אני דוקא בא בכיוון אחר לגמרי.

אני דוקא בא בכיוון אחר לגמרי.

אני נשוי אבל אין לי ערוץ תקשורת חלק איתה. אני לא מחפש פה עזרה בנושא התקשורת איתה אלא מחפש קשר עם מישהי אינטלגנטית וחכמה כדי שאיתה כן אוכל לדבר על הכל. שתהיה אוזן קשבת וכתף תומכת לעת מצוא!
 

candy77091

New member
אתה עושה טעות.

במקום למצוא פתרון בבית שלך.אתה מחפש פתרון מחוץ לבית?אתה חושב שאישתך לא תרגיש בזה?אתה חושב שהערוץ התקשורתי השתפר ביניכם אם לא תעשה משהו ולא תחפש פתרון בתוך הבית?
 
אני גם חושבת כך

אתה צריך לדבר עם אשתך. הרי בתכלס אתם יחד. וחבל שלא תדברו. נכון שזה קשה לפעמים ולא הכל חלק, אבל אם התחתנת איתה זה אומר שהיה לכם ערוץ תקשורתי לפני החתונה, אז אולי תנסה למצוא את זה שוב עכשיו.
 

אלישע30

New member
זה נשמע כמו הסימפטום ולא הבעיה.

נסו לבנות את הקשר על בסיס איתן יותר. החל המרמה הנמוכה ועד לגבוהה. מתחילים ביחסי אישות מספקים ומהנים, ועולים על למדרגה של ידידי נפש. אל תפרק את הזוגיות שלך במו ידיך..... חארם !!!
 
סליחה ?

ההערה שלך לגבי זה שהוא מכניס בכל נושא את יחסי האישות זהה למחשבתי. נכון שאני חושב שלבסס על זה התחלה של מערכת יחסים - זה דבר לא חכם. כי אני חושב שקודם אנשים צריכים להיות ידידי נפש לפני שמגיעים לסיטואציות רומנטיות יותר.
 

candy77091

New member
אתה כל הזמן אומר לי סליחה

מה אתה לא בטוח בעצמך? מי אמר שמה שהערתי זה למחשבתך?אינך יודע באיזה טון דבריי נאמרו.אולי דבריי נאמרו בציניות ושלך בקצינות? העובדה היא שיחסי האישות הם הרובד הפנימי העמוק שבו מתבטאת האהבה והקשר החזק בין זני זוג.לכן אני לא בדיוק מסכימה איתך.
 
אני מסכים איתך.

אבל הוא כתב הפוך. הוא כתב קודם כל יחסים מספקים ומהנים. ואח"כ ידידי נפש. והסדר, לדעתי, הנכון הוא כזה: ידידי נפש אח"כ יחסי אישות ברובד הפנימי האמיתי.
 

candy77091

New member
הוא כתב הפוך כי זה מה שהוא

מרגיש עכשיו וזה מה שחשוב לו עכשיו. כמו סדר העדיפויות שלך כך קו המחשבה שלך.
 
הדירוג שלך קצת מפחיד

בהגיון שלי, מתחילים מלהיות ידידי נפש {עוד לפני החתונה} ועולים בקשר עד נישואין הכוללים יחסי אישות קדושים ושמחים. לא הפוך....
 
אני יכולה להבין את המצוקה

אבל הפתרונות שאתה בוחר- רחוקים מלהיות קבילים. והם גם לא מציאותיים. אתה מחפש בחורה אינטיליגנטית אמרת, נכון? ואתה חושב שמישהי אינטיליגנטית {במלוא משמעות המושג} תהיה מוכנה להכנס לקשר בוגדני?! {זה תרתי דסתרי...} איך זה שאתה מוכן להשקיע זמן ואנרגיות ביצירת קשר חדש, אבל לא בהצלת הנישואין הקיימים שלך? איך זה שאתה מוכן לתקוע סכין בגב לאשה שהתחייבתם זה לזו? מה אתה בעצם מעיד על עצמך?... ולענין הלוקיישן- הפורום הזה לא ישמש בשום אופן כר לפריחת ניאוף. להבא- הודעות ברוח זו לא יוותרו על כנם. {אפשר להביע מצוקה, אפשר לשתף בתחושות קשות, אפשר להעלות ספקות- יתכן שחברי הפורום עצמם יעוררו אתכם לכיווני חשיבה ופעולה חדשים, יעלו עצות חשובות או יתכן שיוכלו להפנות אתכם ליועצי ויועצות נישואין מוצלחים. לא לגיטימי לחפש פה שותפים לדבר עבירה}.
 

ST

New member
Do not feed the troll...

לא חבל? http://he.wikipedia.org/wiki/טרול_(אינטרנט) <וזאת ההודעה הראשונה שלי בפורום.
>
 

אלישע30

New member
קצת יומרני לקבוע מיהו טרול בהודעה ראשונה.....

זכותו להביע את דעתו גם אם אינה תואמת לקוד האתי שלך.
 

ST

New member
אין בעיה. ממילא רק קפצתי לביקור. ../images/Emo13.gif

 
למעלה