אני לא יודע אם זה קשור אבל

elior1111

New member

UrbanDK

New member
באמת לא קשור בשיט

אבל שיהיה בהצלחה.... (שמים לב שאני שירכו?)
 

ranzz

New member
כל היום לא נכתב בפורום

cause our fingers will be crossed.
 

XTender

New member
אחי, כמה המלצות:

אחי, בתור בן 18 שעבר טסט ראשון לפני שנה, אני ממליץ לך כמה דברים: * תהיה ראשון בטסט! לא שני! תקח שיעור בדיוק לפני הטסט וככה תתחיל תטסט ישר אחרי נהיגה... * אל תדבר עם הטסטר מילה. * סע לאט! לא יותר מידי אבל לאט. הזמן יעבור ואתה תתחלף מהר. * אל תעשה את הטעות הטיפשית והקלאסית של לקיחת כדור הרגעה או משהו כזה לפני הטסט. זה מרדים ויגרום לחוסר עירנות וטעויות למיניהם. * בהצלחה!!! ותבוא לספר לנו על הרשיון ותתחדש!!!



גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מכוניות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

redroze

New member
בקשר ללא לדבר בטסט . . .

אני דווקא חולק על זה !!! נכון שברוב המקרים (כמו לידידה שלי) אסור לדבר (היא סיימה כבר את הטסט שלה אבל הבחור השני עשה טעות קטנה והיא פלטה "לא נורא" והטסטר התחיל להשתגע עליה) אבל בטסט שלי (כשאני נהגתי) דברתי כל הטסט עם הטסטר, יש לו קורטינה דור שלישי אז הוא סיפר לי עליה (שהוא קנה אותה כשהוא היה בגיל שלי, שהיא יד ראשונה, שגנבו לו אותה ואחרי חודשיים הוא מצא אותה, שהיא הייתה אמינה בטירוף ולכן הוא שמר אותה עד עכשיו וכו'), באותו הזמן אני התעניינתי בקורטינה דור ראשון אז ידעתי הרבה על הקורטינות והיה לנו הרבה מה לדבר . . .


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מכוניות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

Supra Man

New member
לא חובה

להיות דווקא ראשון! אם אתה באמת יודע לנהוג, גם אם תהייה שני תעבור. אני הייתי שני בטסט, ושניינו עברנו.
 

kazoo

New member
ואם ברשיונות עסקינן...

דבר ראשון בהצלחה! ושאלה קטנה - אם כתוב לי ברשיון שאני זקוק למלווה מה28.2 עד ה-28.4, זה כולל את העשרים ושמונה? כלומר, אני יכול להתחיל לנהוג לבד ביום שני או ביום שלישי? תודה מראש, וסליחה שזה לא כל כך קשור לפורום...
 

kazoo

New member
ואם ברשיונות עסקינן...

דבר ראשון בהצלחה! ושאלה קטנה - אם כתוב לי ברשיון שאני זקוק למלווה מה28.2 עד ה-28.4, זה כולל את העשרים ושמונה? כלומר, אני יכול להתחיל לנהוג לבד ביום שני או ביום שלישי? תודה מראש, וסליחה שזה לא כל כך קשור לפורום...
 

מצמץ

New member
מה שאני ממליץ לך זה

כשאתה מתחיל את הטסט אל תחשוב. פשוט תנהג. תדמין לעצמך שאתה עושה נסיעת פאנאן. תנהג באופן רגוע וממוצע (אל תנסע מהר או אגרסיבי, אתה לא ממהר לשום מקום) וכך גם תוכל לבצע תמרונים ופניות באופן נכון וחלק. תעביר את ההילוכים באיזי ותזרום. אם משהו מדברי הבוחן לא מובן או ברור לך אל תתביש לשאול אותו ואו לבקש ממנו שיסביר לך בדיוק מה הוא רוצה שתעשה. תהיה רגיש עם הקלאטץ' בתחילת הנסיעה (למשל ברמזורים) אין כל צורך למהר, אתה בטסט וזה לא מעניין אותך אם הנהגים שמאחור יצליחו לעבור אחריך את הרמזור או לא. בנוגע לדיבור עם הבוחן, אתה כבר תדע אם הוא רוצה לדבר או לא ואל תדאג מפקקים זה רק עוזר לך להעביר את הזמן בעמידה... וזהו בגדול
נ.ב. רצוי להתעקש להיבחן ראשון שכן אתה סתם תילחץ (שלא בצדק, אבל מה אפשר לעשות, נלחצים) אם זה שלפניך פישל.


