האם לאלעל יש מטוסים מוחכרים ? אם כן אילו הם ? בנוסף.. ראיתי פעם מטוס של אלעל ( 767) אם אני לא טועה.. שהיה צבוע בצבע כחול כהה ולא בתבעים הרגילים של אל על.. מה זה היה ?
EKI מוחכר מחברת GEGAS האמריקנית. זה כנראה המטוס שראית שצבוע בצבע כחול כהה. EAJ גם מוחכר אבל לא זוכר ממי. את הפרטים על העבר שלו אפשר לקרוא מתחת לתמונה שבקישור.
שכשאתה נכנס למטוס דרך השרוול, ולא רואה את הצביעה של המטוס [מה שבדרך כלל קורה לרוב האנשים הרגילים, לא ל"שרוטים" כמונו] אתה לא יכול לדעת אם המטוס חכור או לא. ברור שההסברים שהסבירו כאן שני חברים טובים אחרי התגובה שלי הם מתאימים יותר ל"שרוטים"...
למטוסים חכורים אין צביעה מלאה של אלעל. דוגמאות EKI - כחול ולא לבן ELS - לבן כולו ללא פס כחול אלכסוני במרכז הגוף EBY,EBO צבועים בצבעי המקור שלהם ולא סכימה לבנה או כחולה EAJ לבן כולו ללא פס כחול אלכסוני במרכז הגוף
האחורי של הקבינה של הסינגפורי , ליד הדלת... זאת חתיכת מתכת שחרוט עליה שהמטוס הזה עם המספר זיהוי שלו ושהוא חכור לאל על , ושהוא שייך לחברה X ובקרוב יעבור לחברה Y...
1. למה להחכיר זה רע? הראה לי, אם תוכל, כמה שיותר דוגמאות של חברות שכל המטוסים שלהן נמצאים בבעלותן. 2. למה אתה חושב ש 737,747, 757 ו 767 הם טרנטות?. מטוסים שמשרתים בחברות התעופה המובילות בעולם. אשמח לתשובה מנומקת.
ראשית שאלת למה הם חוכרים, שהרי יש להם מספיק כסף לקנות מטוסים. הפניתי אליך את השאלה מדוע לחכור זה רע. בנוגע ל 742, בוא תסביר לי על פי איזה ידע או מידע אתה קובע שעדיף היה להם לחכור 744?
ה MD-11 ה"ציוני" נחכר ביוני-יולי-אוגוסט של 1999 ו-2000 מחברת World Airways ושימש בעיקר את הטיסות של אל-על לניו יורק ולוס אנג'לס. המטוס פעל בחכירה "רטובה" ועם רישום אמריקני. שטסתי לניו יורק בקיץ 2000 צילמתי אותו מטרקלין "המלך דוד" בטרמינל הישן. מטוס חמוד. ואגב, אני מחפש בנרות את ההוראות בטיחות שאל -על הוציאו לו בזמנו.