אז טוב תגידי שאת רוצה את הפירוט
ולא חזרתי, פשוט עברתי באיזור אז עצרתי לרגע... והנה הפירוט פחות או יותר, לא כל דבר פה כתוב בסלע, זה בכללי... אוכף "טיולים" (פלז'ר) האוכף הכי פשוט, בדרך כלל קל יחסית עשוי מקורדורה או ממינמום עור, בעל חתך בינוני מזאת אומרת משענת בגובה בינוני בנוי לישיבה של כמה שעות אעל האוכף בטיול, או במקצה פלז'ר. אוכף בוקרים (עבודה) אוכף הרבה יותר מסיבי,ף מעור עבודה קשה, שלא יקרע יחתך אויהרס, בעל חתך ישיבה נמוך, ומושב נוח מאוד, בנוי לישיבה של שעות רבות באוכף, בעל אבזמים ותופסנים על מנת לתפוס עליו את כל הציוד הדרוש. בדרך, כלל גם אוכף עם קרן מאוד מאוד גדולה וגבוה, על מנת לקשור לאסו ודברים אחרים. אוכף לסוס ערבי, כשמו כן הוא, בגלל שסוסי ווסטרן הם בדרך כלל קווטארים או אפלוסות, מדובר באוכפים כבדים ורחבים. הסוס הערבי הוא סוס הרבה יור קטן ובעלגבנון יותר גבוה, לכן האוכף הזה הוא בעל חיתוך יותר גבוה ויחסית קל מאוד... אוכף קאטינג, דומה לאוכף העבודה, רק בקצת יותר קל, והחתך שלו אפילו יותר נמוך מהחתך של אוכף העבודה, הוא נמוךברמה של כמעט חוסר נוחות, זאת על מנת להושיב את הרוכב כמה שיותר אחורה, בשביל שלא יפריע לסוס בעבודת הרגלים, בקאטינג הרוכב צריך להתערב כמה שפחות בעבודת הסוס, וזה הרבה יותר קל כמה שתהיה יותר אחורה... ואוכף רינינג\ אוכף בעל חתך גבוה מאוד, על מנת להושיב את הרוכב למעלה וקדימה על הסוס, מקצה מהיר בעל הרבה תרגילים שהרוכב צריך בהם שליטה מקסימלית שמתקבלת ככל שתשב יותר גבוה, פלוס, בצורת ישיבה זאת אתה לא מפריע לסוס בעבודת הרגלים בתרגילים השונים... לא נראה לי שפיספסתי משהו, אבל אם כן, תגידי לי... טאז, השד והפיספוסים