אממ די דחוףףף

JeykinsN

New member
../images/Emo13.gif

אכן הגנה עצמית זה מועיל למדי..לצערי אבל אני לא מבינה בזה כלום, אבל אני די מאסיבית, (וגם די שמנמוכה..
) אז נראה לי שהייתי מסתדרת..אבל אני באמת שוקלת ללכת לשיעורי הגנה עצמית או אומנות לחימה או משהו כזה.. אוי והפחדת אותי עכשיו עם זה- לי יש שיער ארוך! ודיברתי בטלפון!
אוקיי אני אשים לב לשים לב לסביבה.. =] ו..בגדים חושפניים ואני לא הולך ביחד בכלל אז מזה אני לא דואגת..
 

JeykinsN

New member
אממ די דחוףףף../images/Emo4.gif

היייי אממ אני צריכה (רוצה!) לצאת היום בשתיים עשרה למופע כזה, עכשיו יהיו בו בעיקר תיכוניסטים ו..ילדים יותר גדולים ממני.. ואני אף פעם בכלל לא יוצאת מהבית אחרי שמחשיך, ההליכה מאוד קצרה, דקה וחצי בהליכה בניחותא; אבל אני ממש מפחדת! שם אני נפגשת עם כמה חברות, שאמרו שהן ילוו אותי הביתה בסוף, וגם חבר מהכתה נתן אישור להתקשר אליו בשתיים עשרה ושאני אדבר איתו. אני עדין מפחדת.. וגם אמא שלי סיפרה לי עכשיו סיפורים (מהמוכרים האלו, על חטיפות-רציחות-אונסים- וכיוצא באלה) והיא בכלל מעדיפה שאני לא אלך.. אבל אני ממש רוצה ללכת.. אוףףף למישהו יש רעיונות למחשבות נחמדות?
 

JeykinsN

New member
אוקיי

שרדתי!!
בהלוך דיברתי איתו בטלפון ,ובחזור החברות ליוו אותי =]]] וכל הדרך צחקנו והכל הסתדר
 
../images/Emo13.gif

כל הכבוד לך שלא וותרת והחלטת ללכת. אני חושבת שכשמחליטים כן להתמודד עם הפחד, הרבה פעמים מגלים שהדברים פחות קשים ממש שחשבנו שהם יהיו... את מרגישה שהפחד הזה ללכת לבד זה משהו שמפריע לך? כי אם כן זה משהו שאפשר לטטפל בו...
 

JeykinsN

New member
אממ

מפריע רק אם אני רוצה לצאת לטיול בחצות. ובעקרון הפעמים היחידות באמת, בהן אני יוצאת אחרי שמחשיך זה רק עם הכלבה (כלבת שמירה!) ולכן אז אני לרוב לא מפחדת..
 
היי

נשמע שכרגע זה לא משהו שמאוד מפריע לך ומשבש לך את החיים. אם באיזשהו שלב תרגישי שזה כן משהו שמגביל אותך ושלא מאפשר לך לעשות דברים שבלי החרדה היית יכולה ורוצה לעשות, את תמיד יכולה לפנות לטיפול, וללמוד כלים איך להתגבר על זה. כתבת שיוצאת אחרי שמחשיך רק עם הכלבה. יש הבדל עבורך מבחינת החשש אם זה בשעה 8 או 9 בערב או שזה ב-11 או 12 בלילה? אם את צריכה לצאת ב-8, אחרי שהחשיך, לחברה או למכולת או למשהו אחר, את תרגישי בסדר לצאת בלי הכלבה?
 
למעלה