אני לא יודע אם זה קשור אבל

MaGeFa

New member
לי היה דווקא טסט מאוד מעניין...

זה 5 חודשים שיש לי רישיון (מתוכם 3 בלי מלווה) הטסט שלי היה חלק , (טסט ראשון תאוריה ראשונה 28 שיעורים) אורכו היה בדיוק 13 דקות , שבהן הוא הצליח להעביר אותי ולבדוק כמעט בכל , צמתים, כביש עירוני , כביש מהיר וכמובן חניה במדרון שהחניה כלפי מעלה... הטסט שלי עבר חלק , אך זאת שהיתה אחרי , היתה רגועה, אך לאחר הטעות הראשונה , שלא חזרה לימין , התחילה להלחץ... לפני סוף הטסט שלה , היא נדרשה לפנות שמאלה , בפנייה מאוד קשה, והיא לא שמה לב לפנייה , וניסתה לפנות בהילוך שלישי , היא הורידה הילוך במהלך הפנייה, מה שגרם לה לסטות , וכמעט פגעה בגדר , הטסטר בלם אותה , הזיז לה את ההגה , והטיף לה מוסר... אבל תתפלאו , הוא העביר אותה... (ד"א זה היה הטסט ה2 או ה3 שלה)
 

WizMaster

New member
מזכיר לי את הטסט שלי...

טסט בן חצי שעה ברחובות הצפופים והעמוסים של אזור התעשייה הישן בנתניה. הייתי ראשון, התחלנו בצידי הדרך, הטסטר נכנס, קיבל ברכת שלום, והתחלנו בטסט, בדקתי במראה השמאלית, פנוי, התחלתי בנסיעה, עכשיו הכביש בנוי כך: כביש בעל שני נתיבים בעל שטח הפרדה בנוי, יש מרווח בהמשך הדרך בשטח ההפרדה ובהמשך, יש מעגל תנועה דיי גדול. טוב אז אנחנו בתחילת הנסיעה, כמה שניות לאחר התחלת הנסיעה, הטסטר אומר ואני מצטט:"תעשה פניית פרסה במקום שאתה יכול ומותר", אנו מתקרבים למרווח הצר שבצידו השני מצויות מכוניות חונות, אני עוצר קצת, בודק את הדרך, פנוי, מתחיל לעשות פרסה, אנחנו מסתובבי ו...בום!!! ברקס אימתני, מה קרה, התקרבתי יותר מדי מהר למכוניות והטסטר בלם אותי, אני מסנן "שיט" בעודי רואה בזוית העין מעגל תנועה נחמד שצועק לי לבוא אליו ולבצע את הפנייה שם, באסה, טוב, הבנתי שהטסט גמור, עשיתי רברס קל, והמשכתי בדרך, שאר הטסט הלך מצויין, בלי שום טעויות מיוחדות, לקראת הסוף הגעתי לדרך דו סיטרית צרה כאשר מולי מגיחה סובארו פשע, שנינו נצמדים לימין, אני בולם קצת, עד למצב של עצירה, בזוית העין אני קולט את הטסטר בולם גם הוא, אין לי מושג למה, טוב הסובארו עברה, אנחנו ממשיכים בנסיעה, רואים רכב עומד בודד ליד המדרכה, הטסטר אומר לי לבצע חנייה, ביצעתי כמו שצריך, ונגמר הטסט... הגעתי הבייתה בידיעה שנכשלתי, אחרי שני ברקסים רציניים, פתאום המורה שלי מתקשר....עברת! אז זה הטיפ שלי, גם אם קרה לך המקרה הכי גרוע בטסט כמו נגיעה בברקס או בהגה, זה לא אומר שנכשלת, סע כמו בנאדם ותוכיח לטסטר שאתה יודע לנהוג, וזהו.
 

N i X

New member
וגם את שלי...

עשיתי כמה טעיות בטסט ועדיין עברתי, הראשונה הייתה שעצרתי ונתתי להולך רגל לעבור בלי להסתקל קודם במראה לראות אם יש רכב מאחוריי, והטעות השניה הייתה כשכבר חזרנו לחניה של משרד הרישוי, ונכנסו שם לאיזה חניה בסמטה, אבל לא נכנסתי עד הסוף לחניה המוזרה הזאת ועצרתי, אז הטסטר אומר לי "סיים נסיעה", והוא כבר פותח את הדלת... לא הבנתי, חשבתי הוא מתכוון לזה שאני יסיים להכנס, אני מתחיל לשחרר קצת את הקלאצ' שהרכב יכנס עד הסוף, אני מקבל בלימה והוא מתחיל להרים את הקול אומר שוב "סיים נסיעה" ואני עם הקליטה האיטית שלי לא מבין מה הוא רוצה, בסוף הוא אומר לי "תכבה את האוטו", ואז הבנתי, הוצאתי לניוטרל, וכיביתי את המנוע... הייתי בטוח שנכשלתי, אבל הנייר שקיבלתי בדואר אומר אחרת... עד היום אני חושב שהוא העביר אותי רק בגלל שאמרתי לו "לבריאות" כשהוא התאתש ;)
 
למעלה