אני חייב לציין לטובה את השינוי שחל בתחבורה ציבורית
לאחרונה לצורך קיצוץ בהוצאות הבית התחלתי לנסוע בתח"צ באזור חיפה
השינוי שחל בתחבורה הציבורית הוא מעולה אבל לא מספיק
אני לא מכיר את התח"צ בשאר אזורים בארץ
אבל השיפור בתחבורה העירונית ובנוחות גורם גם למישהו כמוני שאוהב לנהוג לעזוב לפעמים את הרכב ולעבור לנסוע ברכבת ואוטובוסים.
השילוט יותר ברור, קווים ברורים, ותחנות מרכזיות פחות מסורבלות עושים את החיים קלים יותר.
מקווה שהשינוי לא יסתיים ויהיה שינוי אמיתי באופן שבו אנחנו משתמשים בתח"ץ.
לדעתי פרוייקט כמו מטרונית יכול להיות מיושם בקלות בב"ש או נתניה ולשפר את הנוחות של עליה וירידה בקלות מאוטובוס עם תחנות ברורות ולוח זמנים מוגדר.(הפרוייקט לא מתאים לת"א ואני מקווה שירדו מהרצון לבצע אותו שם)
למשתמשי אוטובוסים ותיקים קשה להסביר את הנוחות של משתמש כמוני שלא צריך להתעסק יותר מדי עם למצא את הקו הרלוונתי ולדאוג לתשלום בכל כלי תחבורה בנפרד, ובמיוחד העובדה שהקו ברור ויש לוח זמנים עוזר מאד.
הרכבת הקלה/תחתית בת"א תביא גם היא את השינוי לאזור ת"א ותאפשר לנוע בתוך העיר בלי רמזורים ופקקים עם עליה וירידה קלה ומהירה.
מקווה שלא יסתפקו בקו בודד ויקימו מערך של קווים שיצדיק את הקיום של הקו.
רק רכבת ישראל לא משתתפת בחגיגה, במקום לשפר שירות, השירות בחיפה הולך ומתדרדר.
ברכבת ישראל החליטו שכל הפרווריות מתחילות בנהריה, מוציאים רכבות קטנות וצפופות ועכשיו הבין עירוניות עוצרות רק בתחנות ראשיות והתחנות ביניים(קריית חיים וחוצות המפרץ) עוברות ניוון איטי.(התלוננתי בעבר על הרכבת הקטנה אז בתמורה הורידו קרון, אני מאמין שזה לא היה בכוונה אבל הצירוף מיקרים מעניין).
לאחרונה לצורך קיצוץ בהוצאות הבית התחלתי לנסוע בתח"צ באזור חיפה
השינוי שחל בתחבורה הציבורית הוא מעולה אבל לא מספיק
אני לא מכיר את התח"צ בשאר אזורים בארץ
אבל השיפור בתחבורה העירונית ובנוחות גורם גם למישהו כמוני שאוהב לנהוג לעזוב לפעמים את הרכב ולעבור לנסוע ברכבת ואוטובוסים.
השילוט יותר ברור, קווים ברורים, ותחנות מרכזיות פחות מסורבלות עושים את החיים קלים יותר.
מקווה שהשינוי לא יסתיים ויהיה שינוי אמיתי באופן שבו אנחנו משתמשים בתח"ץ.
לדעתי פרוייקט כמו מטרונית יכול להיות מיושם בקלות בב"ש או נתניה ולשפר את הנוחות של עליה וירידה בקלות מאוטובוס עם תחנות ברורות ולוח זמנים מוגדר.(הפרוייקט לא מתאים לת"א ואני מקווה שירדו מהרצון לבצע אותו שם)
למשתמשי אוטובוסים ותיקים קשה להסביר את הנוחות של משתמש כמוני שלא צריך להתעסק יותר מדי עם למצא את הקו הרלוונתי ולדאוג לתשלום בכל כלי תחבורה בנפרד, ובמיוחד העובדה שהקו ברור ויש לוח זמנים עוזר מאד.
הרכבת הקלה/תחתית בת"א תביא גם היא את השינוי לאזור ת"א ותאפשר לנוע בתוך העיר בלי רמזורים ופקקים עם עליה וירידה קלה ומהירה.
מקווה שלא יסתפקו בקו בודד ויקימו מערך של קווים שיצדיק את הקיום של הקו.
רק רכבת ישראל לא משתתפת בחגיגה, במקום לשפר שירות, השירות בחיפה הולך ומתדרדר.
ברכבת ישראל החליטו שכל הפרווריות מתחילות בנהריה, מוציאים רכבות קטנות וצפופות ועכשיו הבין עירוניות עוצרות רק בתחנות ראשיות והתחנות ביניים(קריית חיים וחוצות המפרץ) עוברות ניוון איטי.(התלוננתי בעבר על הרכבת הקטנה אז בתמורה הורידו קרון, אני מאמין שזה לא היה בכוונה אבל הצירוף מיקרים מעניין).