אני חדשה כאן. ערב טוב לכולם!!!

v i c k a

New member
אני חדשה כאן. ערב טוב לכולם!!!

טוב, הסיבה למה אני כאן היא כנראה אותה הסיבה שמאחדת את כל המשתתפים (לרוב משתמשות) בפורום הזה: מה שהם קוראים לו "הריון בסיכון" אני בת 25 וקצת וזהו הריוני הראשון-הריון לא צפוי, לא מתוכנן, מפתיע אך יחד עם זאת מאוד מאוד רצוי. אני אסביר: פשוט במהלך השנים האחרונות התגלה בבדיקות שעברתי שאני בעלת שחלות פוליציסטיות ולפי מה שאמרו לי מספר רופאי נשים הסיכוי שאני אכנס לבריון "כדרך טבע" הוא מאוד מאוד מאוד נמוך... ארבעה חודשים בערך מאותו היום גיליתי שאני בהריון!!! לא היה גבול לשמחתי שלי ולשמחת בעלי. הרי כל כך רצינו הריון טבעי וספונטני... היום אני בשבוע ה26, העובר שבתוכי גדל ומתפתח והופך להיות יותר ויותר פעיל מיום ליום-רונאלדו של ממש!!! ויחד עם ההתפתחות שלו הולך ומתקצר צוואר הרחם אצלי. בשבוע 23 הושפזתי עם מחיקה של 60% ואני מחכה לבדיקת אולטראסאונד ביום שלישי הקרוב על מנת לראות מהו מצבו היום. כמו כן יחד עם כל ההתפתחויות האלה עולה גם התדירות של התקשויות הבטן וכאבים בגב התחתון (לפי מה שהבנתי מדובר בצירי ברקסטון, נכון?). וזהו, בינתיים אני בבית, משתדלת לרתק את עצמי למיטה, למרות שזה מאוד לא קל ומתפללת לעבור לפחות עוד חודשיים בשלום. בדומה לכלל משתתפי הפורום אני מאוד מקווה למצוא כאן בית חם, קצת רוגע ומידע רלוונטי. תודה לכן מראש על התמיכה.
 

Vicky H

New member
ברוכה הבאה ל../images/Emo82.gif שלנו

המון איחולים להמשך הריון עגול, תקין ובריא.
 
ברוכה הבאה

אם ההתכווציות מלוות בדינמיקה צווארית, אזי אלו לא בריקסטונים, אלא צירים אמיתיים. אני הייתי במצב דומה, משבוע 26 וילדתי, אחרי הרבה הרבה שכיבה בשבוע 38. זה אפשרי. בהצלחה
 

p i n o k y o

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

קודם כל מזל טוב על ההריון הטבעי
גם אני חדשה כאן(אם כי לא בסיפור עצמו), והודעתי על הצטרפותי אתמול בבוקר. סיפורי דומה לשלך (חוץ מהשחלות הפוליציסטיות) וגם אני איתך באותה הסירה. מקווה שננעים אחת לשנייה את שמירת ההריון בבית עד כמה שאפשר עד ללידה מוצלחת בזמן הנכון!
 

v i c k a

New member
תודה רבה

אני שמחה לשמוע שאפשר להתחיל את ההריון ככה קצת "ברגל שמאל" ולסיים אותו בהצלחה אחרי שבוע 34 לפחות. מישהי יודעת אולי מהי הסבירות הסטטיסטית להתחיל בשמירת ההריון בשבועות 23-26 ולסיימו בהצלחה אחרי השבוע 34? ועוד משהו: היום הייתי אצל הרופאה שלי. שלחו אותי לעשות ניטור שבמהלכו נראו שלושה צירים בינוניים. הרופאה שלי רשמה לי כדורים ואני כמו ילדה טובה ישר רצתי לקנות אותם. כשהגעתי הביתה והחלטתי לעיין קצת בעלון המצורף לכדורים גיליתי שם משפט מודגש האומר: "אין ליטול תרופה זו אם הינך בהריון או מניקה"!!!!???? עד כמה זה נשמע לכן הגיוני? אולי מישהי שמעה על התרופה הזו או אולי לוקחת אותה למניעת צירים ואני סתם נלחצת? קוראים לזה "פרסולאט 20". תעדכנו אותי בבקשה האם שמעתן על זה משהו?
 
פרסולט במקור היא תרופה להורדת

לחץ דם. זו התרופה המקובלת לעצירת צירים ובטוחה לשימוש בהריון, אבל האזהרה היא סטנדרטית על גבי כל התרופות.
 

p i n o k y o

New member
לא יודעת במדויק אבל...

הבנתי שיש רבות ש"מצרצרות" במהלך רוב ההריון ובסוף יולדות בזמן. אני אישית נוטלת פרסולאט 10 מ"ג בהוראת בי"ח ורופא היי ריסק, זו תרופה בטוחה לשימוש בהריון. בדיוק היום בבוקר, הרופא עודד אותי שההריון יכול להמשך עד הסוף עם צירונים ובסוף יולדים בזמן והכל בסדר. הפרסולאט אמור להפחית אותם ובמקרה הטוב גם להפסיק אותם לחלוטין. הרבה בהצלחה!
 
למעלה