אם עוד פעם אני נכנס לשיעור ספינ' ושומע...

אם עוד פעם אני נכנס לשיעור ספינ' ושומע...

... עופ~רעעעעע ניסים, מצידי המדריך יכול להיות ג'וני G בעצמו או המדריך הכי פופולארי בארץ, אני פשוט יורד מהאופניים והולך!!! תגידו מדריכים... לא נמאס לכם מהניו יורק האוס המיובש והכבד הזה כבר?!
 
צודק!!

שמיעה בווליום מטורף מוסיקה ממוחזרת מזה עשור של יוצר מיובש שאבד עליו הקלח מסוכנת לבריאות הנפש שלי ומחרטוושת לי ת'אוזניים!
 
חחחחח לעוס? עובדה שאתה היחידי שיוצא מהאימון

כל שאר המתאמנים ממשיכים להרקיע שחקים.... לעוס? כניראה אינך מעודכן ב-30 להיטים חדשים שחלקם השתחחרו לאחרונה וחלקם ישתחררו בקרוב...,שימשיכו למלא את אולמות הספינינג במתאמנים, אם רק ידעו מראש שמשמיעים שם עופרההה.
 
מעודכן...

... 30? לא נסחפנו? את יודעת את מה עופר ניסים מזכיר לי? את להקת מודרן טוקינג משנות השמונים שהוציאו 3 תקליטים שאם נחבר אותם יחדיו, נקבל שיר אחד באורך 3 שעות.. בתור אחד שיצא לTLV בימיו הטובים של עופר ניסים הרשי לי לסכם במילה אחת את מה שעופר ניסים מייצר כרגע: בעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!
שיעור רק עם מוסיקה של עופ~רעעעע נשמע כמו עינוי מימי חדרי החקירות האפלים של ה-קגב! ורק שלרבה אנשים יש טעם רע במיוחד במוסיקה זה לא אומר שאני חייב לשמוע את החרא מוזיקה הזו בדיוק אגב כמו שאני מכבה את הרדיו שמשמיעים קובי פרץ (שהוא סוג של בעעע ריפולסיבי אפילו יותר נורא מעופר ניסים ואם ישימו לי קובי פרץ בשיעור ספינינג אני מעלה את המדריך על המוקד!!!)
 
sorry. בספירה חוזרת נימנו 28 שירים חדשים|זורו

כיון שכאן זה פורום ספינינג, ולא דיון על הצלחתו המסחררת של עופר ניסים במשך כמעט 3 עשורים בארץ ובעולם, לא אכנס פה לדיון על אופי המוסיקה שהוא מעבד ומשמיע. אימון שלם עופר ניסים לא בא בחשבון, מבחינתי, כמו שלא אהבתי אימון/מרתון שלם רק מדונה... אימון מוצלח מבחינת המוסיקה ,הוא אימון שמכיל מגוון מוסיקה טראנס האוס , וגם עופר ניסים, מכל ה"מככבים העכשוויים " רצוי שיהיו שירים חדשים ולא "טחונים"....ובודאי שלא קובי פרץ ושות'. האם תוכל לצרף כאן פלייליסט לדוגמא שאתה אוהב לשמוע/להשמיע באימון?
 
צודקת, זה לא דיון על הצלחתו המסחררת של עופרה

ניסים... העניין הוא כזה.... נמאס, פשוט נמאס!! יש כל כך הרבה מוסיקה טובה לספינינג שהיא לא עופר ניסים, ואולי באופן חריג אני אישית אוהב אפליפטינג טראנס מהדור הישן שלו, וקלאב טראנס כמו של : DJ SHOG TATANA אני לא צריך שירים ממוסחרים בספינינג, באתי לאימון! אני מחפש משהו שינתק אותי מהעולם ולא בא לי לשמוע מה שאני שומע בלאו הכי באוטו כשאני תקוע בפקק ומכריחים אותי לשמו ב-זבלבל"צ' אני יודע שהטעם שלי במוסיקה הוא מעט יוצא דופן ואני מוכן לחיות בשלום עם הגחמות הזוועתיות של הרבה מאוד מדריכים שמונעים בעיקר משקולי פופולאריות ורייטינג וחושבים שמיקסים של אייל גולן, קובי פרץ ושאר נגוני צ'כונה עושים לי נעימים באימון, מצטער! ממש אבל הכי ממש ----> לא! להתקע עם העופר ניסים הזה שאבד עליו הקלח ועם הרבה דברים אפילו מהחדשים שמצליחים לשעמם אותי ומכניסים אותי למוד של הטי אל ויאז'ה, כבר ממש לא בא לי!
 
הבנתי../images/Emo45.gif כיון שמרבית המתאמנים

לא חיים את המוד של "הטי אל ויאז'ה" וקרוב לודאי שגם לא מכירים את המונח הזה..... אני מתארת לעצמי שעבורם יצירת האוירה (בספינינג) המתלוות ל"מוד" המסוים הזה, היא די ראשונית ( לא שחוקה) ולכן "תופסת" אותם, ומועדפת עליהם, אחרת איך תסביר שהם ממלאים אולמות ספינינג ומעריצים את סוג המוסיקה הזאת? הס מלהזכיר ניגוני צ'כונה -
קובי פרץ ושות' - באימון כזה אני לא נמצאת, ואם אני נקלעת אליו בטעות, אני יוצאת! אגב, דווקא כן אהבתי את הלינקים שצרפת. אולי, ראוי שיפתח שרשור חדש ולא רק דו שיח רק ביננו - בו כל אחד מהחברים פה ירשום איזה סוג מוסיקה מועדף עליו באימון ספינינג. אם יהיו מספיק חברים שיצטרפו לשרשור - אפשר יהיה לקבל איזה שהוא מושג מה אנחנו אוהבים לשמוע באימון.
 
תמהה לאחרונה, האם יש פה עם לדבר?../images/Emo9.gif

אולמות הספינינג מלאים במתאמנים ופורום ספינינג יש רק אחד - אז איפה כולםםםם?
 
הממ אף פעם לא חשבתי שמוזיקה שלו מתאימה לספינ

יש לו כמה קטעים נחמדים במידה ומעלים להם את הקצב. מעבר לזה מדובר בשמממון גדול כשמדובר בשיעור ספינינג.. לפחות לטעמי.
 
למעלה