אליפות ישראל 2022 - רמת הגולן

השנה, שני מרוצי האליפות יתקיימו ברמת הגולן.
מחר, יום חמישי אליפות ישראל נגד השעון: המרחק גם לגברים עילית וגם נשים עילית הוא 24 ק"מ. המסלול הלוך הוא בכיוון צפון וחזור דרום. הזינוק הראשון הוא ב-6 בבוקר והעילית נשים מזנקות ב-08:12 והגברים מיד אחריהן (יש רק 3 בנות בעילית). מעבר לצער על הקימה באישון ליל, הזינוקים המוקדמים הם בגדר יתרון שכן בצהריים הרוח מתחזקת.
מעניין להשוות את מספר המשתתפים מול אליפות 2018 בכביש החוף בעתלית. גם ב-2020 נערכה אליפות הנג"ש ברמת הגולן, אבל מדובר בשנת קורונה, כך שקשה להשוות מספרים. למרות נוכחות ניכרת של הקורונה גם בעונה זו, נראה כי רוב הישראלים הסכינו עם נוכחותה ולכן קשה לייחס לחשש מהנגיף את רמת ההשתתפות הנמוכה.

השנה נרשמו בסביבות 160 רוכבים https://israelcycling.org.il/wp-content/uploads/2022/06/רשימת-זינוקי-נגש-לפרסום-ללא-מספרי-גב-1.pdf .

ב-2018 נרשמו 214 רוכבים. השאלה היא האם הסיבה היא המרחק הגדול ממרכז הארץ, או שהסיבה היא התמעטות הרוכבים שרוצים להתחרות. ננסה לבדוק את מספר הקדטים הבנים בתור מדד ל"עתיד הענף". ב-2018 נרשמו 39 רוכבים. ב-2022 נרשמו 38 רוכבים: לא הבדל משמעותי. ג'וניורס בנים ב-2018 נרשמו 22 רוכבים, ב-2022 נרשמו 15 רוכבים. פה כבר רואים ירידה. בכל מקרה, נראה שעיקר הירידה היא ברוכבים המבוגרים שמעבר לעילית.
בעילית מועמד לנצח הוא האלוף המכהן, עומר גולדשטיין, שינסה גם לזכות את קבוצתו שראל פרמייר טק בנקודות UCI החשובות להישרדותה בליגה של הגדולים.
 
מישהו ראה תוצאות? בטוח הסתיים עד 9 בבוקר. מאז כבר 6 שעות ודממת אלחוט.
אם עץ נופל באמצע היער ואף אחד לא שומע, האם הוא השמיע צליל?
 

elsanto

Member
אם סילבן צריך נקודות הישרדות מעומר ...
אז הכישלון מושלם .
 

elsanto

Member
אין שום דיווח בעברית ?
מעבירים לנו חדשות באנגלית ,למה ?
התחרו בתחרות רק רטכבים זרים, או שאיתמר איינהורן לא דובר עברית ....?
 
יש דיווח בפייסבוק של האיגוד:
איתמר אינהורן ועומר שפירא זכו באליפות ישראל ברכיבת אופני כביש שהתקיימה הבוקר (שבת 25.6) ברמת הגולן.
עבור שפירא מדובר באליפות שישית ברציפות, והיא זכתה בה בפער ניכר לאחר בריחת יחיד לאורך מרבית המרוץ בן 95 הק"מ. היא הקדימה את רותם גפינוביץ וליאן ויתקין.
אינהורן זכה בתואר ראשון עבורו בבוגרים לאחר מרוץ רב תהפוכות בו שלטה קבוצת Israel Premier Tech. עומר גולדשטיין וגיא ניב הובילו לאורך חלקים ארוכים של המרוץ אך בהקפה השישית מתוך שבע הדביקו אותם גיא שגיב ואינהורן.
בהקפה האחרונה נפל אינהורן בירידה של יער אודם אך עלה במהרה על אופניו והדביק את חבריו לקבוצה.
בספרינט הסיום חצה אינהורן ראשון לפני שגיב וגולדשטיין בתום 133.7 ק"מ של מרוץ.
באליפות השתתפו כ-300 רוכבות ורוכבים. האליפות אורגנה על ידי איגוד האופניים בשיתוף המועצה האזורית גולן.

על פי קובץ התוצאות, במקום השני במרוץ הנשים הגיעה קתלין אבדי, ככל הנראה מדובר ברוכבת אמריקאית, https://www.procyclingstats.com/rider/kathleen-abadie, שכנראה נמצאת בישראל כחוקרת במכון וייצמן במסגרת תוכנית פולברייט היוקרתית.
 
דיווח באתר ערוץ הספורט. https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=2911&docID=405429
איינהורן נפל (התרגום של crashed ללהתרסק, כפי שכתוב שם ובמקומות נוספים, הוא מזעזע בעיני). חבריו חיכו לו. לטענתו, לאחר מכן הם התקיפו אחד את השני אבל הוא הצליח לנצח בספרינט. כיוון שלא ראינו מה היה, אנו נאלצים לקבל את ההסבר הזה ולא את תאוריית הקונספירציה שההנחיה הייתה שאיינהורן ינצח כיוון שיש לו הסיכוי הרב ביותר לסיים את העונה בין 10 רוכבים בעלי ניקוד ה-UCI הגבוה בקבוצה, שעל פיהם מחשבים את הניקוד של הקבוצה במאבקה להישאר בדרג הוורלד-טור. גולדשטיין יכול להשיג ניקוד שישדרג אותו ל-10 הראשונים רק אם ינצח קטע בטור דה פראנס או במרוץ חשוב אחר.
 

elsanto

Member
מעניין , סילבן בצרות ללא ספק ,המשפט אין שכל אין דאגות מתברר כלא מדויק
במקרה שלו....
 
למעלה