אם מדברים

eladי

New member
אה... השאלה למה אין פרס נובל

במתמטיקה ? היתה סברה שאישתו של נובל בגדה בו עם מתמטיקאי, אבל נובל (ככל הידוע) לא היה נשוי, כך שהתאוריה הזו די מופרכת. לא יודע את תולדות המספר googol (איפשהו כתוב לי עליו במחברת תולדות המתמטיקה או תורת במספרים) שנית, הורות בגיל 20+ היא לא דבר כ"כ נדיר... לך תדע ?
 

Tonjin

New member
גם אצל מתמתיקאים...?

הם בדרך כלל מאד עסוקים עד שהם מתייבשים בגיל 25...
 

eladי

New member
זה לא כמו פעם ../images/Emo6.gif

יש גם מתמטיקאים פורים מאד בגילאים מבוגרים יותר מכיר את הבדיחה עם המהנדס (או מתכנת, או מדען) והקרפדה ?
 

nage

New member
פורים בשהוואה לניוטון?

הם ממשיכים לעבוד בגיל הרבה יותר מבוגר התגליות הן לא מה שהיה פעם.
 

eladי

New member
יש דוקא תגליות מרשימות.

הן פשוט מחות פופולריות... לעת עתה
 

nage

New member
עד שיהיו להם שימושים

או ישומים, שכל אחד יכול להבין הן ימשיכו להיות פחות (או מחות
) פופולארים.
 
תמונות נחמדות

אבל אנא השתדל לצרף תמונות לתוכן ולהמעיט בצירוף תמונות בלי קשר לנושא השיחה. לא מדבר על סטריליות אלא על עשיית דברים במידה.
 

san shou

New member
נו די

אל תהיה כבד. אז שמתי בסביבות ה-8 תמונות מאז שלקחתי חלק פעיל בפורומים... מה זה מפריע? זה נותן קצת צבע והמחשה לפורום.
 
san shou היקר

אם כל אחד ינהג כמוך ויפרסם 8 תמונות ביום תהיה לנו יופי של גלריה. שים תמונות כדי להמחיש דברים שאתה כותב. מלא בצבעים דברים כדי למלא את הקוים שאתה מתאר. רוצים תוכן. ואני בטוח שיש לך מה לכתוב.
 

eladי

New member
עוד תמונה - מוקדשת ל san shou

הרי לכם נזיר שאולין צעיר - הפעם מאויר בטאבלט מחשב. יפיפה ! לא יודע מי הצייר, אבל יש לו יש טובה. ערב נעים !
 
קליק על התמונה שמעל להנפשה

וקליק על הקישור כדי לקרוא על כמה מילים אודות שקט.
 

eladי

New member
ואי.. אפילו לחתל יותר פשוט מזה ../images/Emo6.gif

תודה זאב
 

Yin

New member
שקט. אין.

שלושים חישורים מתאחדים בטבורו של גלגל מלבד החישורים הריק הוא רובו של הגלגל כד חרס עיקר שימושו הוא בחללו על כן האין יש לו תפקיד הריק בעל צורה בית הוא ריבועים של אויר דלת בין שני חדרים רק מחברת את האויר חלון מחבר חלל מרובע עם הריק הגדול שבחוץ. לאו טסו, טאו טה צ'ינג תמיד שמים לב לקווי המתאר, למבנה, לצלילים, לחומר, לתנועה. מה שעושה את ההבדל בין מבנים שונים, יצירות שונות, תנועות וכלים הוא האין. לעיתים אני מלמד תנוחות ותנועות דרך החלל שיוצרים חלקי הגוף במקום משהו כמו "איך הידיים ביחס לגוף". האין מושך יש, השקט מושך צליל. כך גם בשיחה ובלימוד.
 
למעלה