אני חייב לדעת מה דעתכם על.......

dagi19

New member
אני חייב לדעת מה דעתכם על.......

אני חייב לדעת מה אתם, האופנוענים הוותיקים חושבים על GN250 של סוזוקי. האם הוא שווה את המחיר? מה היתרונות/חסרונות שלו?
 

v-max

New member
אז ככה לגבי ה gn 250.......

אין ספק שהוא מבין הכלים הותיקים בשוק הוא נחשב כלי אמין ועמידותו לאורך זמן גם מבחינת המנוע הוכיחה את עצמה. אבל בכל מקרה בזמן בדיקה יש לבדוק את ``עבר`` הכלי כפי שמציינים במוטו וכמו כן גל הארכובה נחלש אחרי 25,000 ויש צורך בשיפוץ.. הכל מותנה כמובן במחיר הקניה (שאף אופנוע היום כמעטאינו נהנה ממחיר מחירון) קח בחשבון שגם הסחירות של הכלי נמוכה כשיגיע יום המחירה שלך....
 

evan

New member
שים לב חשוב מאוד..

... לפי דעתי..אל תעשה את הטעות. קודם כל אם אתה קונה אז קנה את הדגם הכי חדש שאתה יכול אחרת תסבול. מה שידידי המלומד קורא גל ארכובה קוראים בשפת העם אוברול. אז הג``יאנים אוכלים לרוב הרבה שמן עקב האגן שמן הקטנטן. יותר חשוב מזה. אם אתה קונה אחד כזה אז יימאס לך ממנו ממש מהר ככה שאת הכסף שתחסוך בקנייה לבזבז כשתבוא למכור ותקנה כלי אחר. זה כלי שלא עובר את ה 110 ואם כן אז עיין בדברי למעלה. קנה אופנוע 500 זה עולה לך עוד טיפה ונותן לך עוד המווווון ולטווח רחוק אתה בתכלס חוסך.
 

Bunditon

New member
GN250 :cool:

סה``כ זה כלי קטן ונוח למדי, שלא מצריך תחזוקה מיוחדת. אני ממליץ עליו בחום. גם אני קניתי אותו בתור אופנוע ראשון וטיילתי איתו בכל הארץ בלי בעייה, ובתוך העיר הוא יותר נוח מכל אופנוע 500 סמ``ק. בכל מקרה, אל תקנה אופנוע 500 סמ``ק בתור אופנוע ראשון. אלו אופנועים חזקים מדי לרוכב מתחיל והמרחק בין הקניה לגירוד מהכביש עם שפכטל קצר מאוד. זה נכון שיש לו בעיה קטנה של אכילת שמן, וזה נכון שלא הכי קל למכור אותו (אבל גם לא כל כך קשה) ולמרות זאת, זה עדיין בחירה טובה.
 
למעלה