אם אני לא נשואה מותר גם להשתתף...

מותר ואף רצוי

בהודעת המנהלת את יכולה לראות שזה לא רק פורום לתלונות וקיטורים על החמות... לפעמים בא לנו לקטר גם על ההורים ועוד כל מיני... תקראו את הודעת המנהלת ותבינו הכל לילה טוב
 
מצטערת על ההקפצה

אבל הסקר משגע אותי... לפי הסיפורים פה נראה שכמעט אף אחת לא מסתדרת עם חמותה אבל אלו התוצאות: 82 ענו על הסקר 35 ענו שמסתדרות - 42% 12 ענו שלא מסתדרות - 14% 35 ענו ככה ככה - 42% בנתיים זה נראה לי זמני ויהיו עוד תשובות... רק לי זה נראה מוזר?
 

Almost me

New member
יש הבדל בין מסתדרת לאוהבת

אני לא אוהבת את חמותי אבל אני בהחלט מסתדרת איתה אני מסתדרת איתה כי היא אמא של.. אני מסתדרת אותה כי היא בדרכה אוהבת את הילדים שלי והם אותה אני מסתדרת איתה כדי לא לריב עם בעלי אני מסתדרת איתה כי אני רוצה שלילדים תהיה סבתא אני מסתדרת איתה כי אני מקווה שיום בהיר אחד היא תשתנה אבל אני עדיין לא אוהבת אותה.. ואני מוצאת לנכון לקטר עליה בכל הזדמנות
 
משיבה על הסקר

אני ובעלי יותר משנתיים יחד ועברתי לא מעט זוועות עם חמותי. בתחילת הדרך היא הייתה כ"כ מגעילה שכל פעם שהיא שמעה שאנחנו בקניון או סתם מבלים במסעדה היא עשתה פרצוף למה לא קראנו לה. לפני החתונה היא נכנסה לוורידים ובעלי רב איתה שבוע לפני. אחרי החתונה הם עשו כאלה פרצופים על התמונות (אין לי מושג למה) עד שאחרי חצי שעה עזבנו בטריקת דלת.... אני לא רוצה להוסיף, אבל היד עוד נטויה ואני קצת חוששת כי אף פעם לא יודעים מי קורא את ההודעות. אבל, וזה אבל גדול, חלה תפנית אצלה בחודשים האחרונים.... היא נהייתה כ"כ חמודה שממש כיף לי ללכת לשם. שואלת אותי אם אני רוצה משהו מיוחד לאכול שהיא תכיןף מזמינה אותי לקניות או סתם לבתי קפה. בקיצור- ממש כיף. אז אולי זה ייטע תקווה בבנות אחרות. אני חושבת שאחרי שהיא הבינה עם מי יש לה עסק וזה רק יעשה לה טוב להיות בסדר אז היא ממש השתנתה. אני מקווה שהיא לא תאכזב אותי שוב בקרוב.... אז בשורה תחתונה, נכון לכמה חודשים האחרונים, אנחנו ממש מסתדרות.
 

דורי 7

New member
אולי יש כמוני שמסתדרות

עם החמות ולכן משתתפות פסיביות בפורום אבל עונות לסקר?!?!?!
 

סמיילי22

New member
כן../images/Emo13.gif

אני חייבת לציין שיש דבר כזה חמה שאפשר להסתדר איתה וגם לאהוב אותה. אני אומנם נשואה טריה (3 שבועות) אבל עם בן זוגי יותר מ4 שנים ומכירה את אימו לאורך ולרוחב. אז נכון שהיא אינה כליל השלמות כמו שאף אחד מאיתנו לא כליל השלמות, אבל השורה התחתונה היא לא מתערבת לנו בחיים, לא מותחת ביקורת, מפרגנת ולא נטפלת לקטנות. היא אפילו אומרת לי כל הזמן "תחנכי אותו... תלמדי אותו..." ובקיצור - שרק ימשיך ככה.
 
למעלה