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מכוניות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
לא יודע למה אבל גם אני ממליץ להתחיל

ראשון זה כמו פסיכולוגי כזה ,שאתה שני לפעמים אתה מעתיק ביגלל חוסר בטחון ופתאום הרבה חומר שאתה מכיר ויודע טוב מאוד נמחק אחרי שאתה עולה לרכב אתה יכול לעשות את אותם הטעויות שהראשון עשה ולא יעזור מה יגידו לך,אז אני מציע שתמיד תעלה ראשון בלי הרבה דרמות. (למרות שיהיה הרבה לחץ ודרמות אני אישית באותה תקופה שרפתי 6 סיגריות
ואני נגמלתי כבר.. )


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מכוניות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
אני דווקא ממליץ שני

כי כשאתה שני אתה מסתכל על הטסטר על מה הוא מקפיד ואתה לומד מהטעויות של הראשון אני הייתי שני ועברתי טסט ראשון אני לא מאמין שזה קשור לזה שהייתי שני אבל זה עזר לי כי ראיתי טעויות של הראשון והקפדתי שלא לעשות אותם


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מכוניות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

Slow Sprinter

New member
סיפור הטסטים שלי

קודם כל בטסט ראשון לא ידעתי יותר מידיי דברים, למשל לחזור לנתיב הימני ודברים כאלה... המורה שכח לספר לי את זה... בגלל היה לי מורה מטורלל שכל מה שעשה זה לתופף את המנגינות של הרדיו ושר... ואני הייתי סתם מטייל, נוסע וזהו... שום מיומנות עצמית, הוא כל השיעור היה אומר - תעבור אחד שמאלה, תעבור שתי נתיבים ימינה... שיקול דעת בעצמי לא הפעלתי בכלל! היינו נוסעים לקחת את המשפחה שלו ולהביא את הילדים לחוגים, מה שאתם רוצים חוץ מללמוד לנהוג... אז נכשלתי בראשון, ואז היה לי חודש וחצי עד הטסט הבא, וממש לקחתי את השיעורים אפשר לומר לבד... המורה היה סתם יושב ואני הייתי מתקן בעצמי את הטעויות שלו, ואפילו אמרתי לו שעדיף אם פשוט יישב בשקט ויגיד לי כשאני עושה טעויות... אז ככה הוא היה שותק כל הזמן ומידי פעם היה פולט תגובה קצרה. את הטסט השני עשיתי ב-7 בבוקר, הטסטר היה קצת רדום, והנסיעה הייתה חלקה לחלוטין, חצי שעה, עם חניה צפופה ברוורס בשיפוע שהייתה אמורה להכשיל אותי... לנהוג בזהירות, לא לעשות עקיפות מיותרות, עדיף לחקות... לא לנסוע לאט מידיי, אבל בערך 10 קמ"ש מעל למהירות המותרת במקום, חוץ מזה כל הזמן מבטים מדויקים למרכזי המראות שהוא ישים לב שמביטים... אסור להיראות לחוץ וצריך לנוח בצמתים, אולי להוריד יד מההגה ובכלל לעשות את עצמך לגמרי רגוע ואדיש גם אם אתה לא... בשני הטסטים היה איתו אותו בחור, פעמיים הוא היה השני, ובשני הטסטים או עשה את כל הטעויות האפשריות - נכשל בחניות, עלה על מדרכות, קיבל בהגה ובברקסים, כיוון את הכיסא בזמן הנסיעה, שכח איתותים ומה לא... הוא אפילו קילל בגלל שהבין שזה נכשל... בשני הפעמים הטסטרים צעקו עליו ועל המורה שלי :)


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מכוניות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

ranzz

New member
לנסוע מעל המהירות המותרת??../images/Emo12.gif

זה לא כשלון אוטומטי?
 
