אליפות ישראל בגלל החום תתקצר

ItsikH

Member
לא מתחייב, אבל למיטב זכרוני החוקים אומרים שהמנצח קובע את מועד סיום התחרות, ומאותו רגע רק סיום הקפה קובע. אפשר לפסול את כל השאר, אם תרצה, זה רק הקריאה של הנתונים.
 
כאשר המנצח מסיים, כולם מסיימים

אין כניסה להקפה נוספת לאחר שהמנצח סיים.
אם רוכב מסוים נעקף בהקפה שלמה או יותר במהלך התחרות, כאשר התחרות תסתיים, הרוכב יסיים עם פחות הקפות מהמנצח.

DNF אומר שהרוכב פרש לפני שנסתימה התחרות.
 

nachshon4

New member
מה שאתה ואיציק אומרים נראה לא הגיוני

קח למשל את קטגורית מסטר פרו. האחרון ברשימה שם עשה בסה"כ הקפה אחת מתוך 4, בזמן של 40 דקות. כלומר, הוא סיים אותה הרבה לפני שהמנצח של הקטגוריה הגיע לקו הסיום (זמן של 2:44 דקות). זה לא שהוא השלים הקפה אחרי שהמנצח ניצח. כלומר, הוא בעצם פרש הרבה לפני כן. וזו רק דוגמא אחת מיני רבות.
מה העניין להציג את הזמן שלהם?
 
לא הבנתי איפה הבעיה.

רוכב שסיים תחרות עם מספר הקפות פחות מהמנצח מקבל מיקום בהתאם למספר ההקפות והזמן הכללי.
רוכב שהחליט לפרוש מכל סיבה מוגדר DNF, כלומר לא סיים.
רוכב שנרשם ולא זינק נרשם כ DNS, כלומר לא זינק. איפה פה הלעג לרש? מדוע לא לתעד את כל הרוכבים במרוץ?
 
לא לעג לרש, ולא טעות

נהפוך הוא
מספר ההקפות נותן אינדיקציה לרוכבים האם השטיח קרא את הצ'יפ, ואם לטעמם יש מקום לערעור. מעבר לכך הדיווח מבהיר אם/מי פרש ובאיזה הקפה ( חלק נובע מפנצ'רים או תקלות אחרות שהרוכב מחליט לא להמשיך בפער גדול מן הדבוקה ובלי להיות רלוונטי בשום צורה למירוץ ) ונותן לשופטים ולרוכבים את כל המידע על מה שקרה במהלך המירוץ.

בכל מקרה זה נותן את הזמן שבו עבר כל רוכב ( גם שלא סיים ) את השטיח באותה הקפה שמסומנת אצלו כאחרונה - לגבי הרוכב עם 40 דקות להקפה - זה הזמן שעברנו את השטיח בהקפה הראשונה, סביר אחר כך אותו רוכב כבר לא עבר יותר את השטיח...
 

nachshon4

New member
בסדר יוסי, אתה מסביר את העניין הטכני

זה טוב למתחרים או למי שמעורב בתחרות לקבל את הנתונים הללו.
השאלה אם בפרסום התוצאות לציבור הרחב זה מה שצריך לפרסם.
בדקתי את תוצאות אליפות העולם בג'ילונג 2010. היו שם 11 הקפות של אותו מסלול. לא תראה שם ברשימה את הזמן של מי שלא סיים את המירוץ עד סופו, למרות שעשה כמה הקפות.
 

nachshon4

New member
אסביר שוב, בטוח שתבין.

לצורך ההסבר אשתמש בדוגמא.
יש תחרות שמוגדרת כ-4 הקפות של מסלול.
רוכב מסוים רכב הקפה אחת בלבד. הוא סיים אותה הרבה לפני שהמירוץ הסתיים. כלומר, הוא חדל לרכב בעוד הרוכבים האחרים ממשיכים לרכב עוד מספר הקפות אחרי שעצר.
האם זה מתאים לשורה הראשונה או השניה בהסבר שלך? (לצורך העניין, לא יודע אם הוא הודיע על החלטה לפרוש, או סתם עצר ולא המשיך).
 
אכן הבנתי


חלק מעולם הרכיבה ( למי שמכיר את העולם הזה ) הוא שיש ימים שאתה לא מסיים את המסלול, מורידים אותך בקריטריום כי תפסו אותך בהקפה, ולפעמים לא מורידים אותך ותופסים אותך ביותר מהקפה וכו'.
זה חלק מן המשחק והכללים, ולא מוריד מכבודו של אף אחד. בדיוק כמו שמפרסמים בטור שרוכב הגיע XX דקות / שעות אחרי המנצח באותו שלב, ואם לא עומד במגבלת הזמן גם כתוב שהוא לא ממשיך לשלב הבא..

