אני אתחרט על זה, אבל...

Pixy led

New member
אני אתחרט על זה, אבל...

הנה הפרולוג של הספר שאני מנסה לכתוב עכשיו... תהיו עדינים: מלכות אלן - פרולוג בממלכת ארניה הנשכחת, מעבר לגבעות הזמן והרי הזיכרון, מלך פעם נער אנושי שמקומו לא נמצא לו בעולם בני-האדם. עברו היה מצולק בזיכרונות מרים, וכל חבריו מתים או רחוקים מכדי שישיגם. בלא אפשרות מושכת יותר, וברוח הפטריוטיות שרכש במחוזות הקסומים, התיישב אותו נער על כס המלכות, נטל מידיה של השליטה-המלכה הקודמת, פרדיננדה, את שרביט המלך ועטר ראשו בכתרה. את משכנו, קבע הנער בטירתה של אויבתו הקודמת, מכשפה רבת-עוצמה שקיללה את ארניה וכעת שכבה מתה תחת אדמת הארץ וקללתה גוועה. שנים באו וחלפו, ומשב הזמן חרך את הצריחים המחודדים של הטירה. והנער, אשר נטמע ברוחה המכושפת של הממלכה, הפך אף הוא קסום והחל מאבד מאנושיותו. בעיניו כבר לא בער להט ילדי האדם, תנועותיו התחדדו כתנועות בן-פיות, ולאיטו שכח את טבעו האנושי, את חבריו זכר אך במעומעם כמחשבות ילדות, וחשב עצמו לבן הממלכה. על גופו עטה בדי קסם, ועיצב לבושו ברוח הארץ, וניבי הממלכה היו שגורים בלשונו. אולי לא היה צורך להרחיב בדיבור על מלכה של ארניה. אולי לא היה טעם לספר את סיפורו של המלך הנשכח, ולהזכיר שוב את הממלכה. אולי נכון היה כל זאת, אם לא היה מתרחש המקרה ששינה את פני הארץ. אך בכל זאת נכתב המקרה ברשומות הגורל, בעל כורחו קרה. גם לאוזניי הגיע הסיפור אודות ארניה – ממלכת המסתורין הקסומה.
 
וואי

כשאת מסיימת לכתוב את זה את מפרסמת את זה פה... אני כבר מתה לקרוא
תפרסמי פרקים פרקים, כדי שלא יהיה הרבה לקרוא! TaLi
 

Pixy led

New member
תודה.../images/Emo81.gif (זה האמוטיקון שלי...)

סתם רקע, שתדעו... זה סיפור המשך ל"ספר" שכתבתי ביסודי על ילדים שמצילים ממלכה מקוללת, כשבסוף ה"ספר" ההוא, אחד הילדים, אלן, הופך למלך הממלכה... ככה שאם יהיו דברים מוזרים, תדעו מאיפה זה בא. אני אמשיך לפרסם... ותודה, שוב, גם לאחרים שהגיבו.
 

Pixy led

New member
רוצה לקרוא את האפילוג?../images/Emo81.gif

זה יהרוס לך את הכל, כי כתוב שם הסוף, אבל... אולי אם בא לך.
 

Mentos

New member
וואו!!

זה- שולת!!1 לגמרי!!! זה כזה כמו רומח הדרקון!! יווו!!! חסר לך שזה יהיה סיפור קצר!! Ment
s
 

Pixy led

New member
המממ... ../images/Emo81.gif

תודה, דבר ראשון. שני - כמו רומח הדרקון? הכיצד? וזה לא סיפור קצר... כתבתי את הפרק הראשון (והבלתי משוכתב...) פה, לא שמישהו טרח לקרוא. ^^ נתראה.
 
למעלה