אלי-אקספרס - חשדות לפני קנייה ראשונה

exprexs

Member
אני לעתים מחפש מוצרים שונים ב אלי-אקספרס, ומוצא גם מוצרים שעולים מעט מדי למחיר השוק.
זה מוזר לי, ולכן אני שואל כאן.
בקישור- פילטר מים שעולה פחות מ 12 שקל כולל משלוח.

האם זה אמיתי או רמאות ?
זה כאילו יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי.

1687845761624.png



 
נערך לאחרונה ב:

GoldenEyes

Well-known member
אני לעתים מחפש מוצרים שונים ב אלי-אקספרס, ומוצא גם מוצרים שעולים מעט מדי למחיר השוק.
זה מוזר לי, ולכן אני שואל כאן.
בקישור- פילטר מים שעולה פחות מ 12 שקל כולל משלוח.

האם זה אמיתי או רמאות ?
זה כאילו יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי.

צפה בקובץ המצורף 80071



כצרכן כבד של עלי ומנסיון רב
כמעט כל המוצרים הם אמיתיים , חלקם באיכות טובה וחלקם הקטן האיכות פחותה. קשה לדעת.
במחירי הקריעה כאן בארץ, תמיד מעדיף לקנות מעלי, להנות מזה זמן קצרצר ולזרוק.
אני הזמנתי פילטרים של בריטה, נכון שזה חיקוי, אבל איכותם לא פותחת מהמוצרים המקוריים שעולים כאן בארץ פי 4 מעלי.

ככלל, תשווה עם עוד חנויות שמוכרות את המוצר, ותקרא גם חוות דעת של גולשים
כלל נוסף, אני מאד לא אוהב לקנות בחנויות שמוכרות בדולר ולוקחות 10 דולר משלוח.
 

פולגאר

Well-known member
כצרכן כבד של עלי ומנסיון רב
כמעט כל המוצרים הם אמיתיים , חלקם באיכות טובה וחלקם הקטן האיכות פחותה. קשה לדעת.
במחירי הקריעה כאן בארץ, תמיד מעדיף לקנות מעלי, להנות מזה זמן קצרצר ולזרוק.
אני הזמנתי פילטרים של בריטה, נכון שזה חיקוי, אבל איכותם לא פותחת מהמוצרים המקוריים שעולים כאן בארץ פי 4 מעלי.

ככלל, תשווה עם עוד חנויות שמוכרות את המוצר, ותקרא גם חוות דעת של גולשים
כלל נוסף, אני מאד לא אוהב לקנות בחנויות שמוכרות בדולר ולוקחות 10 דולר משלוח.
מה חוו"ד תעזור לך?
רק באמצעות כלי בדיקה מקצועיים ניתן לדעת את איכות המים לאחר הסינון.
לטעמי, במוצרי בריאות לא לוקחים סיכון ובמיוחד שמדובר בכמה שקלים בודדים, אל תסתכל שזה חצי מחיר, אלא על כמה כסף אתה מפסיד ובשביל כ-15 ש"ח לא שווה את הסיכון שלא רק שלא יסנן טוב, אלא אף שיש שם חומר מסוכן לשימוש.
 

SicTransit

Active member
כצרכן כבד של עלי ומנסיון רב
כמעט כל המוצרים הם אמיתיים , חלקם באיכות טובה וחלקם הקטן האיכות פחותה. קשה לדעת.
במחירי הקריעה כאן בארץ, תמיד מעדיף לקנות מעלי, להנות מזה זמן קצרצר ולזרוק.
אני הזמנתי פילטרים של בריטה, נכון שזה חיקוי, אבל איכותם לא פותחת מהמוצרים המקוריים שעולים כאן בארץ פי 4 מעלי.

ככלל, תשווה עם עוד חנויות שמוכרות את המוצר, ותקרא גם חוות דעת של גולשים
כלל נוסף, אני מאד לא אוהב לקנות בחנויות שמוכרות בדולר ולוקחות 10 דולר משלוח.
איך אתה יודע מה האיכות של הפילטרים?
 

ויוי 25

Well-known member
מפליא גם אותי שהם שולחים שליח בחינם כשמחיר המוצר כל כך בזול.
יחד עם זאת ,במחיר הזול של הפילטר -הרי אין לך מה להפסיד :
מקסימום הוא יסנן מחצית מהזמן של הפילטר המקורי, וגם אז אתה יוצא כאן בזול.
 

exprexs

Member
מפליא גם אותי שהם שולחים שליח בחינם כשמחיר המוצר כל כך בזול.
יחד עם זאת ,במחיר הזול של הפילטר -הרי אין לך מה להפסיד :
מקסימום הוא יסנן מחצית מהזמן של הפילטר המקורי, וגם אז אתה יוצא כאן בזול.
הדאגה שלי יותר בכיוון של חיובים עתידיים לא מוצדקים שנעשים כביכול בטעות, או גניבת פרטי הכרטיס שלי ומסירתם לצד שלישי.
 

