"אמא משעמם לי"

יסמין@

New member
ההצעות שלי

א. משחקים ושעשועים בתוכנות מחשב 1) קנויות 2) יש אתרים שבהם ניתן להוריד תוכנות חינמיות למשחקים ולשעשועים שונים 3) יש אתרים שבהם ניתן לשחק און ליין במשחקים ובשעשועים שונים 4) יש אתרים שמהם ניתן להדפיס דפים לצביעה על נייר ויש אתרים שבהם ניתן לצבוע און ליין ציורים שונים כדאי מאוד להיכנס לאתר הלול לקטיגוריה: פנאי ותרבות יש שם המון הצעות למשחקים וליצירות עם ילדים ויש שם גם המון לינקים לאתרים שונים שבהם יש משחקים ושעשועים לילדים.
 

יסמין@

New member
כתבתי א אבל אין ב ../images/Emo13.gif

וזאת משום שבעצם יש לי הצעה אחת כללית: משחקי מחשב והפירוט הוא מתחת לקטיגוריה כללית זו. ואם אני כבר כותבת, רציתי להזכיר שבאתרים שונים המיועדים לילדים ולילדות יש תמיד גם פעילויות יצירתיות שונות, משחקים וכו'. לדוגמה, באתרים של דיסני, של בובות הבראץ, של ברבי וכו' וכו' - יש תמיד פעילויות שונות. ואת כל אלו אפשר לחפש במנועי החיפוש, עדיף: גוגל.
 

יסמין@

New member
באתר "הלול" יש גם הצעות ליצירות

ולפעילויות עם ילדים שאינן קשורות למחשב (למשל יצירות עם צדפים, מקלות ארטיק, קופסאות קורנפלקס וכו')
 

ofirshani

New member
אספתי אתמול קרטונים

קרטונים אבל גדולים מאוד מכל מיני חנויות מסחריות גדולות הילדה התחילה בחצר לצבוע אותם בגועש כל פעם חלק אחר ,ואני לבסוף ידביק לה את כל החתיכות הגדולות לבית גדול שנכין ביחד .
 

פלגיה

New member
זה רעיון מצויין

כי ילדים מאוד אוהבים "בית" כזה, שמתאים למידות שלהם. עוד יותר טוב אפילו - אם קונים מכשיר חשמלי גדול (מכונת כביסה, מדיח כלים, והכי טוב - מקרר) - לא לזרוק את הקופסא מייד, אלא לעשות ממנה "בית" כזה.
 

פלגיה

New member
והרעיונות שלי

כשהייתי ילדה אהבנו לשחק ב"חנויות" - כולם מוכרים וכולם קונים. זה הופך את הבית בצורה שלא תיאמן (פעם ניסיתי לעשות את זה בבית של סבתא שלי ואני לא אשכח את הפרצוף שלה כשחזרה הביתה מקניות), אבל נמשך שעות וכיף לא נורמלי. כל אחד מכין "חנות" ומוכר בה דברים (צעצועים שלו, יצירות שהכין או כל מה שהוא רוצה). קונים "על סתם" או "על באמת", בכסף מונופול או כסף רגיל וזה נהדר.
ואם כבר הזכרנו - לשחק מונופול, ריסק, שבץ-נא, חבילה הגיעה.
הילדים שלי אוהבים לשחק ב"דואר". כולם שולחים מכתבים לכולם. כל אחד נמצא בפינה אחרת של הבית, ויש דוור שמעביר מכתבים.
מסעדה - גם רעיון יפה: מכינים אוכל, חושבים על דרכי הגשה, תפריט, מחירים, וכולי.
הכנת מצגות power-point במחשב. ילדים יודעים לעשות את זה מצויין. אפשר להשתמש בתמונות שצולמו במצלמה דיגיטלית. שומרים בתיקייה מיוחדת, וזה מקסים
 
למעלה