אני זקוק להמלצה לגבי צורב DVD

dos2000

New member
תנסה לעשות סריקה כוללת

נגד וירוסים ורוגלות ברשת. יש מספר חברות, אתה יכול לנסות את הזה של פנדה (חינם): http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm
 

alon120

Member
מצד אחד אתם אומרים לסרוק במצב בטוח

ומצד שני אתם אומרים לסרוק אונליין. אז תשמע, עשיתי גם את זה וגם את זה ושום דבר לא עזר. היו לי פעמיים וירוסים בשנתיים וחצי האחרונות ובכל פעם אחרי שמחקתי אותם הם נמחקו סופית. הפעם משום מה זה לא נמחק כלל. אחרי זמן ממושך שאני מחובר לאינטרנט מופיעה לי הודעה לגבי וירוס (זה לא משנה אם אני גולש או לא. עצם העובדה שאני מחובר גורמת לוירוס ליצור קשר עם המפעיל המניאק שלו ולהתבסס במחשב עד שמזהים אותו). ניסיתי הכל. הכל. ושום דבר לא עזר. מחקתי דרך HJT וזה חוזר שוב פעם מיד. זה מדהים. סריקות שאני עושה אונליין או שהם לא מוצאות וירוסים או שהם כן מוצאות אבל לא מוחקות (ראה צילום). אבל גם אם כן היו מוחקות זה לא היה משנה כי הרי כבר מחקתי את הוירוס אבל הוא חוזר שוב פעם לבד. וכן, סרקתי גם במצב בטוח (עם AVAST, AVG, EWIDO, AD-AWARE, SPY-BOT) וגם זה לא עזר. לכן הפתרון שנותר הוא להתקין ווינדווס מחדש אבל לצרוב לפני כן את הסרטים והשירים.
 

alon120

Member
סבבה. אז אולי תעזרו לי לבחור צורב?

זה אוכל אותי בימים האחרונים. אני אקנה את מה שאתם תגידו לי לקנות. רק תגידו לי מה לבחור
 

00רונאל00

New member
אין מה לחשוב בכלל!!!

NEC! (מבית סמסונג) וגם אם היית מביא חברה לא ידוע זה היה עדיף על LG!!! תתרחק מהם,זה אסון!
 

alon120

Member
סבבה. תודה. אני קונה ביום ראשון.

תהיה לי בעיה להתקין אותו לבד בבית או שכדאי שאני אגיע לחנות עם המחשב ואבקש מהם להתקין אותו? ובכללי-יש עוד דברים שכדאי לי לדעת לפני או בזמן הקניה? אני מתכוון שלא ימכרו לי משהו משומש או דפוק או לא מקורי. איך אדע שהכל בסדר?
 

00רונאל00

New member
בזמן הקניה...

חשוב שתדאג שתעודת האחריות שתסופק לך תהיה חתומה עם חותמת החנות! (תעודת אחריות בלי חותמת לא שווה את הנייר עליה היא כתובה)
 
אני הייתי מתרחק מעצות כמו של רונאל

עצות כאלה הן אסון. ה-LG4167B עולה בתכונותיו על ה-NEC בתמונה, ונחשב לאחד הטובים ביותר בטווח המחירים הזה. קח את ה--LG4167B בלי לחשוב פעמיים.
 

00רונאל00

New member
נו באמת!

LG לא יחזיק לך מעמד יותר מחצי שנה! (כורש הגדול אתה מוזמן לבדוק את זה) כמו כן NEC היא חברה מצויינת ואמינה (LG לדעתי די מפוקפקת)... שני הצורבים האלו בתכלס עושים אותה פעולה אבל מי שיחזיק יותר זה הNEC (גם את זה אתה יכול לבדוק)
 
רונאל.. אתה בדקת את זה?

