אליפות הארץ ב-settlers!

אליפות הארץ ב-settlers!

חברים יקרים, בכנס איקון הקרוב (אוקטובר) מתכוונים המארגנים להריץ את אליפות הארץ בסטלרס, שתימשך שלושה ימים ותהיה תחרות נושאת פרסים לכל דבר. הבעיה שלנו היא כזו - אנחנו צריכים עזרה מבחינה משחקית גרידא. אין לנו את המשחק, פיזית, כמו-גם מנחים שלו. אם מישהו מוכן לתרום זמנית את קופסת המשחק שלו (בלי הרחבות, לדעתי) לטובת התחרות, נוקיר לו תודה על כך לנצח. אם מישהו מהתורמים יהיה מוכן גם להריץ משחק של סטלרס במהלך האליפות עצמה, יהיה מדובר כבר בכניסה חינם לאיקון למשך יום שלם! ערכות המשחק יוחזרו, כמובן, ללא פגע. זאת הבטחה. אנחנו באמת צריכים את עזרתכם בשביל להריץ את הפרוייקט הנחמד הזה ולהביא את "מתיישבי קאטאן" לידיעת ציבור רחב יותר ונלהב לא-פחות. תגובות נלהבות, תשואות ותרומות יתקבלו בברכה בשרשור הזה או במסר אישי. המון תודה, ביצת דרקון קטנה, מארגנת אליפות הארץ, חתונות ובר-מצוות.
 

ycyclop

New member
../images/Emo124.gifזו ההזדמנות

אני חושב שכדאי שמשהו מהפורום יזכה באליפות, אז תראו להם והצטרפו. יכול להיות שאני אדריך בדיוק באותו זמן ולא אוכל לשחק, אבל נראה.
 
לא רק זה...

כמובן שנורא חשוב שכולכם תגיעו ותתחרו ואולי גם תזכו, אבל כרגע התנאי שהאליפות בכלל תתקיים היא שיהיו לנו מספיק ערכות משחק... מישהו מוכן לתרום? שוב - אני מבטיחה, באופן אישי (ומכיוון שרובכם מכיר אותי אני לא אטרח אפילו להסביר לכם עד כמה לרוב קשה להוציא ממני הבטחה שכזו וכמה היא רצינית מבחינתי), שהערכות שיגיעו אל הידיים שלי לפני האליפות יוחזרו בסיומה בדיוק במצב שבו הגיעו אליי.
 

Tali Y

New member
פרטים על הכנס?

אפשר לקבל קצת פרטים על הכנס (מה מתי ואיך), והאם יש אתר אינטרנט?
 
למעלה