו לעיתים נדירות מסכימים זה עם זה. ולמה שלא אגיב לתגובה שכזו? אם אתה כותב תגובה על הודעה מסויימת, תצפה לכך שיגיבו עליה, כמו שאני מצפה שתגיב על הודעה שלי. להפך - אם אני כותב הודעה כלשהי, ואף אחד לא מגיב לי עליה אני מרגיש מתוסכל, כי ההודעה שלי לא מעניינת אף אחד. אני מעדיף שיגיבו על תגובה שלי, אפילו אם זה יצור שרשור לנצח. תגובה שמסיימת שרשור היא לא תגובה שמעלה דעה, אלא תגובה שמסיימת דיון כלשהו. אתה כתבת תגובה אשר מעלה נושא כלשהו ואתה מצפה שאף אחד לא יגיב עליה? כפי שאמרתי, אני הייתי נעלב אם לא היו מגיבים לי להודעה, במיוחד להודעה ארוכה שהשקעתי בה. וכן, למקרה שאתה תוהה, זה יציק לי אם עכשיו תשאיר תהודעה הזו תלויה לה ללא תגובה, כי אז אני ארגיש בזבוז על כך שכתבתי אותה.
 

avki

New member
אני אסביר לך -

אנחנו לא מתווכחים האם ההודעה שלו הייתה מטומטמת. אם כבר לצאת בוצ'ס, גם אני חושב שההודעה שלו הייתה מטומטמת ואני מסכים שאין לזה מדד אובייקטיבי אחד. אם לא הסכמת עם הצורה שבה הוא התבטא, אז בעצם לא היה צורך לכתוב 'הוא צודק', כי זה לא משנה. אני מניח שגם Anuerysem חושב שאין תשובה אובייקטיבית אחידה לשאלה הזאת, ומעצם שאילתה היא בעייתית במובן כזה או אחר. זה לא העיניין. אתה מפספס לגמרי את הנקודה. לחזק דעה של מישהו שהתבטא בצורה כזאת - זה עוד יותר רומס ומעליב. גם אם רק אמרת שהרעיון שהמאחורי ההודעה המעליבה שלו שאתה בכלל לא מסכים עם דרך התבטאותה הוא רעיון נכון. זה מעליב. אם הייתה רוצה, הייתה יכול להסביר מחדש למה לדעתך זה לא שאלה רלוונטית. שוב, לא מחייבים אותך שום דבר, אבל לדעתי רצף התגובות הזה: -"לא יודע מה נהיה כאן כשהגעתי לכאן חשבתי שיש פה אנשים אנטליגנטים, ככל שהזמן עובר אני מבין שהמצב כאן בקרשים" -"לא הבנתי מה לא בסדר אתה רוצה להסביר לי, תסביר, אתה לא רוצה - לא צריך, אבל אל תצא בהצהרות כאלה בלי להסביר. ואפילו אם הייתי שם את בריטני ספירס במקום הראשון, זה רק עניין של טעם... איך אמרו חכמים (אנשים אינטיליגנטים, כדבריך) - על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. היי, זה אפילו מתחרז." -"אל תציק" -"הוא צודק". זה פשוט חותם הכל בצורה ממש מעליבה. אם לא חשבת שזה יכול להעליב עוד יותר ממה שזה כבר העליב, אז זה חצי נחמה, כי אז זה אומר שאתה סתם לא מבין מה יכול לפגוע ברגשות של אחרים ברוב המקרים. אני לא הייתי נעלב אם לא הייתה מגיב. הייתי רואה בזה צעד בוגר מבחינה מסויימת. אבל בחרת שלהגיב, וכמובן שאני רואה את זה כלגיטימי. זכותך כמובן. ולגבי אלעד ואתה - לא אמרתי שאתם כל הזמן אומרים אותו הדבר או משהו. המשותף לשניכם, שכששניכם עומדים על העמדה שלכם, זה נדמה כאילו אין סיכוי בעולם שאף אחר שיגיד משהו באמת ישנה את הדעה שלכם. וזה בהכרח מוביל לתחושת התנשאות. כמו התגובה "הוא צודק". זה כאילו אתה איזה שופט שבא אחרי איזה דיון קטן של "האם הנתבע הוא אידיוט" ואומר "הצד של התובע צודק. הוא באמת אידיוט". ככה זה משתמע ממה שאמרת, אפילו אם לא התכוונת.
 

FunkyMonk

New member
נכון אולי התגובה שלי לא הייתה במקום

אני בהחלט רק התכוונתי לרעיון שמאחורי ההודעה. כשאני כותב משהו, בתור אדם, אני מחזיק בדעה כלשהי. את הדעה אני לא חייב לגבות ב"אני חושב שהוא צודק" - זה סתם מאריך לי את ההודעה =) תודה על ההבהרה.
 
....

קודם כל הרושם שאתה מקבל לדעתי הוא מוטעה. אני לא בנאדם מתנשא, אני כן נוטה לומר את מה שאני חושב בצורה ישירה, אבל רק מתוך כוונות טובות. אין לי שום עליונות אינטלקטואלית או השכלתית, להפך, אפילו אין לי בגרות ואני בקושי לומד. אני לא יודע איך אתה מתנהג, אבל כשבנאדם שואל שאלות טיפשיות שבין היתר מופנות אליי, אני אומר לו שלפי דעתי הוא שואל שאלות טיפשיות. זה עדיף בכמה רמות מאשר שאני אשמור את זה לעצמי ואנסה לענות לשאלה הטיפשית שלו. יכול להיות שלפעמים זה פוגע, אבל זה הפירוש שמתקבל ע"י זה שקורא התשובות, אין לי שליטה על זה שבנאדם יפגע או לא יפגע מהתגובות שלי, זאת בטח לא הייתה הכוונה שלי.
 

holo

New member
אני חושב שהפיתרון הוא

שתלמד לשרשר נכון וזה הכל. אם אני לא טועה, The Walrus לא שאל שום שאלה טיפשית אלא רק ענה על שאלה כזאת, ואתה שירשרתי בטעות או לא בטעות את תשובתך השערורייתית אליו. או אי הבנה שלכם או שלי.
 
למעלה