אני לא מוחק- אלא שומר!!!
אתה יוצא כאן בהאשמות כבדות מאוד אתה מאשים מגזין ואותי אישית בחוסר יושר בכתיבת ביקורות על מוצרים ואירועים. יש חוקים במדינה נגד דברים כאלו, בעיקר כשהקשר בינם ובין המציאות אינו קיים. ומהחוק אי אפשר להתחבא גם כאשר מדובר בכינוי עלום בפורום. אישית, נמאס לי מהאשמות חסרות השחר האלו- אם אתה מאשים אותי או את המגזין בחוסר יושר- כדאי שתגבה את עצמך בעובדות!!! (ומיושר, מקצועיות ואובייקטיביות אני, הכתבים והמגזין מתפרנסים- זוהי פגיעה ישירה בפרנסתינו, ומספיק שאדם אחד יקרא את דבריך ויחליט בגללם לא לרכוש מגזין, וכבר מדובר בגרימת נזק כלכלי) ולעובדות: א. מעולם לא הייתי חבר בהנהלת איגוד האופניים, הייתי חלק מה"וועדה המקצועית" וחלק מהצוות שהיה אחראי לכתיבת תקנון תחרויות אופני ההרים, עשיתי זאת במטרה לקדם את הענף מקצועית (ולא הייתי לבד), וברגע שה"פרוייקט" הסתיים, עזבתי גם את הוועדה הזו כדי לא ליצור בעייה של ניגוד אינטרסים- ואת זה אתה מוזמן לאמת עם יו"ר האיגוד ומארגני המירוצים. ב. המגזין אינו "נותן במה", לא פעם פורסמו מבחני מוצרים של יבואנים שאינם מפרסמים במגזין (איך זה מסתדר עם התיאורייה שלך?) ג. אין קשר בין פרסום ותוכן במגזין- בעיקר כשמדובר במבחני מוצרים. ד. לא פעם המגזין הציע מיוזמתו ליבואן שהזכרת לבחון את מוצריו, הנ"ל הגיב בכך שהמגזין אינו מקצועי (היו תיאורים יותר יפים שלא אעלה אותם כאן) בלשון המעטה בכלל ותיאורים שמסבירים על יכולתי המקצועית בפרט. מגזין אופניים מעולם לא דחה מסיבות מסחריות מבחן של מוצר ומצד שני מעולם לא מנע ממפרסם כלשהו לפרסם במגזין, איני רואה שמחובתינו לרוץ אחר מוצרים למבחן בפרט כאשר הותקפנו ע"י יבואן כזה או אחר לפני כן ונכון, כיום, אישית איני מוכן לשתף פעולה עם אנשים שפקפקו ביכולתי המקצועית (ושל המגזין) כשהיה להם נוח ובנסיבות אחרות מבקשים לנצל את המגזין לטובתם. ה. הסיבה העיקרית בגללה יש Y מנויים (וכן, דווקא יש שלושה אפסים אחרי הספרה הראשונה) לעומת X רוכבים היא שהמגזין מסיבות כאלו או אחרות מעולם לא ביצע מערך שיווקי מקיף, וגם לא מבצע כזה בשוטף. ועוד דבר: לעומת מגזינים זרים, מנוי על אופניים מקבל בכל גיליון יחס עדיף של פרסום מול תוכן, אחוז המודעות במגזין נמוך משמעותית ממגזינים זרים. ככל שיש יותר פרסום, הקוראים מקבלים יותר תוכן, זו עובדה. כמות המודעות במגזין לא עברה מעולם את ה- 40% בעוד שבחו"ל מדובר על 60%. במהלך השנתיים האחרונות כמות העמודים במגזין רק הולכת ועולה, כלומר, באותו מחיר מנוי הקורא מקבל יותר ויותר תוכן מקצועי ומעניין. כמות המנויים במגזין הכפילה את עצמה פעמיים במהלך שלוש השנים האחרונות וכל זה ללא שום מדיניות שיווק אלא רק משיפור המוצר כאשר האמצעים העומדים לרשותינו לא עלו ואולי אף ירדו! ולגבי מחיקת הודעות: את 10 ההודעות שאנו נאלצים למחוק על כל הודעה אחת שנשארת אתה לא רואה, לא נאפשר פרסום סמוי/גלוי בפורום, יש לתפוז שטחי פרסום למכירה ומי שרוצה יכול לפרסם שם כאוות נפשו. עצם זה שהודעתך מופיעה כהודעה יחידה תחת שם המשתמש הזה אומרת דרשני.