אני לא יודעת אם זה המקום לשאול אבל.

אני לא יודעת אם זה המקום לשאול אבל.

יש לי תינוקת (שבוע הבא 9 חו´) יונקת מלא. ניסיתי עד היום מגוון רחב של מוצקים (ירקות ופירות, ביחד לחוד, קנוי, ביתי, מרוסק, חתיכות, פסטות ומגוון רחב של אוכל, עם הפסקות ונסיונות חוזרים) היא טועמת במקרה הטוב 2 כפיות וממשיכה לינוק כל 3 שעות ואני מיואשת.. מתי יודעים שיש בעיה עם אכילת מוצקים? (יש דבר כזה בכלל?) למי פונים? יש קשר ללשון טופוגרפית? (אולי יש בעיה בבליעה?) תודה..
 
אני רוצה לדעת מה קורה אחרי 2 כפיות

מקיאה ?? נבהלת ?? לא מסוגלת להתמודד עם המרקם ?? אם כן- את צריכה להתחיל הערכה של קלינאית תקשורת אבל אם היא אוכלת יפה ולא נבהלת אבל דעתנית ופשוט מעדיפה את חלב האם הבריא והטעים- קשה להאשים אותה במקרה כזה הייתי ממליץ לא לתת לה את השד כל 3 שעות- ולתת מאכלים וגרויים בכלל- אולי הגיע הזמן לכמה שעות מטפלת או מעון או סבתא- ככל שתנאי המשפחה והתנאים הכלכליים מאפשרים אז לא יהיה שד ואולי היא תעדיף מרק טעים ופסטה על פני בקבוק מים או תחליף חלב אם... תעדכני אותי
 
תודה על תשובתך..

אחרי 2 כפיות היא מאבדת עניין באוכל, דוחפת את היד, מזיזה את הראש הצידה.. גם בני משפחה נוספים לא מצליחים להאכיל אותה, יש מקרים בודדים שהיא מתעניינת מאוד באוכל של האחרים וגם זה למס´ טעימות (היא לא שבעה ומבקשת לינוק אחרי זמן קצר). אני נעדרת לכמה שעות כשאני בלימודים, נעם בשעות האלו מחכה וממתינה עד שאני מגיעה (חלב שאוב בבקבוק נזרק כל פעם מחדש, כי היא לא מוכנה לשתות מבקבוק את החלב, אך ורק מים). אני ביומיים האחרונים מנסה "להרעיב" ולמשוך את זמן ההנקה כמה שאפשר ומנסה מוצקים, לא כ"כ הולך אבל אני ימשיך לנסות. גירויים נוספים היא כן אוכלת ואפילו אוהבת כמו חתיכות לחם ופתי בר, אבל לא מעבר לזה ובטח שזה לא מהווה ארוחה.
 

תאי17

New member
הבת שלי- עד גיל 9 חודשים

לא היתה מוכנה לאכול מוצקים. היתה נגעלת מהמרקם, היתה עושה תנועות של גועל, צמרמורות וכו´. בגיל 9 חודשים בערך היא התחילה לאכול ישר חתיכות, כלומר לעסה (עם שתי שיניים) ועד היום היא אוכלת הכל אבל שמרקם של חתיכות- לא מוכנה לגעת בכל מה שיש לו מרדם קצת נוזלי. קצת הבהלת אותי עם הקלינאית תקשורת.... יש בעיה בכך שהיא דילגה על שלב המרוסקים?
 
למעלה