לקחת ובדקת והשווית צורבים במשך חצי שנה, ועל סמך זה ביססת את דעתך? LG מפוקפקת? הרשה לי לגחך.. לא מזלזל ב-NEC, אבל ליין הצורבים האחרון שלהם טוב פחות מ-LG לפי ביקורות וחוות דעת בעולם. אגב-יש לי את ה-LG4167B כמעט שנה ללא תקלות.
 

alon120

Member
אני מניח ששניהם לא גרועים

וזה מה שחשוב לי. אם כל עניין הצורבים מסתכם ב-200 ש"ח (נכון להיום) אז בעוד שנה הם ירדו לאזור ה-150 ש"ח. לא מדובר במחירים ששווה להתעצבן בגללם. כך שאני מניח שכך או כך אני לא אדפק. אז בקיצור קיבלתי המלצות טובות גם ל-LG וגם ל-NEC. אני אעשה אנ-דן-דינו וכך אבחר כי בחיים לא תסכימו אחד עם השני
 

alon120

Member
רגע...לא עניתם לגבי ההתקנה.

אני אסתבך עם זה? לבקש שיתקינו לי בחנות?
 

frankthe

New member
אז ככה

אני מסתכל על השרשור, מסתכל שוב על השרשור, מסתכל עוד פעם על השרשור משפשפף ת"עיניים - קורא עוד פעם ו.... לא מאמין! כמות השטויות שכתובה כאן בשרשור הזה היא אדירה אבל שיהיה. לגבי סוג הצורב: אתה צודק - תעשה אנ-דנ-דינו ומה שיצא לך - תיקח! לגבי התקנת הצורב החדש (בהנחה שהוירוס או מה שלא יהיה לך לא ימנע התקנה למערכת הפעלה) - מאמרים - חומרה - התקנת צורב - תקרא תחכים ותיישם! לגבי הוירוס - חשבת פעם לכתוב את השם של הוירוס בגוגל למשל ולראות מאמרים על הוירוס??? סרקת עם avg - עשית סריקה און ליין בקספרסקי ובנורטון? נסה - שבת שלמה לפניך. בהצלחה!
 

lollipop15

New member
בכל אופן אל תלך על הNEC.

אומנם יש לי אותו והוא צורב מעולה, אבל הוא לא תומך DVD-RAM. הLG 4167B כן תומך בDVD-RAM, ואני חושב שגם H10, כי הוא דגם חדש יותר.
 

00רונאל00

New member
תשובה

היה לי צורב LG אחרי כמה חודשים נדפק (המגשית של הCD לא רוצה לצאת החוצה) מכיוון שהיה לי אחריות קיבלתי חדש אפילו טוב יותר מהקודם רק שזה לא ידע לצרוב -_- (במיוחד DVD). אחרי שהתייאשתי מהם קניתי צורב חדש (אתה בטח יכול לנחש...) והוא איתי עד היום (כמעט שנה ועם ביצועים של חדש!) וסתם בשביל להסביר מה השימוש שלי בצורב זה לפחות 2 דיסקים ביום אז אני מדבר מקצת נסיון
נ.ב. LG של היום זה לא מה שהיה פעם! היום היא עוד חברה שמנסה להרוויח על חשבון הלקוח, אין לה ממש מטרה לקדם משהו (חוץ מאת חשבון הבנק שלה).
 

00רונאל00

New member
מה קרה אתה מזלזל?

האמת שילדים בני 16 יותר מבינים ממך קשה לך? נורא חבל, תתרגל.
 
נכון.. נורא חבל..

שאתה רק חושב שאתה מבין. קרא קצת ביקורות, חקור ולמד - צבור ניסיון אישי של מספר שנים- ורק לאחר מכן הרשה לעצמך להמליץ בכזה ביטחון לאחרים. מה גם שניסיון אישי רע עם מוצר מסויים, לא נותן אף גושפנקא לפסול אותו ואת החברה המייצרת אותו (במיוחד אם היא תאגיד עולמי כמו LG) בצורה גורפת כמו שעשית. הדבר הלגטימי ביותר שתוכל להגיד עליו הוא שמנסיונך אישי (וכאמור במקרה שלך הרושם היחיד שמתקבל שהוא דל), לא היית ממליץ על המוצר. במיוחד כשאותו מוצר נחשב לאחד הטובים כיום. יש?
 
למעלה