../images/Emo45.gif זה כשלון אוטומטי.גם נסיעה איטי

ת(אה,זה קורה גם לי..)מדיי זה כשלון.
 

ranzz

New member
גם הטריק הזה לא תמיד יעבוד...

יש טסטרים שדורשים להגיע למהירות המותרת. אצלי מהירות מעולם לא הייתה הבעיה, לא בנסיעה ולא בלקיחת החלטות, בטסט השני נכשלתי בגלל בעיה שליוותה אותי עוד משיעור הנהיגה הראשון (כיום כבר נפתרתי ממנה), תמיד הייתי נצמד מדי למכוניות חונות, וכנ"ל בנסיעה עם כמה נתיבים, בקיצור בעיה בתפיסה המרחבית של הרכב. אני אפילו לא אזכיר את הטסט הראשון שבו התקפת עצבים נפלה עליי משום מקום אחרי שבחיים לא קרה לי דבר כזה, וכ-ל-ו-ם לא הלך לי כמו שצריך. למזלי גמרתי עם הסיוט בטסט שלישי, שערך חצי שעה לעומת טסטים של 8 דקות ו12 דקות שהיו לי לפניו. בקיצור, אין אף טריק שאיתו עוברים טסטים, תלוי מאוד במצב רוח של הטסטר ובכמה הוא באמת רוצה לבחון אותך... וחוץ מזה אתה רק צריך להזיז את האוטו ולעקוב אחרי ההוראות של הטסטר.
 

be_roo

New member
להיות ראשון? להיות שני? הטריק היחיד

הוא לנהוג נכון. אם אתה לחוץ זה ממש לא משנה מתי תנהג. לדעת על מה הטסטר מקפיד? למה לא להקפיד על כל החוקים? לא יותר פשוט? הדבר היחיד שעולה לי בראש בתור "טיפ" אמיתי הוא שאם "חס וחלילה" עשית טעות כלשהי, כלומר טעות קטנה, לא כזו שמחייבת ברקס או הגה, אל תנסה "להחביא", תהיה בטוח שהטסטר שם לב ואין טעם לנסות להסתיר. זה יראה הרבה יותר טוב אם הטסטר יבין שאתה מודע לטעות ושתיקנת אותה מבלי להלחץ. אני למשל בחניה, ציינתי בפני הטסטר שהמרחק מהמדרכה היה קצת גדול אבל עדיין בגר המותר ושאלתי אם הוא רוצה שאתקן. הוא אמר להמשיך לנסוע, אבל ככה הוא ידע שאני יודעת להעריך מרחק נכון. אני מכירה מישהו שעבר שני צהובים בטסט שלו, מיד אחרי זה הוא הסביר את שיקול דעתו לבוחן ושבגלל שהיה רכב צמוד אליו מאחור הוא העדיף לא לבלום. גם הוא עבר. זה לא חוכמה לנהוג טוב כששום דבר לא קורה, אבל אם הטסטר מגלה שאתם ערים לסביבה, מגלים שיקול דעת ולא פועלים באינסטינקטיביות הוא יתרשם רק לטובה.
 

פרטנר

New member
כל מה שנכתב -שטויות!

רק שיר כתבה לעניין. להיות ראשון ,להיות שני, לנהוג מהר ,לנהוג לאט, כן לקחת כדור הרגעה, לא לקחת... הכי פשוט ליישם את מה שלימדו אתכם, פשוטו כמשמעו. ואם לא לימדו אתכם, וסתם ישבו לידכם, למה שילמתם על כך?


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מכוניות במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 
למעלה