GoldenEyes

Well-known member
הדאגה שלי יותר בכיוון של חיובים עתידיים לא מוצדקים שנעשים כביכול בטעות, או גניבת פרטי הכרטיס שלי ומסירתם לצד שלישי.
זה עוד לא קרה לי בעלי
ראשית, אל תאפשר לאתר לשמור את פרטי האשראי שלך, בכל קניה תזין מחדש.
אפשר גם לקנות כרטיס נטען בדואר ולשלם איתו
 

פולגאר

Well-known member
מפליא גם אותי שהם שולחים שליח בחינם כשמחיר המוצר כל כך בזול.
יחד עם זאת ,במחיר הזול של הפילטר -הרי אין לך מה להפסיד :
מקסימום הוא יסנן מחצית מהזמן של הפילטר המקורי, וגם אז אתה יוצא כאן בזול.
זה לא המקסימום אלא שאולי יש שם חומר מסוכן לשימוש.
 

evike

Well-known member
מנהל
קונה בעלי אקספרס מוצרים בזול יותר או פחות. לא קרה שהם חיבו אותי לאחר הקניה או על מוצרים שלא הזמנתי. כשיש בעיה עם מוצר, מקבלים זיכוי.
סתם דוגמה, לאחרונה קניתי רגליות לכסאות, שבארץ לא מצאתי באף חנות. עלה לי גרושים, הגיע מהר, ובדיוק מה שהזמנתי.
הדבר היחיד שהיתה איתו בעיה, ולא באשמת עלי, הוא רדיו שעון דיגיטלי, שכמוהו אני לא מוצאת בארץ, ועולה ממש בזול. משום מה המכס לא מעביר אותו. הזמנתי 3 או 4 פעמים, בכל הפעמים הגיע לארץ ונתקע. קיבלתי החזרים בלי שאלות, רק על סמך הודעה שלא קיבלתי את המוצר.
 

GoldenEyes

Well-known member
איך מקבלים את המוצר? דואר? שליח עד הבית?
חלק מהמוצרים נשלחים ע"י הדואר , ושולחים לך סמס מהדואר לבחור נקודת חלוקה הקרובה לביתך, ושם תקבל את החבילה
חלק מהמוצרים נמסרים ע"י חברת צ'יטה בנקודות חלוקה שלהן, חברה מזעזעת עם אפס תודעת שירות, אבל מקבלים בסוף.

שים לב שלפעמים נשלח לך סמס חריג בעברית עילגת מהדואר לשלם עמלת שחרור מהמכס או משהו דומה בעלות של שקלים בודדים, תיזהר, זה פישינג, פשוט למחוק את ההודעה.
 

evike

Well-known member
מנהל
כל פעם שאני מקבלת מהם הודעה על חבילה שהגיעה אליהם, אני מעבירה ישר את ה SMS בווצאפ לאישי, והוא זה שניגש להוציא אותה. הוא תמיד מרוצה מהם, אף פעם לא היו לו בעיות איתם. ולכן, בכל פעם הם מקבלים ממני ציון 10. (הבקשה לדרג מגיעה אלי)
סניף צ'יטה המדובר, הוא ברמת גן.
 

raya

Well-known member
חלק מהמוצרים נשלחים ע"י הדואר , ושולחים לך סמס מהדואר לבחור נקודת חלוקה הקרובה לביתך, ושם תקבל את החבילה
חלק מהמוצרים נמסרים ע"י חברת צ'יטה בנקודות חלוקה שלהן, חברה מזעזעת עם אפס תודעת שירות, אבל מקבלים בסוף.

שים לב שלפעמים נשלח לך סמס חריג בעברית עילגת מהדואר לשלם עמלת שחרור מהמכס או משהו דומה בעלות של שקלים בודדים, תיזהר, זה פישינג, פשוט למחוק את ההודעה.
לא היתה לי שום בעיה עם משלוח שהגיע דרך חברת צ'יטה, להיפך, המשלוח התקבל ממש מהר.
קראתי עכשיו את ההודעה הנוספת.
אכן - אני בוחרת נקודת איסוף, שהיא זהה לנקודה בה אני מקבלת חבילות דרך הדואר.
מי שמפשל - זה הדואר. כמה פעמים שלחו אותי למקומות בלתי מזוהים (מזל שיש גוגל מפות וגם waze).
לא שייך לדיון , אבל קשור לדואר.
ב-15/06 שלחתי בסניף הדואר הראשי (הסניף השכונתי נסגר) מכתב רשום לאוסטריה.
מעקב אחרי המכתב העלה שלקח לדואר שבוע שלם (22/06) להעביר את המכתב המסכן לחו"ל.
זו תמונת מצב של הצב = צב דואר ישראל.
 

