אני חייב לציין לטובה את השינוי שחל בתחבורה ציבורית

אין לתושבי העיר דימונה שום נחת מקו הרכבת הזה

מספרי הנוסעים מדברים בעד עצמם.
הרוב המוחלט של תושבי דימונה לא ירגישו כלל בהבדל.
שיקחו את הכסף שייחסך מהפעלת קו הרכבת ויוסיפו עוד 2 נסיעות בכל כיוון (בנוסף לנסיעה הבודדת בכל כיוון שיש כעת) לקו 770 הישיר בין דימונה לת"א שיש לו כמעט 20 תחנות בתוך העיר ולא מחוץ לה.
בין דימונה לבאר שבע ממילא הרכבת לא מהווה שום תחרות לאוטובוסים במצב הנוכחי.
בזבוז משאבים נטו שאפשר לנצל בצורה הרבה יותר טובה ויעילה לטובת תושבי דימונה.
 

אבישי ק

New member
סתם שאלה כללית, מה אומרים תושבי דימונה?

אנחנו די מדברים מעל הראש שלהם
מה הם אומרים?
 
האמירה החזקה ביותר שלהם היא מספרי הנוסעים בקו

לקו הנוכחי אין שום תועלת גם בעיני תושבי דימונה.
זה לא שהם לא רוצים רכבת ואכן יש תוכנית להקמת תחנת רכבת חדשה בתוך העיר.
אבל בקו הנוכחי הם פשוט לא משתמשים.
לקו לדימונה יהיה תכלית רק כאשר יגיע לתוך העיר ורק כאשר הרכבת מדימונה תוכל להגיע ישירות לתחנת באר שבע מרכז.
עד אז תושבי דימונה מדברים באמצעות העדפתם הברורה לאוטובוסים על פני הרכבת.
 

אבישי ק

New member
אז שיקימו ויפסיקו לדבר

חשבתי על זה וב"ש היא עיר שיכולה להפוך למרכז רציני לאזור
רכבת לדימונה וערד יכול לחזק מאד את הקשר שלה לסביבה
ולהפוך עיר חצי מדברית למרכז שיהיה גאווה לתושבים ולמדינה
אנחנו אוהבים לדבר, הגיע הזמן למעשים
 
למעלה