אלון פדות מי אתה ?

אלון פדות מי אתה ?

אני מסכים עם רוב הדברים שנאמרו על הפרשנים , עם בועז קורפל אין לי בעיה הוא שדרן מקצועי ומשדר היטב הבעיה העיקרית שלי היא עם אלון פדות - כבר משמיעה ראשונה ניתן להבחין שהבחור כמה שיתאמץ לא כל כך עושה רושם של פרשן אלא יותר של חובבן מתלהב , מה גם שהוא מפרשן הקלטות והוא נותן רמזים מאוד עבים לגבי מי ינצח את הקרבות , זאת אומרת שהוא עלק מפרשן ונותן את דעתו על הקרב ולדעתו מי ינצח ותמיד ב100 אחוזים יוצא שהוא צודק ?? מאוד תמוה בעיקר מצחיקה אותי התכונה שהוא משדר שידור מוקלט והוא כמובן יודע במהלך ה"פרשנות" שלו מי הולך לנצח בקרב , לסיכום כל הביקורת שלי היא על אלון פדות אין לי מושג איך הוא הגיע לערוץ אך כל קשר בינו לבין הערוץ הוא תמוה לחלוטין לבדיקתך ..
 

רנדי ק

New member
גם לי לא ברור מה הוא עושה שם?

אני חושב שאתה צודק, אני מקשיב לו והא חוזר על עצמו ומפגין קרירות וזילזול. מסכים שגם בועז השדרן הוא מעולה והוא מושך את התשומת לב ומרתק אותי למסך. בהתחלה היו תוכניות UFC שהיו רק עם שדרן ובלי פרשנות מציקה.
 

doom23

New member
למה מגזימים ?

אישית לדעתי שניהם טובים אלון פדות לפחות בקרבות הממש משעממים או דופק בדיחה או מספר על משהו בקשר לMMA זה לא כזה גרוע ... בקשר לזה שהם מספרים מי ינצח זה לא כל כך נכון .. למשל בUFC 71 שגונזגה ניצח את קרוקופ אפילו שזה היה מצולם פדות היה בשוק מהבעיטה שקרו קופ קיבל הוא אשכרה נשמע לא מאמין למה שקרה והתחיל לתרץ שקרוקופ לא רגיל למרפקים וכל מיני מתי שהוא נשמע כאילו הוא רומז מי ינצח זה בקרבות של צ'אק לידל או איזה כוכב אחר משמה .. שזה די בטוח מה הולך ליקרות הדבר היחיד שמעצבן אותי בקשר לפרשנים וזה נוגע לשניהם למרות שלפדות יותר זה שהם מגלים מה יקרה "בעתיד" אני לא רוצה להרוס למי שלא שמע אבל מUFC 55 לפחות אני כבר יודע מי יפסיד ולמי יפסיד וזה מבאס רצח בזה הם צריכים לשמור על הפה אני מתאפק לא לבדוק SHERDOGב מי ינצח בסוף הם גומרים על כל המתח בשני שניות של פליטת פה סך הכל אחלה ערוץ :)
 
למעלה