אמן שפיני גרשון יאמן

RAFI THE NIGGER

New member
אמן שפיני גרשון יאמן

אותנו בשנה הבאה. הגיע הזמן שיחזור.אני בעד
 
ח ח להפועל ירושלים? ממש לא...

זה לא הסדר גודל של קבוצה שמתאימה לו.. בארץ תן לו או את מכבי או כלום..
 
רצוי שלא

המנטליות שהוא מביא איתו לא מתאימה, לא גסות הרוח, לא התחושה של 'אני ואפסי עוד', לא החובבנות שלו ולא המכביזם שלו. אני בעד שדן שמיר ימשיך, חכו ותראו הוא עוד יהיה באמת מאמן מוביל.
 

טליוטית

New member
נחכה ונירא

אבל לבנתיים הוא לא מראה את זה
 

Pure M

New member
אני עדיין בעד שמיר.

אי אפשר לפגוע במאת האחוזים בכל הזרים שמביאים, בטח כשאת הזר הטוב ביותר שהגיע בשנה שעברה, איבדת בקיץ. יש דברים שאי אפשר לשלוט בהם.
 

רן 888

New member
הבעיה היא לא במאמנים.

הבעיה היא בדני קליין ובכסף שיש או אין לו, להשאיר שחקנים בקבוצה ובכך ליצור המשכיות. זאת הבעיה הכי גדולה, כי המשכיות בעמדת המאמן היא טיפשית ומיותרת אם אין במקביל המשכיות בסגל.
 

AmiTutiT14

New member
אני ממש אמביוולנטית כלפי דן שמיר...

העניין הוא, שכמו כל אוהד שלא תוקע את הראש שלו באדמה, גם אני מבינה ממש נבעה העונה הבעיה, והיא שדנשה הסתמך על ארנולד, הוא הוחתם מאוחר מדי, וזה יצר את כל הבעיה. אם כך, וזה אכן כך, אני מניחה שהוא למד את הלקח שלו. הוא הרי מאמן כולה שנתיים בליגת העל, ומעבר לזה הוא צעיר ויש לו פה גדול (מעבר לכל מה שחושבים) וביטחון עצמי בשמיים. בגדול הוא מאמן אינטלגנטי ביותר, הגענו איתו להישגים לא מבוטלים בשנתיים האחרונות (ועם כל הכבוד לזה שמכבי גם מקרטעת העונה- אנחנו בכל זאת נצחנו אותה בשנתיים האחרונות, וזה לא רגיל לנו), הוא הביא לנו אחלה בחלה של ישראלים ובטוח יש דברים שלא כתבתי. א ב ל , וזה אבל גדול- אכלתי מספיק חרא העונה, ואני חושבת שגופי הקטון לא יכול להכיל בתוכו עוד. אם גם בעונה הבאה הוא יפשל? אם גם בעונה הבאה האוהדים ימצאו את עצמם בעונה של חוסר מודעות אמיתי ומתמשך? כדאי לקחת את הסיכון? אני אישית כל פעם משנה את דעתי בנוגע אליו. השאלה המרכזית היא אם ישנה חלופה אטרקטיבית בשוק לדנשה. פגב"ז הוא לא חלופה אטרקטיבית, ואפילו לא חלופה. בית-הלחמי מאמן מצויין, אבל מצויין זה לא מספיק, הוא צריך להיות גם ווינר ושיהיה לו טאץ' ייחודי (כמו לדנשה) מול מכבי. באירופה, ותקנו אותי אם אני טועה, אין לו מי יודע כמה ניסיון. בירנבוים מתאים על הנייר, אבל אני לא רואה אותו מביא איזה זיק חדש של התרגשות למלחה, וגם באירופה אין לו ניסיון. שמעתי דיבורים על מולי קצורין, אני באופן כללי לא מחבבת את הבנאדם, בערך אותה הרגשה כמו שיש לאדלשטיין. האופציות היחידות עבורי הן דרוקר ואפילו קטש. בהפועל של היום רק מאמן צעיר עם נשמה ותשוקה יתאים, לדעתי. הראשון ברשימה מבחינתי הוא דרוקר, ושיחזיר איתו את קוז'י ומתנאור במהרה. קטש, עם כל מה שאומרים עליו, הוא מאמן פיצוץ. במכבי הוא לא הצליח, ולדעתי עשו לו עוול וזה בכלל לא היה באשמתו אלא בגלל ההנהלה החונקת- עובדה שבגליל הוא מצליח ביותר. אם לא, אז שישאירו את דנשה. בכל מקרה, לא אני זאת שקובעת, אז כולי תקווה שדני קליין יעשה את הבחירה הנכונה.
 

AmiTutiT14

New member
פגב"ז בחיים לא יאמן במלחה!

דני קליין יודע טוב מאד שיהיה רע מאד במלחה אם פגב"ז יאמן בעונה הבאה, הוא לא דפוק ובטח שלא חי בבועה. אם דבר שכזה יקרה, כל הגרעין הקשה לא יקנה מנויים בעונה הבאה, שאני מניחה שזה כולל את יציע עמידה והרוב הגדול מיציע אלעד. רק הילדים ישארו מאחורי הסלים, וזה חבל, כי זה אומר שהם יתחילו עם פגב"ז דף חדש, כאילו ששום דבר לא קרה, והם הרי הגרעין הקשה של העתיד. איך אומרים? דרך ארץ קדמה לתורה. אני לא רוצה לראות את רגלו של פגב"ז דורכת במלחה, אלא אם זה זה במשחק נגדינו.
 
../images/Emo46.gifלא סובל אותו, זבל של בנאדם.

הזיכרון שלכם קצר?? כבר שכחתם איך הוא ליכלך עלינו בלי סוף??
 

Pure M

New member
אף אחד לא שוכח אנשים כאלה..

ואני חושב שגם דני קליין זוכר טוב טוב.
 
למעלה