אלעל ומטוסים מוחכרים...

avinoam549

New member
MD-11ER ששכרה אל על

אל על שכרה שני מטוסים. אות קריאה N277WA מספר יצרן 48743 הושכר מחברת WORLD AIRWAYS בקייץ 2000 אות קריאה N278WA מספר יצרן 48746 הושכר מאותה חברה בין יולי לאוקטובר 98
 

singera

New member
ההתרסקות של סוויס לא היתה עקב

כשל טכני של המטוס או הטייס אלה חיברו את מחשבי הIFE בצורה לא מכונה ואם חוטי מתח דקים מידי
 

singera

New member
ואגב הם התעקבו 20דק' באויר ע"מ

לעשות נהלים יש עשן במטוס? תודיעו למגדל שנוחתים זרקו דלק ותנחתו כל עוד נפשכם איתם תחשבו על זה שיש מצב שהיו יתנו היום עוד 300 נוסעים וצוות שיספר מה קרה ואולי גם עוד MD11. העיקר יש לך עשן והם עסוקים על נהלים... לדעתי: טימטום
 

ונפלון

New member
זה לא מדויק

לפי תחקיר רשות התעופה הקנדית, סוויסאייר ובואינג, מאז השהטייסים החליטו שהם ינסו לנחות בהליפקס הם הנמיכו לכיוון השדה, ואת הבדיקות הנדרשות הם עשו תוך כדי גישה לשדה, הם היו בגישה לנחיתה כל הזמן, רק בסיבוב האחרון כשהם רצו להשליך דלק השריפה כילתה את מערכות המטוס החיוניות ורק אז המטוס התרסק, אז זה לא נכון להגיד שהם טסו במעגלים בשביל להשלים את הצ'ק ליסט. חוץ מזה אי אפשר לנחות בלי לזרוק דלק, אפ פשוט עפים על המסלול עם כל המשקל של המטוס המטוס יתפרק.
 

arielguelman

New member
מסיבה פשוטה מאוד

מרבית מחברות התעופה העולמיות משתמשות ב747-400 כמטוסי מטען או בMD11 או אפילו לטיסות קצרות את הA300 בגלל זה
 
למעלה