אֵל נולד במוח האדם כדי "לספק תשובות" על ה"לא ידוע" הרב.
ה"לא ידוע" עדיין קים, אולם מתמעט והולך.
אֵל, בעקרון, נולד להיות פלסטר (חומר מלוי, plaster) לסתימת "חורים", "סדקים" או "חריצים" בידע האנושי, בהבנת האדם את הטבע...או במה שקורה אחרי המוות...
יש גם פרדוקס בקיום המושג אל
מכיוון שאם אתה מניח שלכל ברוא יש בורא
איך אתה יכול לטעון שיש בורא שאינו ברוא ?
ואם אתה כבר מרשה לעצמך לטעון שיש מה שלא נברא אלא היה קיים מבלי שייבראו אותו
מי שמך לקבוע מה כן נברא ומה לא
איך למשל אפשר להניח שאת גרגירי החול מישהו ברא אבל את את הקב"ה לא בראו ?
אולי גם החול קיים מעצמו ?
יתר על כן, אפילו אפילו אפילו אם תניח לרגע שקיים "אל"
מי שמך לקבוע מה אותו אל רוצה בכלל ?
בוודאי שלא הייתי מסתמך על זכרונותיהם של הוזי הזיות שחיו לפני אלפי ומאות שנים
המינימום שניתן לצפות מ"אל"
שיסביר מה שהוא רוצה מבלי שאצטרך להסתמך על מי שאינני אמור לתת אמון בנציגותו .
מי זה בכלל הרבי מגור למשל ?
מי מינה אותו ?
מי נתן לו רישיון ?
הוא פעם דיבר עם אלוהים ? יש לו אישור ?
איש קדוש עאלק.