אמיר היה אתמול ביפה והחיה

אמיר היה אתמול ביפה והחיה

חברה שלי ראתה אותו בשורה שניה כמו תמיד הלך לפרגן לחברים שלו וכרגיל היה עם מילה אמדורסקי..... איזה נשמה דואג לה בזמן שמיכל עובדת ודרך אגב עוד 25 ימים נשארו..... מישהו יודע אם יש איזה ארוע השקה? ואם כן - יש אפשרות לבוא?
 
אמירוש שלי../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

הוא כזה מקסים וכשהוא יהיה אבא הוא יהיה אבא מושלם
. ומילה מתוקה ברמות
. ואכן כן עוד 25 יום נותרו ליום הגדול
.
 

vmeytal

New member
את חייה בסרט

תצאי כבר מהבועה שנקראית אמיר דייייייי!!!! מה נסגר אין עוד דברים בחיים נכון אמיר הוא אמיר אבל בכל זאת לא צריך להגזים כל היום וכל החיים רק הוא למה?????
 

shnu00zel

New member
תגידי לי את...

מי בדיוק אמר לך לנהל לאנשים את החיים? זו הבחירה שלה לחיות ככה, ולאהוב ככה, ולהעריך ככה, לא נאה לך? זכותך המלאה אבל תשמרי את הפוזות שלך לעצמך... גם אם זו דעתך, ואת רוצה להגיד אותה, יש דרכים תרבותיות יותר, נחמדות יותר, ואנושיות יותר לדבר.
 

vmeytal

New member
אל תתדברי אליי ככה

אני דיברתי למישהי מסויימת ולא אלייך אז מה את מתערבת??
 
זה בן ולא בת

קוראים לו ניר והוא בן אדם מקסים שלא מטיף מוסר לאחרים שלא בצדק ומקבל כל אחד כמו שהוא ושמח בשימחתו.
 

shnu00zel

New member
חחח נשמע לךי הגיוני?

את תגידי לי לא להתערב, כשאת בעצמך מתערבת לה בחיים?! שזה מ-מ-ש לא עניינך?!
 
מה כבר אמרתי../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

כולה הגבתי לה כמו שהבנות האחרות הגיבו על מה שהיא כתבה ואמרתי את דעתי. מה זה מפריע לך?אילו החיים שלי וכמו שניר אמר אין לאף אחד זכות להכתיב אותם חוץ ממני
 
ועוד משהו

פה זה פורום של אמיר אז על מה ועל מי אני אכתוב כאן אם לא עליו
ובכלל זה כבר מתחיל לעצבן שחושבים על כל אחד שמאוד מעריץ\מעריך אמן מסויים שאין לו חיים ושהוא חי בסרט כי אם זה באמת היה ככה אז כנראה שלפחות שליש מהעולם חי ככה כי יש המון אנשים בכל רחבי העולם בכל הגילאים שמעריצים זמרים,שחקני קולנוע,טלויזיה,ותאטרון,שחקני ספורט ועוד..... אז תפסיקו כבר לבקר מעריצים כי זה סתם לא לעניין. זו המציאות וזה אחלה זה דבר שגורם לאנשים כייף ושמחה ככה שאין לי מושג למה התהפכת פתאום והחלטת להעביר ביקורת כה מגעילה.
 
אמיר איש מאוד יקר וחשוב לי

הוא עזר לי המון בחיים ואני תמיד יאהב יעריך ויעריץ אותו ותמיד אלך איתו לכל אורך הדרך. בשבילך זה אולי נראה לך בועה אבל בשבילי זו הערכה עצומה שיש לי כלפי אמיר כבר 10 שנים וזה תמיד ישאר ככה
.בתכל'ס את לא חייה איתי באותו בית ואת לא יודעת איך מתנהלים החיים שלי ומה אני עושה במשך היום.אמיר אמנם חלק גדול וחשוב מאוד בחיי אבל יש כמובן דברים נוספים כמו לימודים,אימוני כושר,חיפוש עבודה ועוד כל מיני תחביבים. ככה שמה שכתבת היה לגמרי מיותר וחבל.
 

vmeytal

New member
מה שתגידי יקירתי!!!

אבל להצטלם 50000000000000 פעמים איתו זה חיים??? תקראי לזה איך שאת רוצה אבל אני יודעת שככה מתנהגות בנות14 15 ולא בנות בנות 20 פלוס אני בכל אופן התבגרתי קצת אולי הצבא עשה לי את קצת. ואפילו אם
אני יראה אותו עוד פעם אני בטח שלא הצטלם איתו כי פאדיחה אחרי 6 7 פעמים לבקש ממנו עוד תמונה?? למה? בכל מקרה ביהיו לך חיים טובים
 
זה מה שמפריע לך בחיים../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

אם יש לך חיים כפי שאת מציינת אז זה הדבר האחרון בעולם שצריך להפריע לך. ותסלחי לי אבל זה ממש לא עניינך.זה שאת לא תצטלמי איתו אם תפגשי אותו זה הרצון שלך וזה לא אומר שכולם חייבים להתנהג כמוך. לי בכל אופן זה עושה טוב יותר מכל דבר אחר.
 

vmeytal

New member
יאלללללללללללללללללה ביייייייייי!!

ושלא תבואו לי בחלום בכלל פטטיות!!!
 
ממש לא

עובדה שכתבת תוך שתי דקות שתי הודעות. וכולה נסיתי להסביר לך את העמדה שלי בצורה יפה ובטוב את לא חייבת להיות כזאת אנטי.
 

TetiBETTY

New member
טובבבב.....די!!!!! תודה ../images/Emo9.gif

אין טעם עוד לגרור את השרשור. מספיק. רק לציין משו על מה שכתבת "אם אני יראה אותו עוד פעם אני בטח שלא הצטלם איתו כי פאדיחה אחרי 6 7 פעמים לבקש ממנו עוד תמונה??" - לא מדוייק. לי יש תמונות לא רק עם אמיר, גם עם עוד כמה אושיות מהביצה המקומית , וכמה פעמים - ואפ'פעם לא ראיתי בזה איזשהי פאדיחה. סתם בשביל הכיף. זה לא שאני באה נתלית, מועכת וקורעת את בגדי האיש. סה"כ - תמונה.
 
בתאלי את צודקת1000%האחוזים../images/Emo45.gif../images/Emo13.gif

באמת חבל על מריבות כה מיותרות. מיטל בואי נמשיך כמו שהתחלנו בכייף וברוגע סבבה
.
 
למעלה