אם נדמה לי שעשיתי משהו טוב למישהו אחר

dafgol

New member
והנה עוד תמונה מהבויידעם ../images/Emo6.gif

העיקר להעלות חיוך על פנייך
 

S r 35

New member
עדן יקירתי ../images/Emo23.gif

אין! פשוט אין דבר יותר נבזי, עצוב, מגעיל ולא נכון בעולם מהתעללות בילדים! פעלת נכון מאוד
אל תרגישי אחרת. בפרוייקט פר"ח שבו השתתפתי, הילדה שאיתה עבדתי סבלה מהתעללות קשה מצד אמה. הייתי במצב עדין, כי הייתי צריכה לפתח קשרי אמון גם עם האם. בסופו של דבר דיווחתי להנהלת פר"ח על ההתנהגות של האמא. עמיתה שלי לעבודה סבלה מהתעללות מצד אמה כשהיא הייתה ילדה. הייתה לנו שיחת נפש לא מזמן. היא סיפרה לי איך היא עזבה את הבית בגיל 16 וכמה קשה היא עבדה על עצמה כדי לצאת מהמעגל הזה (עד היום - והיא אישה בת 30 פלוס) היא פורצת בבכי אם מרימים את הקול לידה. העצוב ביותר בכל הסיפור הזה - שילדים מוכים הופכים פעמים רבות להורים מכים בעצמם. וזה LOOP אין סופי. עדן, טוב שהתלוננת ולו רק לשם ההתרעה, שהשכנים הללו ידעו שיש מי ששומע אותם בחוץ. אולי זה קצת ירתיע אותם. הלוואי. ובקשר לגיהוץ - יקירתי, גיהוץ זו תרפיה ידועה (לפחות אצלי). ולא רק של כרטיסי אשראי ... אם כי זו פעולה כייפית יותר
 

לולי72

New member
ועכשיו לירון אמר לי

שאתמול בלילה בשעה 00:30, המפגר העיר את הבן שלו (זה כמובן אחרי שהיה לו ביקור לילי) ואמר לו: "תקום, תקום, אל תישן, לך להתקלח" זה מה זה מרגיז אותי. אפילו השוטרים לא מאיימים עליו. אני אתן לו עוד צ'אנס למרות ששמעתי היום עוד דברים איומים, אבל נראה לי שאני הולכת לפנות לעובדים הסוציאלים כאן במגדל העמק, שיתעוררו קצת וישימו לב מה קורה במשפחה הזו. מה שמפליא אותי זה שלא נראה שיש כאן פיקוח על הילדים האלה, במיוחד שאני בטוחה שברווחה מכירים את המשפחה הזו מהפעם הקודמת, זה לא תפקיד של עו"ס לבדוק מה מצב הילדים פעם בכמה זמן? לא מבינה את זה, פשוט לא.
 

S r 35

New member
מרגיז !

מ ע צ ב ן !!!! אני לא יודעת עד כמה העו"ס יוכלו לעזור. הידיים שלהם די כבולות, אבל טוב לנסות לפנות אליהם. אולי בכ"ז יזוז משהו לטובת הילדים. אני מקווה. הרשויות במדינה הזו עובדות כל-כך לאט שזה מרגיז ולאף אחד לא אכפת כאן מכלום.
אצלנו, איזה אידיוט בבניין מולנו בנה סככה עם גג אזבסט !!!!
... אתם מבינים? אזבסט ! בחצר הבית שלו, לנכדות שלו שאמורות לשחק שם כשהן מבקרות אותו (הוא שם מתחת לסככה נדנדה ומגלשה קטנה). שיחות שלנו (הדיירים בבניין שלי) בטוב לא עזרו. פנינו לפיקוח העירוני בעיריית חיפה והם טוענים שזה לא בסמכותם. מחלקת התברואה בעיר לא מתעסקת עם זה. המשרד לאיכות הסביבה, שפנינו גם אליו לא טרח אפילו לענות ... ובינתיים אנחנו נושמים את האזבסט הזה שנמצא מתחת לחלון שלי. איימתי שאני הולכת עם זה לעיתונות. נראה, אולי זה יעזור.
 

frige

New member
Y, גם לי יש המון כביסה, תעברי לכאן בדרך../images/Emo3.gif

 
עדן../images/Emo24.gifבהצלחה בבדיקות! ../images/Emo23.gif

אומרים שיהיה טוב, אני מאמינה שכך יהיה,
אורית.
 

לולי72

New member
טוב, אז עדכון

בסוף לא עברתי את הבדיקה המפחידה וזה היה רגע לפני שלחץ הדם שלי הרקיע לשחקים, הרופאים דיברו איתנו ארוכות והחליטו ללכת איתנו בגישה קצת אחרת ואני מקווה שיהיה לי עדכון משמח בתקופה הקרובה. תודה רבה רבה על התמיכה שלכם בבוקר, מה זה כיף לי שאתם פה.
 
למעלה