אני לא אוהב לעשות הכללות

Hurakano

New member
אני לא אוהב לעשות הכללות

אז נשאל את זה ככה - למה רוב הבנות משתגעות מכל דבר קטן ומתרחקות כדי לשחק אותה קשות להשגה ???
זה דבר שמשגע אותי !!! בסדר, הקטע של ה"קשה להשגה" זה דבר בריא ומקובל אבל הוא ברוב המקרים יותר מדי כבד !!! נראה כאילו הבן צריך להפוך את העולם ולעשות הכל, לומר את המילים הנכונות, ולבת יש את האפשרות לזרוק את כל המאמצים לפח תוך כדי המשחק המעצבן הזה... מה שקורה זה שנראה שבנות פחות מראות אהבה ופחות אומרות מילים יפות וכל זה... נכון שלא כולן ככה, אבל יש חלק גדול שהוא ככה יוצא שכאילו הבן צריך לרדוף אחרי הבת כל הזמן וגם בנות משתגעות מכל דבר קטן ונעלבות ישר !!!! מה שנקרא "חמור קופץ בראש" לא בא להן אף פעם לשמוע !!!! אם יש משהו שלא נראה להן בסדר ישר בום, פיצוץ ואחר כך אומרים שרק בנים בוגדים...
הייתי חייב לפרק...
אשמח לתגובות !
 

מיטללל

New member
אנחנו? אולי את ../images/Emo3.gif

קודם כל לא הבנתי מה הקשר בין השאלה ששאלת בסוף למה שכתבת בתוכן ההודעה... דבר שני, ממש לא כל בנות ככה. כנראה נפלת על מישהי מאוד רגישה. או מישהי שממש אוהבת לשחק משחקים. אבל יש גבול לסבלנות ולכוח של כולנו. ואם אתה מרגיש שהגעת לגבול שלך יש לך 3 אפשרויות. 1. לדבר איתה על זה. להגיד לה מה אתה מרגיש ולראות איך היא תגיב. 2. להפסיק להתייחס ולהתרגש מכל המשחקים שלה. לראות איך היא מגיבה לזה. (יש אפשרות שהיא תבין שהיא הגזימה ושהיא עלולה לאבד אותך) 3. לחתוך. עם כמה שזה קשה.. אף אחד לא אמור לספוג כזו התעללות.. ולמרות שזו קלישאה, מגיע לך יותר מזה.
 
צודק, אני לגמרי איתך

הבת הנעלבת, זה הסוג הכי גרוע של בנות, ויש הרבה יותר מדי כאלה. כל חצי בדיחה אחרי זה גוררת שבוע של בקשות סליחה.
 
רק בגלל

שאם נהיה "קלות להשגה" רוב הבינים לא יעריכו אותנו תאמין לי הרבה פעמים לבחורה בא ממש להיתנפל על מישהו אבל היא לא תעשה את זה כי הוא יראה בה "נותנת"
 

erezbearez

New member
אז אולי

אם את באמת חושבת שמישהו יוריד מערכך כי הראית בו התעניינות, אולי את צריכה לשאול את עצמך שנית האם לאותו אדם יש מספיק מנת משכל עבורך. ואם כן, אז... אין עוד מה לומר. אני יודע שאני מאוד אשמח לפגוש מישהי שלא עושה את כל הפוזות אלא ניגשת לעניין. אני גם אכבד ואעריך אותה הרבה יותר.
 

NBGirl

New member
הוצאת לי את המילים מהפה ../images/Emo9.gif

בתור בת, אני גם חושבת שיותר מדי בנות משחקות במשחק הזה..
 

DaSi ON LsD

New member
../images/Emo108.gif../images/Emo29.gif ממממממממ

יש תקטע הבסיסי של הקשה להשגה, אבל רוב הבנות לא נכנסות לזה יותר מדי.. אני לא ל כך בן, אבל אם הייתי צריכה לרדוף שנים אחי מישי שזורקת את כל המאמצים שלי לפח הייתי פשוט אומרת ביי
 
למעלה