אני בבעיה !!!!! צריכה עזרתכם בבקשה

nuny74

New member
אני בבעיה !!!!! צריכה עזרתכם בבקשה

היי חוזרת לפה אחרי הרבה זמן שלא ממש יצא לי לעקוב .........אבל נואשתי אני גרושה עוד מעט שנתיים ותקועה לא מצליחה להביא את עצמי למצב שרוצה להכיר מישהו חדש..ועוד בשלב השיחה הראשונית פוסלת עצמי מלבוא עמם לדייט ראשון....מרגישה שיש לי מחסום, וכאילו חזרתי לגיל ההתבגרות מפחדת מהכל !!!!!! הגירושים היו בחירה שלי אני יזמתי ואני שמחה על כך מאד טוב לי אבל מאד רוצה להכיר מישהו ולהיות בזוגיות מה עושים ? איך ? אשמח לשמוע מכם וחג שמח מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון !
 

my sunshine

New member
נראה לי

שבתוך תוכך את עדיין לא שם. עדיין לא באמת רוצה זוגיות. כי למרות שאת אומרת שאת רוצה, את לא מצליחה להביא את עצמך לעשות את הצעד לשם. אולי תנסי לחשוב מה היא הסיבה לכך. מדוע כשאת מגיעה לרגע בו את צריכה להחליט, להמשיך, להפגש... את נעצרת. כשתדעי, תוכלי להמשיך משם.
 

מנור9

New member
נכון. הראש והגוף רוצים זוגיות אבל

הלב והאינטואיציה מתנגדים ולכן כמעריץ גדול של האינטואיציה הנשית אני חושב שתתני לזמן לחלוף עד שתחושי שהמחשבה על הזוגיות ומימושה לא נתקלים במחסום רגשי כה חזק והאיזון הזה אכן בוא יבוא
 

NOAMI4U

New member
אין קיצורי דרך - לכי על סקס וחופש בינתיים

תזדייני כמו שפנפנה. אסור לדחוק ולהוציא בכוח "זוגיות". אם אין לך כוחות נפשייפ לצאת לדייט , כי אז על אחת כמה וכמה שאין לך כוחות לנהל זוגיות. זוגיות היא קודם כל עמל מתמיד , עבודה סזיפית יום=יומית ומי שאין לו/ה כוחות לזה - שלא יכנס לזה. ממילא "הזוגיות" שלו נידונה לכישלון. אני לא אתפלא מגישתך השמרנית שאפילו את תחושת החופש והשיחרור הצפונה בגירושין לא ניצלת עדיין - ואני מציע לך להתהולל, בלי חשבון, עם כמה שיותר, להזדיין בלי חשבון , עם כמה שיותר, עם שניים , שלושה יחד. גברים, נשים זוגות. עד שתרגישי ממש רוויה, ואז דייט כבר לא ירתיע אותך ותוכלי לבנות זוגיות ראויה.
 

nuny74

New member
הכל טוב ויפה

הריי כבר הייתי שם יש לי ילד בן 7 שעשיתי כך שלהזדיין יודעת אבל מדברת על שלב הרבה יותר מוקדם......... קשה לי עם זה שלא מצליחה להשתחרר כבר חושבת שאם לא יאנסו אותי זה לא יקרה........ (סוג של תסכול) ...... מקווה לטוב
 

מנור9

New member
את צודקת סקס פרוע זה יופי אני בעד

וכבר פגשתי כמה נשים בחיי. השאלה מה יהיה מעבר לסטוצים ומה שחשוב האם זה יהיה הבסיס לזוגיות בשלה בעתיד ?
 

מנור9

New member
ובנוגע לצורך שלך להשתחרר...

תצטרפי ליוגה תלמדי מדיטציה חוג טאי צ'י גם תרגעי וגם תפגשי אנשים חדשים צריך לצאת ולשבור את המעגל הקבוע של ההיכרויות. גם אני כגבר צעיר חסר מנוח שרוצה בזוגיות לא אחפש להכיר אשה בפורום הזה על בסיס של מפגש מיני..
 
ממש לא ...

זה שיש ילד זה לא אומר שיודעים להזדיין או להנות מזה ... בכול מקרה לדעתי את צריכה אימון (אמון בעצמך לא יזיק) וממש לא להזדיין אם כול אחד ... (או שנים) זה לא ילך ככה ... מה שאת צריכה זה דייט רגוע וסופר איטי ... מאוד מאוד רומנטי ולא מחייב ... נשמע הגיוני ???
 

nuny74

New member
בתשובה לטעות בזיהוי........

קונה ועכשיו את הדייט הרגוע והסופר איטי....... השאלה נשארו כאלה ? אימצתי את העצה לאמון....עובדת על זה רב תודות
 
מעטים ... צריך לחפש ממש טוב

נשארו מעטים .... צריך לחפש ממש טוב ולהשתדל להנות מהחיפוש ... מהלימוד שבחיפוש .. מהחופש שבחיפוש. הבחירה היא שלך תשתמשי בה בתבונה . בהצלחה.
 
למעלה