בראש ובראשונה אל תאמר לי לדבר
"באוירה רגועה" כשאתה פותח את ההודעה שלך ב-"צא מהסרט". האם הבחנת בנקודה מסוימת בהודעה שלי בנימה של כעס? גם אם כן ממש לא התכוונתי לכך. האם היית שם בבר כשפניתי אל הברמן? האם ראית כמה "סוער" היה הפאב באותו הרגע? לא. לכן תן לי לתאר לך: ניגשתי אל הברמן באוירה רגועה ומאוד באיזי, כפי שאני בחיי. הסברתי לו את הבעיה, והוא טיפל בה בדרך שלו. נכון, לא הייתי מרוצה לחלוטין מהשירות אבל הנחתי לזה ולא התעסקתי עם זה יותר מדי, ובטח שלא כעסתי. באותו השעה היינו בפאב 6 אנשים, חברים שלי ואני. בבר ניצבו שני אנשים, הברמן ואני. אז אל תמהר לצאת נגד מישהו לפני שאתה יודע את הפרטים. "סורי, אבל תתעורר. בעל המקום לא משרת אותך, והמטרה שלו היא בטח ובטח שלא לשרת אותך. יש מטרה אחת, והיא לעשות כסף." מסכים איתך. אכן המטרה העיקרית של כל בעל עסק היא להרוויח כסף. אך האם זה אומר שעליו להשקיע בלקוחותיו פחות? נכון שהשירות צריך להיות פרקטי, ואם היה הברמן מגיש את המשקה כפי שהגיש, אך בשעת לחץ, הייתי מבין. אך שוב, הפאב היה שקט, פניתי אל הברמן באוירה טובה ורגועה. קיבלתי את המשקה כמו שקיבלתי אותו, והתאכזבתי. אל תשכח שכתבתי את ההודעה הזו כתגובה לשאלה-"מהו ברמן בשבילכם?". ובכן, שוב, ברמן בשבילי הוא אדם שיודע את העבודה. אני ממש לא מאשים את הברמן בזלזול. אלא בחוסר ידע. וכן, אני רוצה שברמן שמגיש לי משקה ידע לעשות זאת כראוי. שיהיה ברמן. בנוגע למה שכתבת על הסאוור, שהטעמים מאוד דומים. טעם וריח. בשבילי יש פער עצום בין הטעם של מיץ לימון סחוט לבין סירופ ליים. ואני מניח שבהרבה בארים ישנו מיץ לימון סחוט מראש, כדי שלא תהיה הבעיה הזו של הזמן. לגבי עמדתך הכללית. אבי הוא גנן. כשהוא מבצע עבודת גינון (הנחת דשא למשל) למען מישהו הוא עושה זאת על הצד הטוב ביותר, במינימום זמן, נכון, אך בזמן הנדרש. לעולם לא ייתן לעבודה להראות מוזנחת ולהיות לא מקצועית. הוא מקבל כסף על כך. בדיוק כפי שאני שילמתי (לא מעט) על אותו משקה בפאב. "להתעורר"? אני ער מתמיד, חשוב על מה שאתה אומר.
"באוירה רגועה" כשאתה פותח את ההודעה שלך ב-"צא מהסרט". האם הבחנת בנקודה מסוימת בהודעה שלי בנימה של כעס? גם אם כן ממש לא התכוונתי לכך. האם היית שם בבר כשפניתי אל הברמן? האם ראית כמה "סוער" היה הפאב באותו הרגע? לא. לכן תן לי לתאר לך: ניגשתי אל הברמן באוירה רגועה ומאוד באיזי, כפי שאני בחיי. הסברתי לו את הבעיה, והוא טיפל בה בדרך שלו. נכון, לא הייתי מרוצה לחלוטין מהשירות אבל הנחתי לזה ולא התעסקתי עם זה יותר מדי, ובטח שלא כעסתי. באותו השעה היינו בפאב 6 אנשים, חברים שלי ואני. בבר ניצבו שני אנשים, הברמן ואני. אז אל תמהר לצאת נגד מישהו לפני שאתה יודע את הפרטים. "סורי, אבל תתעורר. בעל המקום לא משרת אותך, והמטרה שלו היא בטח ובטח שלא לשרת אותך. יש מטרה אחת, והיא לעשות כסף." מסכים איתך. אכן המטרה העיקרית של כל בעל עסק היא להרוויח כסף. אך האם זה אומר שעליו להשקיע בלקוחותיו פחות? נכון שהשירות צריך להיות פרקטי, ואם היה הברמן מגיש את המשקה כפי שהגיש, אך בשעת לחץ, הייתי מבין. אך שוב, הפאב היה שקט, פניתי אל הברמן באוירה טובה ורגועה. קיבלתי את המשקה כמו שקיבלתי אותו, והתאכזבתי. אל תשכח שכתבתי את ההודעה הזו כתגובה לשאלה-"מהו ברמן בשבילכם?". ובכן, שוב, ברמן בשבילי הוא אדם שיודע את העבודה. אני ממש לא מאשים את הברמן בזלזול. אלא בחוסר ידע. וכן, אני רוצה שברמן שמגיש לי משקה ידע לעשות זאת כראוי. שיהיה ברמן. בנוגע למה שכתבת על הסאוור, שהטעמים מאוד דומים. טעם וריח. בשבילי יש פער עצום בין הטעם של מיץ לימון סחוט לבין סירופ ליים. ואני מניח שבהרבה בארים ישנו מיץ לימון סחוט מראש, כדי שלא תהיה הבעיה הזו של הזמן. לגבי עמדתך הכללית. אבי הוא גנן. כשהוא מבצע עבודת גינון (הנחת דשא למשל) למען מישהו הוא עושה זאת על הצד הטוב ביותר, במינימום זמן, נכון, אך בזמן הנדרש. לעולם לא ייתן לעבודה להראות מוזנחת ולהיות לא מקצועית. הוא מקבל כסף על כך. בדיוק כפי שאני שילמתי (לא מעט) על אותו משקה בפאב. "להתעורר"? אני ער מתמיד, חשוב על מה שאתה אומר.