כל השבוע הזה מדברים עליהם,
אבל השיר החדש לא מחדש כלום, איזה פחדנים. תמיד אהבתי ואוהב באופן גילטי פלז'רי את WHATEVER HAPPENED TO MY ROCK 'N' ROLL מהאלבום השני שלהם (את הראשון לא שמעתי) - אם אשוב להקשיב לאלבום הזה, חיש מהר השיר יופיע ברשימה הנלעגת שלי ב-LAST.FM. בכלל, דומה שה-LAST.FM התחיל לעגל פינות, אני בטוחה שהקשבתי השבוע לדברים רבים שמשום מה לא מופיעים בסיכום השבועי. הקשבתי להרבה מאוד נינה האגן (איזשהו אוסף מהתקופה הניו וייבית שלה), לצמד Quintron and Miss Pussycat (עם אלבום יצירתי ונחמד בשם SWAMP TECH), אומרים שבהופעות החיות הבחורה מציגה צמד בובות (אבל עדיף שפשוט הייתה מראה את הבובס שלה, שהרי היא מתייפייפת וחנונה והקטעים הטובים באלבום כלל לא מכילים אותה). הקשבתי גם לבי סיידים של גארבג'. היה בהם קאבר מרגיז ל-CANDY SAYS של הוולווט אנדאגראונד (ועוד כמה קאברים מביכים יותר ופחות). הם תמיד היו נוסחתיים, אבל בניינטיז לפחות היה בהם איזשהו ניצוץ (בדיעבד, גם זה אורח של כבוד באגף הגילטי פלז'רים, כי הליריקה מגוחכת והכל צפוי וידוע מראש, אבל תמיד היה לי קראש מטורף על שירלי מנסון ואהבתי הרבה מהעיבודים הקליטים של בוץ' וויג). הערה שלא נוגעת לאלבום ספציפי, ביום שישי נכחתי בהופעה של הסטרוברי ג'ם והג'נדרס, האבות המאמצים שלהן. הראשונות שוזרות בין השירים שלהן (חלקם עסיסיים עד מאוד) קאברים ליה יה יז, למטריק וללונג בלונדז (וטיז קצרצר של בלונדי), האחרים (שודאי הנחילו את הטקטיקה הזאת לראשונות) - החלו לכסות את טי רקס ודיוויד בואי. שניי ההרכבים מבצעים את הקאברים כצללים של המקור, גם כשהם מדוייקים, הם עדיין חושפים את הרצון העז לדמות ל-, ולא להיות משהו בעצמך. זה חירפן אותי לגמרי! ואפילו יותר כשהקהל לא עשה סימנים של רתיעה, להפך, הקהל אימץ בחום שירים קליטים שכבר שמע פעם, אבל כנראה לא יחס להם חשיבות מיוחדת.