אנט עזבה את נייטוויש!!!!!!

Amylover1

New member


 

bachner1

New member
וואו, לא ציפיתי...

מקווה שנייטוויש ימשיכו להתקיים ולהוציא אלבומים ולא יתייאשו ויתפרקו :(

מעבר לזה אין לי הרבה מה לכתוב... לא הכי מעניין אותי הסיבות לעזיבה, ואין לי גם רגשות חזקים בנוגע לעזיבה של אנט ולסולנית החדשה שכנראה תבוא, מהסיבה הפשוטה שבשבילי המוקד בנייטוויש מעולם לא היה סביב הסולנית. נכון, טאריה זמרת מצוינת, אבל המוקד תמיד היה בשבילי תומאס וההלחנות והקומפוזיציות והעיבודים שלו. בהיבט הזה נייטוויש השתנו עם הזמן, אבל אין אלבום שלהם שבו ההיבט הזה אכזב אותי, ולכן אני כמעט בטוח שלא משנה מי הסולנית- אני אוהב את האלבומים שאני מאוד מקווה שעוד ייצאו.
 

Brombit

New member
הלוואי עלי בטחון כזה עם איזהשהו אומן


"אני כמעט בטוח שלא משנה מי הסולנית- אני אוהב את האלבומים"
לי זה לא יקרה
 

Brombit

New member
נו, הלוואי עלי


הדבר הכי קרוב לזה היה עם WT, וזה נשבר באלבום האחרון.
אחרי מסע ארוך, הגעתי לזה גם עם ששת האלבומים של The Gathering עם אנקֶה, אבל לא עם האלבומים שאחריה


ה"בטחון" היחיד שיכול להיות לי זה: "יש סיכוי טוב שאני לפחות אחבב את האלבום הבא"

אני בררנית
 

shirlapes

New member
טוויסט בעלילה:

כמו שאמרנו, אכן היו עוד דברים שקדמו לפיצוץ האחרון. מתוך הפורום הרשמי:

I think the Hartwall Arena show was supposed to be Anette's farewell show. There was a phone call with Floor Jansen on Dutch radio this morning, in which she said it was already planned for her to "join" Nightwish around November/December, but she suddenly got a text message this Saturday, asking her to come to the USA asap. She says she will do the show with the movie premiere. This is a link to the radio fragment, (Dutch only): http://omroep.vara.nl/media/187096

לא הצלחתי להבין מי נגד מה בכמה הודעות שם, אבל כן ראיתי שעלו שם השערות:
* אנט נשחקה. ...מה שיכול להיות הגיוני, בטור הקודם היא התגרשה, הפעם היא משאירה בבית פעוט בן שנתיים.
* צהובון פיני מדבר על משבר כלכלי אצל אנט, אפשרות ששאר הצוות "חגג" בזמן שהיא קיבלה פרוטות...אבל כל העניין לא ברור. המאמר לא מציין כמה היא קיבלה מהלהקה בסופו של דבר, וכמה היא הפסידה מהעסקים האחרים שלה. לכן צריך לקחת את זה בערבון מוגבל (אם הם באמת רימו אותה, היא לא יכולה לתבוע להם ת'צורה?).
 

shirlapes

New member
ובנימה הומוריסטית יותר:

דברים שנכתבו בפורום - שירי נייטוויש עם טוויסט!

* I wish I had an Agent
* dead to the band
* come fire me
* the vocalists and the pendulum
* fashion and the soap-opera (דואט של טאריה ואנט)
* kickmaster
* 2nd woman down
 

shirlapes

New member
כבר יש להקה בשם הזה


וכן, מישהו בפורום כתב שעכשיו אנט, טאריה וסמי צריכים להקים להקה משלהם XD
 

shirlapes

New member
זוכרים את טרוי? הוא נמצא איתם בארה"ב

וזה מה שהיה לו להגיד (מתוך דף הפייסבוק שלו):
Part 5: "Keep Calm and Carry On...."

Oh yes indeedy.
These were the famous words written on "morale boosting" posters by the British government at the beginning of WW2. Now, I am not for one moment suggesting that the first half of our US tour has been like the outbreak of the war, but those words are pretty bloody pertinent!
Oh how we love touring the states. It's trite to say that the fans h
ere are so brilliant ( they are of course) because the fans are brilliant EVERYWHERE. But they have been particularly lovely to us; especially in light of the recent explosive events.
Yes, a split with the singer Anette occurred but it was really, really for the best. Believe me.
The joy of this adventure was being wrecked and everyone was feeling very insecure... It was seriously interfering with our tasting sessions of the fine wines from the Napa Valley. Outrageous!
I mean, we never could have predicted that myself and Tuomas would find ourselves on stage, alone, asking an audience of over 1,600 in Denver to vote by a show of hands on whether the band should perform or not. Touchingly we were met by a sea of upraised hands; beautiful but how surreal...
Anyway, we have fully embraced the slogan from that heroic old poster, and we are all feeling a squillion times better. Our replacement singer Floor is simply majestic and we are having fearless fun. And on evidence of the ecstatic response to the last two shows, the fans seem to understand that this "vehicle of spirit" cannot be derailed so easily....

Onward!!!!

הוא מאשר את מה שראיתי שנאמר - לפני אותה הופעה עם שתי המחליפות - היתה הצבעה של המעריצים...אם הם רוצים "הופעת קריוקי" או שהם מעדיפים שזה יבוטל. את ההמשך כולם יודעים.
הוא דיי מוציא את אנט שעירה לעזאזאל, אבל בטוח שהיו עוד דברים בין לבין והיא לא בדיוק האדם הרע פה.
 
למעלה