אני גאה לבשר

שרוני ב

New member
../images/Emo140.gif

אנא אל תחששי, לא את אשמה במהומה , חילוקי הדעות הקשים בנושא קיימים מתחת לשטיח זמן רב , ודינם היה להתפרץ יום אחד. אני ממש אצטער אם לא תיכתבי כאן יותר , כפי שראית אנחנו מנסות לשים את הנושא מאחורינו ורבנו המוחלט מקדמות בברכה בנות חדשות לפורום.
 

noa37

New member
אל תחששי ../images/Emo39.gif

ההפך, אני אשמח לראות אותך מגיבה בפורום
 

אור רון

New member
כנ"ל

החששות ממש מיותרים, וצר לי שכך את מרגישה (ואם את מביעה חששות אלה בכתב, אני מניחה שיש עוד כאלה שחוששות לכתוב כלל). אני מזמינה אותך (ואת כל השאר) להמשיך ולכתוב, להביע דעות, לחלוק שמחות (ולעתים גם צער ועצב), לשאול שאלות, לכ"ו וכ"ו. אני שמחה שלמרות החששות החלטת לכתוב! (וכדי להסיר ספק - בל הנ"ל מיועד למיורי)
 
אל חשש ../images/Emo140.gif ההפך הוא הנכון

זו בדיוק הדרך להשתלב ולהראות שאת רואה עצמך חלק מהקהילה. ועם הזמן, תכירי טוב יותר את הווי הפורום, ותראי שמידי פעם מתלבה פה האש והיא סוערת מאד. הפעם זה היה בעקבות הודעה שלך, בפעם אחרת זה יהיה בעקבות הודעה של מישהי אחרת. לא להתרגש.
 

דש1דש

New member
חמודה!

כמו שכבר נאמר - אל חשש! ויכוחים צצים פה די הרבה - כולם סוערים ונרגשים - וזה עובר. ובטוח זו לא את אשמה בכך - הנושא הנ"ל צץ ועולה לפני כל מפגש פורום - ולכן אנחנו רוצות לעגן אותו ולגמור עם הסיפור אחת ולתמיד..... בכל אופן - כיתבי, כיתבי - זה הרעיון - אנחנו צריכות עוד בנות - כדי שהויכוחים יהיו מענינים יותר
 

הילה ד1

New member
שמחתי ל"קשקש" איתך

מקווה שיהיה לנו בעתיד יותר זמן... תודה על הברכות. וכבר התחלה טובה יש לאחיינית שלך...... וכמו שפה הגיבו - אל חשש...... (זוכרת? הורמונים???) תמשיכי כך. את בדרך הנכונה.
 

טרודי

New member
עולים ברמת החיים

כל הכבוד לעומד המטפס. ובאמת עכשיו הזמן לשים מחסום על המדרגות, ובעיקר לוודא שכל הרהיטים יציבים. כל דבר שעלול ליפול או להתהפך אם הדר ינסה למשוך את עצמו בעזרתו, צריך להתקבע לקיר או להעלם מהשטח. ואני עדיין מתקשה להאמין. הדר זה לא המתוקון הפצפון בעגלה, זה שדומה לך שתי טיפות מים? איך הוא כבר כזה גדול?
 

מירית א

New member
איזה יופי. אין ספק שהזמן עובר

והילד גדל. נשמח לראותכם בשבוע הבא. בינתיים, זה הזמן כמו שכתבה טרודי לחשוב שוב על הבטיחות, ולהנות מהמימד החדש.
 

avivit18

New member
../images/Emo13.gifהיום עומד - ומחר הולך../images/Emo70.gif../images/Emo49.gif

 

תומילי

New member
היום עומד - מחר הולך - מחרתיים בורח

ואחר כך חוזר ...תמיד חוזרים לאמא
 

זואי11

New member
איזה כיף../images/Emo70.gif כל השינויים האלו הם

תענוג צרוף, ובאמת איפה התמונות?
 
למעלה