כל מה שכתבתי נכון.
1. יש לנו את הרכבו של המרק הכימי, או לפחות כך אנו משערים. 2.יש לנו את התנאים ליצירתו של המרק הכימי..., או לפחות כך אנו משערים. 3.הזמן אינו גורם משמעותי כאן, אין לנו המון זמן,אך יש לנו אמצעים לזירוז ושכלול התהליך, בכל דרך שניסו,מלאכותית וטבעית, לא הצליחו לגרום לכך שאנזימים ומשכפלות יתלכדו ויתפקדו במשותף כמו משהו המזכיר ראשיתו של תא חי.(הצליחו לייצר כל אחד לחוד, סוג של חלבון, ומשהו המזכיר יכולת שכפול,רנ"א) 4. מדוע לדעתך צריך את כל כדור הארץ כדי לדמות מצב ספציפי של יצירה ספונטאנית ? אשמח אם תסביר את חישובך הנ"ל "עדיין לא היה לך את X הזמן של 3 כפול Y השטח של 4 חלקי השטח שבו עושים את הניסוי במעבדה." למה התכוונת בכך ובמה זה יתרום להוכחת ההנחה ? זמן כפול שטח חלקי שטח יעודי ? מה זה יתן לי מלבד נוסחה חסרת פשר ענייני לנושא המדובר ? תיאוריה מפורטת יש, השאלה עד כמה היא נכונה, עד כמה ניתן להסתמך עליה. הכל מסביב ישנו,חלבונים מסוג מסויים,סוג של דמוי רנ"א,אבני בניין אורגניים. אך הדבר המרכזי ביותר, הטריגר עליו מושתתת כל היצירה, עוד לא נוצר ביצירה סופנטאנית או לא ספונטאנית. אז פשוט ממציאים אותו, גם אם הוא אינו ניתן לשחזור. יש אלוהים = יש חיים יש עולם מלא בתופעות בלתי מסוברות = יש מרק כימי המכיל את כל הרכיבים לחיים מכאן, החיים נוצרו במרק הכימי. מכאן, אלוהים יצר את העולם. ההבדל היחיד (והמשמעותי כמובן ) הוא בהנחה הבסיסית, איננו יודעים אם יש יישות בלתי תלויה מכוונת, מנגד אנו יודעים בוודאות(פחות או יותר) שיש חיים,והם מוחשיים. כל השאר, (הדרך , מסקנות הביניים, ההסתמכות על חצאי המיתות), מאד דומה.