זה לא מפחית מערכו ומיכולתו של אף רוכב, תלוי בכללים של אותו טור וכו' - רוכב שאמול קיבל בראש עשר/עשרים דקות, יכול לנצח את השלב של מחר וכו' , וכבר היו דברים מעולם. בדיוק כמו שמפרסמים פערים גדולים מאוד בנג"ש.....

הדיווח הוא דיווח טכני מלא, ומסביר למי שקורא מי זינק, מי נרשם ולא זינק, ואיך ולאן "נעלמו" כל אלו שאינם בדבוקה / בבריחה המובילה...

יצא לי להשתתף בטור ברומניה שבו מחצית מנבחרת טורקיה נאלצה לפרוש כבר בשלב הראשון, יחד עם רבים וטובים משאר המתחרים, אחרי שלא עמדו במגבלת הזמן מן המובילים, וכולם דווחו בדף התוצאות שחרגו ממגבלת הזמן, וחלקם אף נאלצו לעלות על רכב ה"מטאטא" ...
 
תקראו עוד פעם

כנראה לא אנצח עוד פעם אף מירוץ ויעקפו אותי בסיבוב או 2 עוד הרבה פעמים.
פשוט לשבת בבוקר באוטו ולנהוג לעבודה משעמם.
בסוף שבוע ארוחת בוקר בבית ולשבת ולשתות קפה במקום מירוץ משעמם אותי עד מוות.
כל זמן שאני יכול אתאמן, אזנק ואתחרה.
 

nachshon4

New member
בסדר יוסי,

ההסבר הנוסף לא היה אליך, אלא אל הכותב מעליך.
אני כמובן לא חושב שזה פחיתות כבוד להפסיד, גם הרבה זמן. ברור לי שלכל רוכב יש יום רע (מכיר את זה מהרגליים שלי, גם בלי להתחרות).
בכל זאת, מוזר לי שמוצג לקהל הזמן של מי שלא סיים בכלל את כל המסלול (ולא, זה לא דומה למי שסיים את המסלול אבל אחרי מגבלות הזמן).

אבל אני אחיה עם זה....
תודה בכל מקרה.
 
יש תמונות? יש דיווחים? התרשמויות?

כל מה שמצאתי עד עכשיו זה דיווח לא רע באתר האיגוד. אף אחד מהגולשים כאן לא היה? לא ראה? לא צילם?
 

abeegilat

New member
פז בש וניב ליבנר אלופי ישראל כביש 2014

שלום לכל העמיתים
אליפות ישראל כביש 2014 תיזכר בעיקר בזכות הדרמות הגדולות שליוו אותה. אבל לפני כן כדאי להקדים ולומר שהמועמד הטבעי לנצח את התחרות על אף שאיננו אזרח ישראלי כלל לא התייצב על קו הזינוק. הכוונה היא כמובן לדימיטרי גרבובסקי מקבוצת דינמו רייסינג שלא זינק בטענה שגבו תפוס. אינני רוצה להיכנס לספקולציות עיתונאיות אבל דימה סיים את אליפות ישראל בנג"ש שנערכה ביום שלישי האחרון על כביש 9 במקום ה-6. האם יש קשר בין שני המקרים?. דבר אחד ברור שמשהו מאוד לא טוב עובר על אלוף העולם האוקריאני וחבל.
על הדרמות הגדולות שליוו את אליפות ישראל כביש 2014 ניתן לקרוא בקישור המצ"ב למטה
בברכה
 

ariasdo

New member
הרבה רוכבים עושים עבודה שחורה ולא מקבלים ...

הכרת תודה בפרסומי הכתבות והכוונה רוכבים בכל הקטגוריות .

יפה שצינתה בכתבה את הדוגמה של יובל פרידמן אבל יש עוד בקטגוריות אחרות .
רוכבים שבכל תחרות שומרים על רמה גבוהה ואחידה ובעצם הם אלו שמחזקים את הענף התחרותי .

הבעיה שכל הזמן רק הטובים ביותר באופן טבעי מקבלים את הפרסום והחשיפה .

