אם נדמה לי שעשיתי משהו טוב למישהו אחר

לולי72

New member
אם נדמה לי שעשיתי משהו טוב למישהו אחר

עכשיו, אז למה רע לי כל כך???
 

S r 35

New member
כי ...

אולי הוא לא בטוח שזה היה משהו חיובי עבורו. שיחה טובה שמבהירה דברים תמיד מועילה במקרים כאלה. אל תשמרי דברים בבטן ותתעודדי יקירתי
 

dafgol

New member
מה קרה אחותי?

אני מאוד מבינה את התחושה שלך, לצערי היא מוכרת לי יותר מידי.... לפעמים אני מרגישה שכמה שלא אעשה ארגיש רע ולא מוערכת ואצא לא בסדר ....בימים אלה ממש מרגישה את זה חזק בעצמותיי ...ואין עם מי לדבר.....וזה כואב.... מה קרה? יש משהו שאני יכולה לעזור? ( תכננתי לצלצל אליך מחר בבוקר לפני הבדיקה, מתי אתם יוצאים?)
 

S r 35

New member
עדן המון הצלחה בבדיקה מחר

מחזיקה לך אצבעות
תנקי את הראש מכל המחשבות הרעות והשליליות ומכל הספקות. הכל יסתדר בסופו של דבר. ודפנה - עצוב לי לקרוא את מה שכתבת. המחשבות הללו מעסיקות את כולנו מדי פעם. אם את רוצה לדבר, אני מוכנה להקשיב. תמיד.
 

לולי72

New member
הי, קודם רוצה להרגיע

האמת שאני די בלחץ לקראת הבדיקה היום, אבל מדובר דווקא באחד השכנים שלי כאן שממש מתעלל בילדיו, נפשית ופיזית, מקלל אותם בצורה מכוערת ובוטה וצורח עליהם ואתמול כבר לא יכולתי להחזיק מעמד והתקשרתי בעילום שם למשטרה ודיווחתי על זה בבכי והייתי מה זה בלחץ, לשוטרים לקח איזה 15 דקות להגיע (בזמן הזה יכל חס וחלילה לרצוח מישהו) וכשהם הגיעו ולמרות שכיוונתי אותם לכתובת המדוייקת, לא רציתי לרדת למטה ולהזדהות בפניהם, ראיתי מהחלון במטבח שהם מחפשים את הכתובת ומבקשים שיתקשרו ל"אלמונית" שתרד, נו, שוטרים בישראל.....ישר ניתקתי את הטלפון כי אני לא מוכנה לזה (בינתיים) ובינתיים הם מצאו את הבית (כל הכבוד להם) ושמעתי אותם אומרים לו (וזה אחרי שיש לו כבר תיק אלימות נגד בני משפחתו מהשנה שעבר): "עבודות שרות לא הספיקו לך" - והייתי בשוק, זה מה שהוא קיבל על הכאת אשתו ובתו מול שכנה אחרת. לכו תבינו. השוטרים ניהלו איתו שיחה ארוכה, הוציאו אותו מחוץ לבית, לא שמעתי בדיוק מה הוא אמר אבל הוא ואשתו "מרחו" את השוטרים וגם ביקשו שמי שהתלונן יצא החוצה, אני לא יודעת אם לקחו אותו לבלות לילה במעצר, מקווה שכן אבל נראה לי שלא וזה מרגיז אותי, אבל אולי עצם זה שהגיעו שוטרים קצת ירתיע אותו, אני פשוט מרחמת על הילדים שלו, מסכנים. אתמול אחד הילדים שלו כבר צחק מן צחוק היסטרי כזה, אתם יודעים, צחוק של מי שנטרפה עליו דעתו ואמר לאבא (לפני שהגיעו השוטרים):"ערבי מסריח, החבטות שלך מגיעות עד הבנין השני" והאמא, הגם כן מטומטמת, עוד צעקה עליו איך הוא מדבר לאבא שלו. קצת נרגעתי אבל אם אתם שמים לב לשעה אז כן, אני ערה כבר.... יאללה אני אנסה לחזור לישון והבדיקה שלי אמורה להתחיל ב - 11:30, אז אני כבר יוצאת ב - 10:00. לילה טוב.
 

