אני מחפש תוכנה

דייב דנ

New member
אני מחפש תוכנה

אני מחפש תוכנה שאפשר לצרוב איתה דיסק מיקסאפ, לא כמו בנרו שאני צורב טראק אחרי טראק אלא, מיקסאפ. אני מקווה שיצאתי מובן, כמו פעם בימים הטובים מיקסר שני קומפקטים ומיני שמקליט את הכל. הפעם אני רוצה להחליף את הכל במחשב, זה לא חייב להייות לייב העיקר שבסוף אני אחבר את זה כמו שאני רוצה.
 

epsilon1

New member
את המיקס אתה צריך לעשות ע"י תוכנה

הכי טובה שקיימת היום זה TRAKTOR DJ STUDIO הגרסה הכי עדכנית היא 2.6. לעזרה נוספת אתה מוזמן לשאול
 

דייב דנ

New member
כמה בעיות

התקנתי את התכנה אבל יש לי כמה בעיות, לא הצלחתי להגדיר את האוזניות, אני עדיין שומע את המוזיקה דרך הרמקולים. בעיה נוספת היא שהתוכנה לא תומכת בעברית יש איזה פתרון? ושאלה, אחרי שאני מכין את האוסף, אני שומר אותו ואז מיבא אותו לנרו לצריבה?
 

epsilon1

New member
תשובות:

האם יש לך כרטיס קול עם 4 ערוצים לפחות? כי אם לא אז אין דרך אחרת לפצל אות (SPLIT CUE) לאוזניות..(יש דרך עם מתאם אבל היא לא הכי שימושית). כרטיס קול כזה של קריאטיב עולה בסביבות ה-200 שקל. התוכנה לא תומכת בעברית, כי זאת תתוכנה לא ישראלית מן הסתם. אחרי שאתה בונה את הסט, אתה מקליט אותו (יודע איך?), וזה יוצר לך אותו בתור קובץ WAV. אם אתה רוצה לשמוע את זה במערכת רגילה, צרוב את זה ישירות כAUDIO CD. אם אתה רוצה את זה כMP3 יש מספיק תוכנות שמאפשרות המרה מWAV לMP3. בהצלחה
 

דייב דנ

New member
טוב

אז יש לי בכרטיס 5 ערוצי קול, ככה לפחות מבטיח היצרן, ניסיתי להגדיר בסט אפ, אבל שוב כל פעם הייתי שומע את הצליל בצורה אחרת דרך הרמקולים. אולי אני חייב אוזניות עם אפשרות לווליום? לגבי העברית, נו טוב נסתדר, מקסימום נשנה את השם של הטראקים הספציפים.
 

epsilon1

New member
איך הגדרת בסט אפ?

יש לך להגדיר שם 4 ערוצים. תשחק עם זה עד שתקבל את מה שאתה רוצה (שמאל וימין למוניטורים ולאוזניות). לגבי הווליום יש לך למעלה ווליום מאסטר ווליום של האוזניות.
 
למעלה