יום טוב

אריה סדובניק
 

abeegilat

New member
תודה על הערתך אריה

שלום לך ולכל העמיתים
אכן זוהי ביקורת בונה במיטבה.
ותודה לאריה סדובניק.
ענף אופני הכביש הוא ענף קבוצתי.
אי אפשר לנצח מירוץ אופניים בלי עבודה קבוצתית.
כדאי היה לעמוד באליפות ישראל ליד המאמן נמרוד דובינסקי שמתדרך את חברי קבוצתו רוכבי ת"א כדי להבין לשמוע וללמוד על הטקטיקה של הקבוצה.
או כפי שאמר לי אלוף ישראל ניב ליבנר בראיון שקיימתי עימו מיד לאחר המירוץ:"המטרה הייתה להשאיר את החולצה של אלוף ישראל בקבוצה בלי קשר לרוכב שישא אותה".
אתם יודעים כמה יכולת מנטאלית צריך כדי לקחת חבורה של רוכבי אופניים תחרותיים ועשות מהם יחידה של לוחמים שעובדים האחד למען השני: זוהר הדדי, עידו זילברשטיין, יובל דולין, ניב ליבנר ואחרים הם חברים באותה הקבוצה. ביום טוב יכול היה כל אחד מהם להיות אלוף ישראל.
לפעמים רוכב צריך להקריב את עצמו למען הקבוצה ולעבוד בשביל אחרים.
יש רוכבים בפלוטון המקצועני שבחיים שלהם היו רק דומסטיקים ולא ניצחו אפילו מירוץ אחד כל הקריירה שלהם.
אבל אריה וזה האבל הגדול.
החברה המערבית שמה את הדגש על הניצחון בתחרות
ומנצח יש רק 1.
כמו שאומרים:
"מישהו זוכר את הסגן של בר כוכבא?"
וחבל.
קבלתי מייל מאחת הבנות שהתרעמה על כך שלא סיקרתי את אליפות ישראל לנשים.
אכן היא צודקת.
אבל ויסלחו לי בנות המין היפה ככה זה גם בעולם.
הבנות מופלות לרעה הן מבחינת שכר, הן מבחינת הסיקור התקשורתי והן מבחינת התנאים.
זה עוול שזועק לשמיים ושצריך לתקן אותו.
גם בקטיגוריות הגיל.
ומה עם קטיגוריית המאסטרס פרו?
אם מישהו חושב שקל שם לנצח ולהיות אלוף ישראל
אז הרי טעות בידו.
מדובר ברוכבים מאוד מנוסים וותיקים שרק בגלל שאין להם זמן
הם לא רוכבי עילית
והתחרות שם היא חריפה וחזקה מאוד.
אז צריך כמובן לסקר את כל התחרויות בנפרד.
מקווה שנגיע גם לכך יום אחד.
בברכה
 

nachshon4

New member
לא הבנתי אייבי

אם אי סיקור הבנות הוא עוול שזועק לשמיים, מה מונע ממך לתקן את העוול?הרי זה לא כוח עליון. זה שבכל העולם זה ככה (לכאורה) זו לא איזו הוראה מחייבת.

אגב באוסטרליה לפחות זה לא נכון, יש הרבה סיקור של הנשים. לא מתקרב לרמה של הגברים, אבל מאוזן הרבה יותר.
 

YotamKa

New member
מה יש לסקר? רק מקצה 40+ של נשים

העמיד מניין לצורך התחרות. בעילית היו רשומות 9 נשים.
בבית הכנסת שלי בשבת בבוקר היו 20 גברים, לעומת זאת, וזה המניין הקטן.

במקצי הגברים, לדוגמא, היו 40 רוכבים גם בעילית וגם במסטרס פרו. במקצי הגברים 40+ היו 40 רוכבים, ב-50+ 20 רוכבים.
ב-30+ ו-19+ היו גם כעשרים, אבל עדיין פי 2 מאשר בכל מקצה נשי, וזה בגלל שאלו הגילאים של העילית והמסטרס פרו.

בנוער - יותר מעשרים גברים, 4 נשים.
בקדטים - 35-5 לטובת הגברים.

מקרב הגברים רק קטגורית 60+ רכבו בה כמו מספר העילית של הנשים, אז המסקנה היא שאין מסה קריטית שמצדיקה סיקור, ומי שזה מפריע לו מוזמן לסקר בעצמו.

אגב, נשות אפגניסטן קיבלו סיקור בעיתונות הארצית:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4536024,00.html
 

nachshon4

New member
יש הרבה מספרים בתגובה שלך

סלח לי שלא הגעתי לסוף, התייאשתי באמצע.

זה לא מה שאייבי אמר. הוא אמר שראוי לסקר את הנשים וזה עוול לא לעשות זאת, והוא תירץ את זה בכך שזה ככה בכל העולם.
התגובה שלי הייתה על מה שהוא כתב.
 

YotamKa

New member
זה לא כך בכל העולם, לא ברמה הזו של חוסר סיקור

בכלל. בארץ לא מסקרים הנשים בכלל, גם בגלל שאין מסה קריטית של מתחרות. מקצים שאפשר לספור על יד אחת זה כמו תחרות ביני לבין ברדה, כולל קניית קולה אצל הערבים בג'בע, ושתייה שלה בצל איפה שנחטפו הנערים היהודים.

לדוגמא - הכתבה הראשית ב-BICYCLING של חודש יולי היא על מריאן ווס.
 
למעלה