dafgol

New member
אני בהלם שהוא עדיין ממשיך בשלו

הבן אלף הזה, באמת תהיתי אם הוא חזר לסורו אחרי המעצר והעונש (הקל) שקיבל. חתיכת בן #$#! , מה הפלא שהילדים שלו מסתובבים פה בשכונה כל הזמן במקום לשבת בבית? כל הכבוד שצילצלת ועשית מה שעשית, אני חושבת שזו אזרחות טובה לשמה, אני חושבת שאם הייתי בסיטואציה כמוך הייתי עושה אותו דבר, לפחות רוצה להאמין שהיה לי האומץ לנהוג כמוך. מאוד כואב לשמוע ולדעתשדברים כאלה קורים פה, במיוחד שזה לא רחוק ממני ואני יודעת מי הנפשות הפועלות.... כל הכבוד לך
גאה בך על מה שעשית
ענקית היום, אני אצלצל אליך יותר מאוחר, עכשיו את בטח עוד נחה. I
U
 

לולי72

New member
בוקר טוב דפנה ותודה

בבוקר כשקמתי, פתאום שמתי לב לעובדה שאם תסתכלי על הילדים שלו, אף פעם לא ראיתי אותם עם חיוך, תמיד הם מסתובבים עצובים, אומללים כאלה, אפילו בינם לבין עצמם.....כואב לי הלב עליהם. נראה לי אבל שלא לקחו אותו, אבל אולי עצם זה שעכשיו הוא יודע שעדין יש מי ששומע אותו ואת השטויות שלו, אולי זה קצת ירגיע אותו, עד שהוא יחזור לסורו. הבן .................הזה.
 

shinon28

New member
כל הכבוד, אבל

כל הכבוד, אבל חבל שאת סובלת נפשית מכך ,אני מבין אותך מצד אחד המצפון אומר לא לשתוק אוליי מישהו יפגע ואני לא מנעתי זאת מצד שני אם אני יתערב אוליי יהיה יותר גרוע,אוליי אני יפגע אני חי התלבטויות כאלה יום יום בנושאים שונים (לא כמו שחווית ברוך השם)
 

לולי72

New member
נכון שינון, זו בדיוק ההתלבטות שלי

ויש כאן שכנה שהיא יותר אמיצה ממני, שלפני קצת יותר משנה קלטה מהבית שלה מכה את אשתו והילדים והתלוננה במשטרה והלכה לעמוד מולו ולהגיד לו שזו היא, היא יותר אמיצה ממני, אני מודה. אני קצת מפחדת כי לך תדע מה הוא יכול לעשות לי, אני מעדיפה כן לדווח ולא לטמון את הראש באדמה אבל לא רציתי להזדהות, רציתי להרתיע אותו כי ממנו לא אכפת לי אלא מהילדים שלו.
 
גם את אמיצה......./images/Emo127.gif

מכיוון שצלצלת ואמרת!!!! לא לכולם יש את האוצץ הזה!!! כל הכבוד !!! יישאר כוח !!!
 

frige

New member
עדן, כל הכבוד

והמון המון המון
בבדיקה היום. מי כמוני יודעת שאת צריכה את העידוד הזה.
שרית
 

לולי72

New member
הי שרית, בוקר טוב

אני מה זה מפחדת, שאני לא מסוגלת להכניס לפה שלי כלום אבל בגלל שאני צריכה לקחת אנטיביוטיקה ונקסין לפני זה, אז אני שותה קפה עם קצת ופלות. אני אעבור את זה כמו עשרות אלפי בנות שעברו את זה, אני רק אזהיר את הרופא שלי שאני מקווה שהוא זה שיעשה לי את הצילום רחם הזה, שלא יעלב אם אני אקלל אותו כשיכאב לי......
 

frige

New member
עדן, בוקר טוב

זה שאת לוקחת את הנקסין נראה לי יעזור לך המון. בזמנו כשאני עשיתי את הצילום הזה לא נתנו לקחת כלום. ת'אמת אני עדיין לא מבינה למה בסוף מתעקשים כן לעשות לך אותו, אבל שיהיה. המון המון
אין לך מה לפחד ממנו. איך אומרים? לידה יותר כואבת אבל בכל זאת... מאחלת לך לחוות לידה בקרוב מאוד (9 חודשים מהיום, בסדר?).
שרית
 

dafgol

New member
עדן יהיה בסדר , אני בטוחה ../images/Emo57.gif

אחרי 9 אצלצל אליך
 

לולי72

New member
תודה רבה לכם

כדי להפיג את העצבים שלי אני מקפלת כביסה ושוקלת לגהץ
 

לולי72

New member
מוכרים לי שני אלה מאיזה שהוא מקום.....

חמודים, נראים ילדים טובים, מתוקים, לא עושים בעיות, ממושמעים.....
 
למעלה