אני לא מבין על סמך מה מפרסמים פוסטים בעמוד

אני לא מבין על סמך מה מפרסמים פוסטים בעמוד

הראשי??? ע"פ חברות מוקדמת בין הבלוגר/ית? ע"פ מיגדר מיני? איך זה שרשומות שלי מקבלות פי 100 קולות ופי 200 תגובות ואף פעם רשומה שלי לא הופיע ב- "כדאי לקרוא" או ברשומות אהובות? האם זה נראה לכם תקין? גם על זה אני צריך לכתוב עכשיו בלוג??? אז תפסיקו כבר עם האפלייה שלכם
 
כמה בלוגרים שכתבו רשומה עם מספר מצומצם של

תגובות הגולשים ראוי בכלל להיכלל בקטגוריה "כדאי שתקראו"? הגועל נפש זועק לשמים (של חוסר האיזון)
 

Bezalel P

New member
מספר תגובות הגולשים אינו המדד היחיד

חשוב על כך שלפעמים דוקא רשומות שזכו למספר תגובות רב אינן זקוקות לחשיפה, ולעומת זאת יש רשומות מקסימות הנחבאות אל הכלים ומגיע להן לצאת לאור.
 
כשתתחיל

אם לומר לך את האמת, אני, באופן אישי, לא ביקרתי בבלוג שלך. ואתה יודע מה? זה אפילו לא מסקרן אותי להכנס לבלוג שלך. כי מספיק לי לקרוא את התגובות שלך בפורומים השונים כדי להבין שזה יהיה לי סתם בזבוז זמן יקר ומיותר לבקר בבלוג שלך. אם אתה כל-כך רוצה להגיע לעמוד הראשי של הבלוגיה (או אפילו לעמוד הראשי של תפוז!), יש לי עצה אחת בשבילך. פשוט תשנה את הגישה שלך! אל תתלונן על מה שאין לך, אלא תשאף להשיג את מה שאתה רוצה להשיג! אתה יוצר לעצמך את מה שאתה חושב עליו. ואם אתה חושב שיש בתפוז אפליה, אז כנראה שיש בתפוז אפליה. ואם כך, היחיד שנפגע מהאפליה הזו, הוא רק - אתה. אם תחשוב קצת אחרת, תשנה את הגישה שלך, ותנסה ליצור לעצמך את מה שאתה רוצה שיהיה לך. תראה איך פתאום אתה מקבל את מה שאתה רוצה! רק צריך לרצות, ולשאוף לכך! אגב גם הכינוי לא מוסיף לך הרבה. קודם כל עם כבר "גבר נרדף", אז גבר אתה כבר לא. כך שנשאר לך רק ה"נרדף". זה מה שאתה רוצה להיות? נרדף?
 
אקורד החיים "הפוסל במומו פוסל"

יש הרבה דרכים לבדוק את העובדה שאני יותר גבר ממך ויותר מרוב הגולשים פה.
 
גם אני תהיתי המון פעמים

איך פוסט של ציצים מגיע למומלצים לא כתוב שם כלום אין מילים רק ציצים מסיליקון וכבר זה במקום הראשון....... והכי הכי שאני זוכרת זו את ההיא שכתבה שגילחה את "כוסה" אבל היא הגיעה- לכדאי שתקראו מעניין מי בוחר לנו את מה כדאי לקרא או את הכי אהובים את סערת הטוקבקים - גם הם לפעמים לא מובנים. טוסי.
 
למעלה