evike

Well-known member
מנהל
אם המוצר קטן ויכול להכנס לתיבת הדואר, הוא מגיע לשם. אם המוצר לא נכנס לתיבת הדואר, הוא מגיע למקומות חלוקה לפי בחירתך, באזור המגורים שלך, ולפעמים מגיע לסניפי הדואר, כמו חבילות גדולות. העלות היא או חינם או כמה שקלים בודדים, תלוי במוכר.
לפעמים יש אפשרות לשליח, וזה עולה כסף.
אצל כל מוכר רשומים כל אפשרויות המשלוח.
 

raya

Well-known member
אם המוצר קטן ויכול להכנס לתיבת הדואר, הוא מגיע לשם. אם המוצר לא נכנס לתיבת הדואר, הוא מגיע למקומות חלוקה לפי בחירתך, באזור המגורים שלך, ולפעמים מגיע לסניפי הדואר, כמו חבילות גדולות. העלות היא או חינם או כמה שקלים בודדים, תלוי במוכר.
לפעמים יש אפשרות לשליח, וזה עולה כסף.
אצל כל מוכר רשומים כל אפשרויות המשלוח.
היו לא מעט מוצרים קטנים שיכלו להיכנס לתיבת הדואר ללא בעיה, ובכל זאת הופנו למרכז חלוקה.
 

evike

Well-known member
מנהל
רק השבוע קיבלתי 2 מעטפות קטנות לתיבת הדואר.
 
צ'יטה חברה מצויינת ויעילה , אין מה להשוות בכלל לקבלת חבילה דרך דואר ישראל. לא ברור מתי זה מגיע דרך דואר ישראל ומתי צ'יטה . לגבי חיובים נוספים ...כאחד שקונה המון בעלי אקספרס אין בעיה עם חיובים נוספים או שגויים בכרטיס האשראי. אם יש לך חשש תשלם דרך פיי-פאל ואל תזין להם כרטיס אשראי.
לגבי החזרים מעלי : תשכח מכסף מהם ....הסינים הארורים לא מחזירים כסף במקרה של עיכוב במשלוח או חבילה פגומה .מקשים מאוד.
אם רואים חבילה פגומה פשוט לא לקחת מהדואר ...זה לא שירות לקוחות של אי ביי או אמאזון .
 

GoldenEyes

Well-known member
הסינים הארורים לא מחזירים כסף במקרה של עיכוב במשלוח או חבילה פגומה
זה עוד לא קרה לי במשך כשלוש שנים
בפעמים הבודדות שהיתה בעיה, החזירו כסף בלי עיכובים ובלי שטיקים.
צ'יטה חברה מצויינת ויעילה , אין מה להשוות בכלל לקבלת חבילה דרך דואר ישראל.
לא בעירי.
ציטה שולחת סמס מבקשת לבחור נקודת מסירה, לא שיש בחירה אלא דוחפת לנקודה שלה. לא מגיב. אחרי שעה יש נקודה נוספת רחוקה ממני. לא מגיב. למחרת היום יש נקודה שנוחה לי, בוחר אותה ומאשר. אם זה מגיע לאותה נקודת בחירה זה כמו להמר בלוטו, אולי תזכה. החבילה האחרונה בכלל הגיעה לעיר אחרת שלא קשורה אלי בשום צורה.
מעבר לזה, בחודשיים האחרונים ציטה שולחים עשרות סמסים ומיילים על אותה חבילה, שתבחר נקודה, ואז אתה מקבל הודעה המשלוח כבר שובץ לנקודת מסירה.
סתם מציקים ומעיקים.
עם הדואר, על כל חסרונותיו, לא היו לי בעיות בשלוש שנים האחרונות.
 
למה אתה לא מגיב להם ? ברגע ששולחים SMS תבחר נקודה נוחה לך וככה לא יכפו עליך נקודת חלוקה. בSMS יש אצלי לפחות 20 נקודות אלטרנטביות לחלוקה ובוחרים מה שנוח...ברור שאם לא תגיב הם ישלחו לאן שבא להם...כמה שיותר מוקדם תגיב אז תאפשר להם גמישות. ברגע שהחבילה כבר אצלם הם שולחים אותה לנקודה שהם רוצים.
 
למעלה